Mooi omschreven. Je moet 't echt vooral doen omdat het je hobby/passie is. Kan je er een paar euro mee verdienen? Top. Maar dat moet, zeker anno 2025 niet je streven zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muziek is, zoals veel andere vakgebieden, idd een onderbetaald en ondergewaardeerd beroep waarin slecht een kleine selectie grof geld verdient.
Kunstenaars idem dito.
Maar zulke dingen doe je vanuit passie, niet om er je boterham mee te verdienen in het begin. Als je goed genoeg bent in dat vak gebied in de tijdgeest waarin je leeft dan kan het, maar het blijft passie
ik ben wel moequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zou wel wat meer moe willen zijn
Ze hebben ook altijd zo’n tamboerijn malloot nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.
Zelfs als je het niet lang speelt kan je vast in een band spelen man.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.
Hé mister Tambourine manquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd zo’n tamboerijn malloot nodig.
Dat kun je altijd nog doen.
geen idee johquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
jemig weekend en nog geen elf uur en alle bejaarden slapen hier?
Ah vervelend is dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel moe
maar als ik ga liggen gaat mijn hoofd niet uit
Waar?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
jemig weekend en nog geen elf uur en alle bejaarden slapen hier?
Ik heb je zien spelen op livestream en je hebt echt wel talent hoor. Hoe je zo een liedje bij elkaar improviseert.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfs als je het niet lang speelt kan je vast in een band spelen man.
Als je de standaard akkoorden kent op gitaar (mineur/majeur en de barré grepen) kan je al in een AC/DC coverbandKen ook niet alle akkoorden en toonladders en gekke tierelantijntjes. Maar speel op beide instrumenten goed genoeg dat mensen zeggen "jij, bandje"
heb een spelletje wat ik meestal speel op mijn mobielquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah vervelend is dat.
Wat mij dan vaak helpt zijn slaap meditaties op YouTube.
Ik heb vanmiddag nog iets in een glas bak gegooid, komt wel dichtbij zoquote:
Zo'n saai spelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een spelletje wat ik meestal speel op mijn mobiel
als ik dat doe slaap ik meestal met een uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |