ja zo'n hersenloos spelletjequote:
Zachte slaapmelodietjes inderdaad op Spotify/YouTube.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah vervelend is dat.
Wat mij dan vaak helpt zijn slaap meditaties op YouTube.
Dan kun je prima in een gelijkgestemde band spelen waarbij iedereen een beginner is maar waarbij je samen toch al aardig leuk muziek kan maken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.
middagdutje gedaan dan?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef maily het volgende:
[..]
ik heb vanavond nog niet geslapen hoor
hahaha
niet zuigen jij. hahahaquote:
Wat is autorij asmr?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zachte slaapmelodietjes inderdaad op Spotify/YouTube.
Autorij ASMR helpt mij ook regelmatig
[insert: Grey die 25km/u rijd op een mario kart baan en na een uurtje in slaap sukkelt bejaarden garpje]quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een spelletje wat ik meestal speel op mijn mobiel
als ik dat doe slaap ik meestal met een uurtje
nu snap ik die vriendin die soms niet belt ineens een stuk beterquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet zuigen jij. hahaha
waarom ben jij hier nu nog?
ikke omdat ik me dood verveel en saaie avond alleen hier thuis enzo. en ff fok bijpraten
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
[insert: Grey die 25km/u rijd op een mario kart baan en na een uurtje in slaap sukkelt bejaarden garpje]
Ik kan nog steeds een aantal basisakkoorden op de gitaar. Zou zo in een punkband kunnen spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan kun je prima in een gelijkgestemde band spelen waarbij iedereen een beginner is maar waarbij je samen toch al aardig leuk muziek kan maken.
???quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef kree het volgende:
[..]
niet zuigen jij. hahaha
waarom ben jij hier nu nog?
ikke omdat ik me dood verveel en saaie avond alleen hier thuis enzo. en ff fok bijpraten
Mja, deed ik vaak in simpele toonsoortenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik heb je zien spelen op livestream en je hebt echt wel talent hoor. Hoe je zo een liedje bij elkaar improviseert.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu snap ik die vriendin die soms niet belt ineens een stuk beter
Niks mis met van het landschap genietenquote:
leg uit?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:00 schreef Harrie het volgende:
[..]
nu snap ik die vriendin die soms niet belt ineens een stuk beter
maar jij zit low in je energiequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef Harrie het volgende:
[..]
ik om 11.30 uuren heb wel ff een klein dutje gedaan begin van de avond
Precies. En je kan nog groeien samen ook. Mooie motivatie.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef Shii het volgende:
[..]
Dan kun je prima in een gelijkgestemde band spelen waarbij iedereen een beginner is maar waarbij je samen toch al aardig leuk muziek kan maken.
ik kan niet slapen en autorijdenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Niks mis met van het landschap genieten![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:59 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik heb vanmiddag nog iets in een glas bak gegooid, komt wel dichtbij zo![]()
na niet zuigen ben ik gestopt met lezen (het is hier geen R&P)quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef kree het volgende:
[..]
leg uit?
serieus he. doe maar ff vragen/vertellen. ?
Het geeft wel een bepaalde voldoening om lekker samen muziek te maken. Misschien eens informeren of er meer muzikanten zijn in je buurt waar je wat mee kunt opstarten?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een aantal basisakkoorden op de gitaar. Zou zo in een punkband kunnen spelen.
Op YouTube zijn filmpjes van een paar uur van iemand die in stilte (zonder een radio aan) over een snelweg rijdt.quote:
Neejoh. ik was 16 toen ik gitaar speelde. Bijna 20 jaar geleden. Ik kan hoogstens wat kampvuurliedjes.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef Shii het volgende:
[..]
Het geeft wel een bepaalde voldoening om lekker samen muziek te maken. Misschien eens informeren of er meer muzikanten zijn in je buurt waar je wat mee kunt opstarten?
Iemand die filmt hoe 'ie een paar uur door een stad rijdt of over de snelweg zonder andere geluiden dan eh, autorijgeluiden. Motor die draait, windgeluid, dat soort zaken.quote:
@Harrie wil wel een kampvuurtje voor je aanmakenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neejoh. ik was 16 toen ik gitaar speelde. Bijna 20 jaar geleden. Ik kan hoogstens wat kampvuurliedjes.
✅quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
ja mensen.
het is weer eens zover.
post hier wel of niet je tips voor @:kree
Precies dit. Heerlijk man, voelt nostalgischquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op YouTube zijn filmpjes van een paar uur van iemand die in stilte (zonder een radio aan) over een snelweg rijdt.
Het geruis van de motor en de wielen zijn is werkelijk vertrouwd en rustgevend.
Ik moet zeggen dat ik het zelf regelmatig toepas.
Ik krijg alleen maar de kriebels van ASMR. Snap echt niet wat mensen daar ontspannend aan vinden...quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Op YouTube zijn filmpjes van een paar uur van iemand die in stilte (zonder een radio aan) over een snelweg rijdt.
Het geruis van de motor en de wielen zijn is werkelijk vertrouwd en rustgevend.
Ik moet zeggen dat ik het zelf regelmatig toepas.
ok. naja had je beter opmerking ook kunnen laten gaan als je toch geen mening of iets hebt. maar ok.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef Harrie het volgende:
[..]
na niet zuigen ben ik gestopt met lezen (het is hier geen R&P)
Als je het leuk vindt, kun je het weer oppakken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Neejoh. ik was 16 toen ik gitaar speelde. Bijna 20 jaar geleden. Ik kan hoogstens wat kampvuurliedjes.
Nou hop ga in een Sex Pistols cover band spelen.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:01 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik kan nog steeds een aantal basisakkoorden op de gitaar. Zou zo in een punkband kunnen spelen.
klein schopje nodig nogquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, kun je het weer oppakken.
ASMR is niet geknisper of gekras. Maar ook geluid van regen op een tentdoek, of het geluid van een airco.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar de kriebels van ASMR. Snap echt niet wat mensen daar ontspannend aan vinden...
Geen geduld voor. Heb ook geen gitaar meer.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef Shii het volgende:
[..]
Als je het leuk vindt, kun je het weer oppakken.
Ja in een punkband spelen lijkt me wel wat. Daar hoef je niet veel voor te kunnenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Nou hop ga in een Sex Pistols cover band spelen.
Slechter dan Sid Vicious aka Simon Ferocious ben je sowieso niet.
Dan ga je in een Ed Sheeran coverband. Opgelostquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Koop jij een gitaar voor mequote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:04 schreef maily het volgende:
[..]
klein schopje nodig nog
@:sinterklaaskapoentje
Ik heb wel ooit dik 3 kwartier dat ik aan het rijden was die ik me niet meer kan herinneren (en nee, geen drank of drugs relatie daarmee).quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:02 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik kan niet slapen en autorijden
zelfs niet als ik ernaast zit
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef maily het volgende:
[..]
ja mensen.
het is weer eens zover.
post hier wel of niet je tips voor @:kree
wel je haar laten groeien voor een goeie hanekamquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja in een punkband spelen lijkt me wel wat. Daar hoef je niet veel voor te kunnen
Nu ga ik nooit meer iets in de glasbak gooienquote:
Je hebt verschillende soorten ASMR. Jij krijgt waarschijnlijk kriebels van die ASMR waar mensen door borstels heen gaan en fluisteren, dat moet ik ook niet hebbenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:03 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ik krijg alleen maar de kriebels van ASMR. Snap echt niet wat mensen daar ontspannend aan vinden...
Ik had serieus een hanekam toen ik een jaar of 15 was.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 23:05 schreef maily het volgende:
[..]
wel je haar laten groeien voor een goeie hanekam
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |