Klinkt alsof jij je aangevallen voelt en je moet verdedigen of is dat enkel mijn optiek?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef kree het volgende:
niet aanvallen op muzikanten he? want gaan we in de aanval, we zijn vaak op achtergrond maar maken het muzikaal wel. (zeker met musicals enzo)
Naja, ik ben vooral opvulling voor het geluid hoor. Heb niet perse een erg dragende functie voor m'n idee. Maar het invullen / opvullen is al fijn. Maakt het net wat voller.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:45 schreef kree het volgende:
niet aanvallen op muzikanten he? want gaan we in de aanval, we zijn vaak op achtergrond maar maken het muzikaal wel. (zeker met musicals enzo)
nah niet perse. maar wil wel zeggen dat ik denk dat het belangrijk is om live muzikanten te hebben ipv AI sound enzo.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:46 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Klinkt alsof jij je aangevallen voelt en je moet verdedigen of is dat enkel mijn optiek?
Lekker hequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:44 schreef Grotetijd het volgende:
Bolk. Toch stiekem een keer willen zeggen
Fluffers zijn ook belangrijk.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:47 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Naja, ik ben vooral opvulling voor het geluid hoor. Heb niet perse een erg dragende functie voor m'n idee. Maar het invullen / opvullen is al fijn. Maakt het net wat voller.
Wie is Jolien?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:46 schreef mario390 het volgende:
snap niet dat jolien zo huilt,het is toch en idiot die jeff
Zeker als je net begint dan mag je echt blij zijn met 500 euro voor een gig in een kroegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
nah niet perse. maar wil wel zeggen dat ik denk dat het belangrijk is om live muzikanten te hebben ipv AI sound enzo.
kosten geld jah? blij dat ik me leven niet moet verdienen als muzikant. hoewel wel wilde, maar dat is helemaal onderbetaald.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Well, life can be a riot
I can be the pilot provided that it's private
I got the world to worry about
Big Brotherquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:49 schreef maily het volgende:
[..]
Wie is Jolien?
Wie is Jeff?
Waarom is hij een idioot?
Ik verwacht ein ausgebreite uitleg von @mario390quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:50 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Big BrotherHij mag niet meer in het BB forum posten volgens mij, dus dan maar hier.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker als je net begint dan mag je echt blij zijn met 500 euro voor een gig in een kroegNadeel van zo'n grote band is dat je de opbrengst moet verdelenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:')
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:49 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zeker als je net begint dan mag je echt blij zijn met 500 euro voor een gig in een kroeg500 verdienen en voor 600 opzuipen en dan voor 1000 euro kapot gooien aan interieur in die kroeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klinkt prima.
Luizen leven.Dying whore's cancer heater!!!!!!
Mario is op Jolieeeennquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef maily het volgende:
[..]
Ik verwacht ein ausgebreite uitleg von @:mario390
HAHAHAquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef Rozevla het volgende:
[..]
500 verdienen en voor 600 opzuipen en dan voor 1000 euro kapot gooien aan interieur in die kroeg.
Klinkt prima.
Luizen leven.
Ja. Al gooien we tegenwoordig de opbrengst gewoon in een pot en betalen we oefenruimtes van en een / twee x per jaar uiteten enz.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:51 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Nadeel van zo'n grote band is dat je de opbrengst moet verdelen
Muziek is, zoals veel andere vakgebieden, idd een onderbetaald en ondergewaardeerd beroep waarin slecht een kleine selectie grof geld verdient.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:48 schreef kree het volgende:
[..]
nah niet perse. maar wil wel zeggen dat ik denk dat het belangrijk is om live muzikanten te hebben ipv AI sound enzo.
kosten geld jah? blij dat ik me leven niet moet verdienen als muzikant. hoewel wel wilde, maar dat is helemaal onderbetaald.
Mooi omschreven. Je moet 't echt vooral doen omdat het je hobby/passie is. Kan je er een paar euro mee verdienen? Top. Maar dat moet, zeker anno 2025 niet je streven zijn.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:53 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muziek is, zoals veel andere vakgebieden, idd een onderbetaald en ondergewaardeerd beroep waarin slecht een kleine selectie grof geld verdient.
Kunstenaars idem dito.
Maar zulke dingen doe je vanuit passie, niet om er je boterham mee te verdienen in het begin. Als je goed genoeg bent in dat vak gebied in de tijdgeest waarin je leeft dan kan het, maar het blijft passie
ik ben wel moequote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja ik zou wel wat meer moe willen zijn
Ze hebben ook altijd zo’n tamboerijn malloot nodig.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.
Zelfs als je het niet lang speelt kan je vast in een band spelen man.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Lijkt me heel tof om in een band te spelen. Maar heb nooit lang een instrument gespeeld. Geen geduld voor. Heb piano en gitaar gedaan maar beide niet zo lang volgehouden.
Hé mister Tambourine manquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:56 schreef Rozevla het volgende:
[..]
Ze hebben ook altijd zo’n tamboerijn malloot nodig.
Dat kun je altijd nog doen.
geen idee johquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
jemig weekend en nog geen elf uur en alle bejaarden slapen hier?
Ah vervelend is dat.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik ben wel moe
maar als ik ga liggen gaat mijn hoofd niet uit
Waar?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef kree het volgende:
jemig weekend en nog geen elf uur en alle bejaarden slapen hier?
Ik heb je zien spelen op livestream en je hebt echt wel talent hoor. Hoe je zo een liedje bij elkaar improviseert.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:56 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Zelfs als je het niet lang speelt kan je vast in een band spelen man.
Als je de standaard akkoorden kent op gitaar (mineur/majeur en de barré grepen) kan je al in een AC/DC coverbandKen ook niet alle akkoorden en toonladders en gekke tierelantijntjes. Maar speel op beide instrumenten goed genoeg dat mensen zeggen "jij, bandje"
heb een spelletje wat ik meestal speel op mijn mobielquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ah vervelend is dat.
Wat mij dan vaak helpt zijn slaap meditaties op YouTube.
Ik heb vanmiddag nog iets in een glas bak gegooid, komt wel dichtbij zoquote:
Zo'n saai spelquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
heb een spelletje wat ik meestal speel op mijn mobiel
als ik dat doe slaap ik meestal met een uurtje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |