Je kan altijd kijken of je in 't weekend er wat bij kan doen toch? Volgens mij is er in Katwijk niet veel te doen op jamsessie gebied he? Anders moet je Leiden of Alphen proberen, is +- 30 minuten bij Katwijk vandaan. Is wat jeugdiger en misschien kan je via Facebook wel het e.e.a vinden. Jamsessie in de buurt in een kroeg of zo, waar al een backline aanwezig is. Zo kan je een connectie maken en who knows.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:27 schreef kree het volgende:
[..]
klopt en hoewel ik eigenlijk meer bandjes wil als eentje in week moet oefenen. Tis ff moet oppassen dat ik niet teveel meer weer wil als wat zeg maar nu ok is. Heb echt ff een periode achter de rug nl. kennen ben blij gewoon werk nu en stabiel al paar jaar.
maar toch hahaha wil eigenlijk bandjes en muziek weer of musicals.
Ga je mij elke keer mentionen?quote:
Ik dacht aan pizza met ananasquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:21 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Je kaartje voor de F1 race in Monza voor 2051 al gescoord dus![]()
![]()
![]()
![]()
idd stap een is wel ff auto kopen denk. hahahaquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken of je in 't weekend er wat bij kan doen toch? Volgens mij is er in Katwijk niet veel te doen op jamsessie gebied he? Anders moet je Leiden of Alphen proberen, is +- 30 minuten bij Katwijk vandaan. Is wat jeugdiger en misschien kan je via Facebook wel het e.e.a vinden. Jamsessie in de buurt in een kroeg of zo, waar al een backline aanwezig is. Zo kan je een connectie maken en who knows.
Speel in 2 bandjes met mensen die ik jaren terug op jamsessies heb leren kennen, dus why nut.
Heb je video's van de bands waar je in speelt?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Je kan altijd kijken of je in 't weekend er wat bij kan doen toch? Volgens mij is er in Katwijk niet veel te doen op jamsessie gebied he? Anders moet je Leiden of Alphen proberen, is +- 30 minuten bij Katwijk vandaan. Is wat jeugdiger en misschien kan je via Facebook wel het e.e.a vinden. Jamsessie in de buurt in een kroeg of zo, waar al een backline aanwezig is. Zo kan je een connectie maken en who knows.
Speel in 2 bandjes met mensen die ik jaren terug op jamsessies heb leren kennen, dus why nut.
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef gebrokenglas het volgende:
Dat is het laatste waar ik aan denk, een pizza met ananas.
klopt. maar meer wil ik nog luister is muziek van degens of de tekst enzo dan vooral.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:30 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Deze had je al gepost hoor....
Ik luister nu naar trance.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:33 schreef kree het volgende:
[..]
klopt. maar meer wil ik nog luister is muziek van degens of de tekst enzo dan vooral.
Anders gewoon een x met de bus. Haltes genoegquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:32 schreef kree het volgende:
[..]
idd stap een is wel ff auto kopen denk. hahaha
maar idd net als op Utrecht cs. echt heel leuke ontmoet bij piano.
Tulpen bloeien uitquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:35 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Anders gewoon een x met de bus. Haltes genoeg
Bedoel ik man, is hartstikke dat soort dingen. Je leert op een leuke organische manier nieuwe mensen kennen. Wie weet wat er uit bloeit.
Dat zeg Greys ook vaak genoeg tegen anderequote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg Greys ook vaak genoeg tegen andere
geen zorgen broeder. ook daarmee ben je niet verband uit de hemel.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het ene bandje niet.
Het andere bandje een clip uit 2023SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het ene bandje niet.
Het andere bandje een clip uit 2023Haha prachtig. Achter dat keyboard als een baas. Klinkt ook best goedSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.:')
Dat zij te snel is? Of dat anderen te snel zijn? Dat laatste zegt ze nooit tegen mijquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Dat zeg Greys ook vaak genoeg tegen andere
Kan ik er wat aan doen dat ik altijd sneller ben met Mario Kartenquote:
God is a DJ?quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:37 schreef kree het volgende:
[..]
geen zorgen broeder. ook daarmee ben je niet verband uit de hemel.
iedereen is sneller dan mij met mario kartquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Kan ik er wat aan doen dat ik altijd sneller ben met Mario Karten
Faithlessquote:
Geen snel schaken tegen haar gaan doenquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:38 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Dat zij te snel is? Of dat anderen te snel zijn? Dat laatste zegt ze nooit tegen mij
* gebrokenglas archiveert deze opmerkingquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is sneller dan mij met mario kart![]()
O, dat kan ik niet goed, schaken.quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Geen snel schaken tegen haar gaan doen
Tsja, moet je maar niet op pole positie staan op een heel andere baan dan waar de rest op aan het racen isquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:39 schreef greysbones het volgende:
[..]
iedereen is sneller dan mij met mario kart![]()
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar niet op pole positie staan op een heel andere baan dan waar de rest op aan het racen is
proestquote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Tsja, moet je maar niet op pole positie staan op een heel andere baan dan waar de rest op aan het racen is
hahaha ik ga hierzo licht mee om eigenlijk en wat me totaal niet geleerd is.quote:
quote:Op vrijdag 7 februari 2025 22:36 schreef Grotetijd het volgende:
[..]
Het ene bandje niet.
Het andere bandje een clip uit 2023Klinkt goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Was je stiekem op dat podium gekropen met je piano ?Dying whore's cancer heater!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |