Voor Jane ben ik niet bang ,maar ik mag toch hopen dat Eva blijftquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:06 schreef mazaru het volgende:
[..]
Jeffrey verwacht zelf ook niet dat hij eruit moet. Die denkt dat Jane gaat en als er 2 moeten dat Eva en Jane gaan
Verkleed als Elvis achter het stuur ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 11:25 schreef Dotteke het volgende:
Jordy heeft een tijdje terug zijn auto aan de kant moeten zetten omdat hij anders iedereen en alles aan zou rijden.
Een vriend is toen gekomen om hem op te halen Hij zat toen twee maanden thuis.
Waarom zitten er toch altijd mensen met zoveel isseus in zo programma?
Nouuuu..... als er 2 uitgaan dan hoop ik toch dat zij haar biezen moet pakken. Ik vind het een enorme stoorzenderquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor Jane ben ik niet bang ,maar ik mag toch hopen dat Eva blijft
Ik lees veel reacties dat mensen nog even wachten met stemmen..ikzelf ook, ik wacht even de poll van Salar afquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Voor Jane ben ik niet bang ,maar ik mag toch hopen dat Eva blijft
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa bedenkt babynamen
Elsa : Vind je Simba een mooie naam?
Wicky : Nee
Jane : Voor een kind?
Wicky .. voor een facking huisdier...
Op Jolien, ze mochten maar 1 naamquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:12 schreef Koos1958 het volgende:
Hebben keanu en elsa op jolien en mattie gestemd want ze zegt nu ook tegen sharice niet op haar te hebben gestemd.
ik vind Wicky leukquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa bedenkt babynamen
Elsa : Vind je Simba een mooie naam?
Wicky : Nee
Jane : Voor een kind?
Wicky : .. voor een facking huisdier...
oei had het bericht van Dott gemistquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:12 schreef Jockari het volgende:
[..]
Verkleed als Elvis achter het stuur ?
Oh dacht 2 per team verkeerd begrepen dan.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:13 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Op Jolien, ze mochten maar 1 naam
Die gebruiken ze voor het knippen van de spinaziequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
Hebben ze geen schaar om de kip te knippen
Oh wie deed dat ook alweer in Utopia zag ik dat voor het eerst.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:15 schreef Kissingbird het volgende:
Hebben ze geen schaar om de kip te knippen
En de mensen die op Jeffrey willen stemmen wachten ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:12 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ik lees veel reacties dat mensen nog even wachten met stemmen..ikzelf ook, ik wacht even de poll van Salar af
Kun je toch goed afwassen. Gaat een stuk sneller dan met een broodsmeermesquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:16 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Die gebruiken ze voor het knippen van de spinazie
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wie deed dat ook alweer in Utopia zag ik dat voor het eerst.
Wie wil er nou op Sjefke stemmenquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:16 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
En de mensen die op Jeffrey willen stemmen wachten ook
Vanessaquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:16 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Oh wie deed dat ook alweer in Utopia zag ik dat voor het eerst.
Nee deelneemster. Ik zit te denken ze kwam uit Brabant geloof ik.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:17 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Kun je toch goed afwassen. Gaat een stuk sneller dan met een broodsmeermes
[..]ik
maar zul je niet bedoelen
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:18 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee deelneemster. Ik zit te denken ze kwam uit Brabant geloof ik.
quote:
Je mening is je mening. Nooit je mening aanpassen omdat de meerderheid een andere mening heeftquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:18 schreef Clasientje het volgende:
Uh Paul ik ben geen trol als je dat maar weet.
Genoeg. Alleen durven die daar online niet voor uit te komen.quote:
Sterkte meidquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:21 schreef Clasientje het volgende:
Jane met haar neppe traantjes ze weet vele mensen te manipuleren. Oh wat is Jane zielig🙄
Huilt Jane nu?quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:21 schreef Clasientje het volgende:
Jane met haar neppe traantjes ze weet vele mensen te manipuleren. Oh wat is Jane zielig🙄
Je hebt de afscheidsspeech van Jeffrey ook gezien vanmorgen?quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:21 schreef Clasientje het volgende:
Ik ga zeker op Jef stemmen. Wat een (h)eerlijke gast. Zonder hem zou het maar triestig zijn.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:22 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik ga zeker op Jef stemmen. Wat een (h)eerlijke gast. Zonder hem zou het maar triestig zijn.
Die jongen brengt heel wat leven in de brouwerij. Vooral met zijn knappe Princesje Jolien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:22 schreef jooba het volgende:
[..]
Ik ga zeker op Jef stemmen. Wat een (h)eerlijke gast. Zonder hem zou het maar triestig zijn.
Die jongen brengt heel wat leven in de brouwerij. Vooral met zijn knappe Princesje Jolien.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
nou NIels had het er ook over in podcast bij Michaelangelo, maar ze doen echt niets die meiden en wel klagen dat ze zicht vervelenquote:Op donderdag 6 februari 2025 11:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Maar er zijn er eigenlijk maar weinig daar die buiten koken en afwassen iets extra doen in het huis. Jordy van de week. Elsa bekommert zich altijd om de was.Voor de rest weet ik het ook niet zo, of is het wellicht niet in beeld.
is gewoon een lolletje, ze hebben in ieder geval lol met elkaar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ik ga me een beetje ergeren aan de overdreven Surinaamse accent.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa snijdt wel de kip mooi kleinen haalt die vieze witte dingen er goed af.
de stukjes zijn ook zo klein, daar blijft niets van over als het eenmaal gebakken isquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:26 schreef mazaru het volgende:
Wat een gefriemel met die kip daar. Die stukjes vet horen er gewoon in.![]()
[ afbeelding ]
Dat doe ik nooitquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:26 schreef Kissingbird het volgende:
Elsa snijdt wel de kip mooi kleinen haalt die vieze witte dingen er goed af.
Inderdaad, en gaatjes prikken met een vork. Crazy people.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:26 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
de stukjes zijn ook zo klein, daar blijft niets van over als het eenmaal gebakken is
en dat vet is juist smaak.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat heb ik echt nog nooit gedaan. Wel de pezen eruit, maar het vet gewoon meebakken
Dat vet smelt toch gewoon tijdens het bakken? Misschien gebruiken ze het om de groenten te roerbakken ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:26 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Is er iemand die de stem van Keanu aantrekkelijk vind ? Ik heb het over zijn monotone stem. Kickt daar iemand op ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:29 schreef mazaru het volgende:
En het gesprek gaat over...... ik ik ik ik ik ik ik ik ik
[ afbeelding ]
Maar wil wel anderen eerst helpen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft strijdt in zijn hoofd
zo nobel....quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil wel anderen eerst helpen...
Die ben ik ook wel een beetje zat... die mag wat mij betreft ook wel wieberen..quote:
Makkelijker he.. om je op een ander te richten.. met zijn pseudo hulpquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil wel anderen eerst helpen...
ben dat depressieve geneuzel ook beu.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die ben ik ook wel een beetje zat... die mag wat mij betreft ook wel wieberen..
Keanu gaat zeker en vast niet ver geraken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die mag weg idd, vreselijke jaloerse kleuterquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
UITSLUITING!quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: en ook net vraagt hij aan iedereen wat iedereen spaart en mij slaat hij dan over..
Kokerkijken.. overtuigd dat jordy iets tegen hem heeft.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Jockari het volgende:
Komt uit dezelfde winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat doet hij ook.. en dat hmmm hmmmm hmmm dat is zo fucking irritantquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Makkelijker he.. om je op een ander te richten.. met zijn pseudo hulp
[..]
ben dat depressieve geneuzel ook beu.
Hij trekt de sfeer zo omlaag als hij praat vind ik .
kwam ie weerquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat doet hij ook.. en dat hmmm hmmmm hmmm dat is zo fucking irritant
Kapsel heeft hij ook.. pater Franciscusquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Jockari het volgende:
Komt uit dezelfde winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kwam ie weer
hmmmmm
gaan we turven?
Hij lijkt best wel jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kapsel heeft hij ook.. pater Franciscus
Ik vind het zo vreselijk hé.. en nu ga je er op letten, is het helemaal niet te doen..quote:
ja het is gewoon jammer dat we nu een twinstream op hem hebben.. zijn zat bewoners om nu te laten zien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk hé.. en nu ga je er op letten, is het helemaal niet te doen..
Ze wil naar Vslencia wonen werken feesten chillen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
Huh waar heeft eva het over.
Met haar: bij vriend van 3.5 jaar ben ik hem ook gepeerd ( met raar lachje)
Liever eerst Sjeffie gaarnequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
Het is dat ik graag wil dat Jeffrey lekker thuis gaat janken maar Eva ben ik toch ook wel goed zat.. de hele tijd die kreunende stem
Dank je!quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze wil naar Vslencia wonen werken feesten chillen.
Milena vroeg, pakt ge uw vriend mee?
Eva: moet hij zelf weten
Milena vroeg wat als hij niet mee wil.
Eva ja zien we dan wel. Tis naar 2 uur vliegen, ticket kost niks, hij verblijft bij haar dus goeie deal voor hem.
En anders dan niet en is ze weg, ze is m al eens eerder gepeerd bij ex na 3.5 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je!
Was even wat anders doen.AnytimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww beterschap gewenst thuis
Nu gaat ze een gesprek aan met Milena.. van hetzelfde laken een pak. Die stem is ook niet om aan te horenquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:48 schreef Roxiebb het volgende:
Gelukkig gesprek tussen Keano en Eva voorbij, wat een akelige stemmen. Beiden ook even lui, wel,geld verdienen met zo weinig mogelijk werk.
Dat is ie toch ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:45 schreef Harry het volgende:
Keanu is voor mij het prototype dat rijk wil worden zonder hard te werken.
Iets als Vlogger, YouTuber, DJ, Gamer of TikTok-danser zal hem passen!
Dank jequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Anytime![]()
Aww beterschap gewenst thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop eigenlijk dat we nog een spel krijgen voor de keuken vandaag.Smile, it's free therapy.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je
Elsa en wicky zitten er al klaar voor haha zittend eten in de keuken. Waar zitten ze eigenlijk op??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop eigenlijk dat we nog een spel krijgen voor de keuken vandaag.
Ik kan geen spoilers maar hopelijk knapt het snel op![]()
huh wat gek dat jij geen spoilers kunt kijken.quote:
Ik heb ook zo'n stem schrille stem noemen ze het ook welquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:51 schreef Poesjuh het volgende:
Milena is misschien meer nasaal waardoor het zeurend klinkt. Zoals de nanny franny fine zo'n stem
Ja het is niet de Voice of Holland hequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu gaat ze een gesprek aan met Milena.. van hetzelfde laken een pak. Die stem is ook niet om aan te horen
Lezen wel maar kan spoilers niet plaatsen, geen idee hoe, vandaar dat ik het in een gewoon bericht deedquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh wat gek dat jij geen spoilers kunt kijken.
hoge koorts, hoesten, keelpijn etc stond er.
Het is niet de stem maar de manier van praten. Er is logopedie voor om niet soor je neus te praten evtquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n stem schrille stem noemen ze het ook wel
(DM voor je)quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het is niet de stem maar de manier van praten. Er is logopedie voor om niet soor je neus te praten evt
Ja ben ik met je eens naar ik heb toch op Eva gestemd om haar erin te houden zodat Jeffrey vrij baan heeft om te gaan...(hopelijk)quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
Het is dat ik graag wil dat Jeffrey lekker thuis gaat janken maar Eva ben ik toch ook wel goed zat.. de hele tijd die kreunende stem
Ow dat doe ik dan niet door me neus praten ..het is bij mijn echt de toon hoogte zeg maar..quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het is niet de stem maar de manier van praten. Er is logopedie voor om niet soor je neus te praten evt
In de sc uitgelegd met foto'squote:Op donderdag 6 februari 2025 12:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lezen wel maar kan spoilers niet plaatsen, geen idee hoe, vandaar dat ik het in een gewoon bericht deed
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lezen wel maar kan spoilers niet plaatsen, geen idee hoe, vandaar dat ik het in een gewoon bericht deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je duidelijk uitgelegd. Ik had 'r ook al een DM gestuurdquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Jockari probeert er zich iets bij voor te stellen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n stem schrille stem noemen ze het ook wel
Ja dan springen ze allemaal op en struikelen over elkaar heenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die berg wordt direct chaos mocht de telefoon nu gaan.
Bring it on!
dat is toch ook vervelend als je het kookteam van die dag bent?quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:06 schreef Poesjuh het volgende:
Jane, drama over het eten
Mensen hebben weer iets gepakt dat voor avondeten was?
Was Eva die erover begon en ging over de knoflookpoederquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:06 schreef Poesjuh het volgende:
Jane, drama over het eten
Mensen hebben weer iets gepakt dat voor avondeten was?
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:07 schreef Verida het volgende:
[..]
dat is toch ook vervelend als je het kookteam van die dag bent?
Ook maar gaat nu over de slobpannenkoek van Jordy. Vind dat wel een smerige combi havermout met knoflookpoederquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:08 schreef Poesjuh het volgende:
Jane en eva over eten dat weg is
Oh kruiden zijn weer gebruikt door mensen. Is zeker gister ivm de poocorn snachts?
Alleen een beetje jammer dat Elsa geen stelling in durft te nemen , zoals met nomineren.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:10 schreef Li0nHeart het volgende:
Elsa heeft gewoon gelijk natuurlijk. Jeff vindt natuurlijk weer dat hem alles maar toekomt.
Moederrol , heel gezondquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Jolien moet Jeff voorzeggen wat hij moet zeggen : "Sorry, ik zal het niet meer doen"
Waarom gluiperd? hij zit gewoon in de woonkamerquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:11 schreef Rhosyn het volgende:
Die gluiperd Jordy zit mee te luisteren op een afstandje.
Moet je opletten straks is Elsa weg gaat hij blebleble met jeffrey doen.
Kijk naar dat gluiphoofd danquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom gluiperd? hij zit gewoon in de woonkamer
Gaat ook over nu denk ik, heeft ieg weer knoflook gepakt en elsa spreekt hem erop aan. Is genoeg zeht hij. Elsa zwgt nee het is berekend. Oke sorry zegt jeff.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ook maar gaat nu over de slobpannenkoek van Jordy. Vind dat wel een smerige combi havermout met knoflookpoeder
Een beetje is hij dat wel. Hij was, zeker gisteravond, de aanstichter, maar houdt zich nu volledig op de vlakte.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom gluiperd? hij zit gewoon in de woonkamer
Maar dan niet in de buurt van Jordy's , Matties en Sjefkesquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
BB, laat die telefoon eens rammelen
Had je haar zien glunderen bij het toespraakje van Jeffrey vanmorgen..quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En steeds compenseren voor hem. Zij moet alles goedpraten.
Toxicquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En steeds compenseren voor hem. Zij moet alles goedpraten.
Elsa doet het op zo een manier dat hij niet boos kan worden. Dat is slim inderdaad.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:15 schreef Droopie het volgende:
Elsa doet het wel slim (normaal).
Iedereen doet het en om nu vandaag Jeff aan te pakken, t zijn er nog wel meer.
Jeff houdt niet eens van peren
die is echt niet in zijn eerste leugen gestikt hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey: ik ben niet de appeldief, die is misschien al naar huis.
Peren lust ik niet
Ik heb misschien een keer een appel van Jolien genomen, als zij niet eet...
Elsa : maar jij eet wel peren
En jordy zegt niets zei ze, keanu houdt ook zijn mond. En ja hoor daar is de ik weer en niet goed voelt en niet uitgesproken is. Die jolien praat ook mensen naar de mond zeg.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:16 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien nu bij keanu klagen over elsa sie alleen jeff aanspreekt
Dat zegt dan ook genoeg over de naïviteit van Elsa als ze daar verdrietig over wordtquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:18 schreef Droopie het volgende:
Denk dat Elsa oprecht verdrietig wordt als ze beelden gaat terugkijken.
Die ziet Wicky nog na haar exit. De all you can eat slaat ze denk ik over.
ja, is voor iedereen, gekocht om bij de avondmaaltijd te gebruiken Die avondmaaltijd die iedereen dan eetquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat eten is van iedereen, dus dan mag ik dat ook pakken, zegt Sjefke
En hij graaft het gat dieper en dieper.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:21 schreef Poesjuh het volgende:
Terug naar jeff en elsa
Nu over popcorn
Jeff zegt pocorn jatten is luxe mag van gewoon mij maar kip pakken is eten en is diefstal
nee Jeff zij dat hij geen kip ging pakken jordy wilde graag maar Jeff zei duidelijk neequote:Op donderdag 6 februari 2025 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
die is echt niet in zijn eerste leugen gestikt hoor
heel bijzonder, om zo tegen alle beelden in, te proberen je gedrag goed te praten en de schuld bij anderen te leggen
en Jordy maar gluren in de achtergrond, dezelfde Jordy die vanmorgen het plan heeft besproken met jeff om een hele kipfilet te jatten
maar jeff had het idee dat dat niet zou lukken....
Jolien sluit al dagen niet meer aan bij de anderen. Ik zie haar al heel de week enkel met Jeff, Jordy of Keanuquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik had m laten zitten en was in het zonnetje aangesloten
tuurlijk jeffquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:21 schreef Poesjuh het volgende:
Terug naar jeff en elsa
Nu over popcorn
Jeff zegt pocorn jatten is luxe mag van gewoon mij maar kip pakken is eten en is diefstal
Klopt. Dat wou Jeff niet. Maar om dan verschil te maken met 'luxe' etenswaren is wel raar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee Jeff zij dat hij geen kip ging pakken jordy wilde graag maar Jeff zei duidelijk nee
Bijna pieter baan waardig zijn denkwijze en goedpraat gedrag 2 uur na zijn speechquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij graaft het gat dieper en dieper.
dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee Jeff zij dat hij geen kip ging pakken jordy wilde graag maar Jeff zei duidelijk nee
Als BB eerlijk is dan plakt hij de jat flasbacks van jeff erin tijdens dit gesprek. Waar hij zegt nee, beelden van ja. Dat zou eerlijk zijn van BB.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:24 schreef Li0nHeart het volgende:
Hopelijk plakken ze in de uitzending dit direct achter de speech.
naar de panic-room* (niet dat het echt een verschil maakt : ) )quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:28 schreef Kissingbird het volgende:
de genomineerden moeten naar de GR
Ja tis echt niettt te filmenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:25 schreef marky het volgende:
Ik ben nu een uur weg geweest en Keanu is nog bezig.
Net ook toen Jeffrey zijn zielige speech hield na de nominaties.. Jolien keek naar hem alsof ze naar haar zoon keek die een spreekbeurt hield.quote:
Mijnes cringete ervanquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:32 schreef lojanda het volgende:
[..]
Net ook toen Jeffrey zijn zielige speech hield na de nominaties.. Jolien keek naar hem alsof ze naar haar zoon keek die een spreekbeurt hield.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:34 schreef Flow3r het volgende:
Bij de Belg is het ongemeend spannend.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar hij had van de week wel een probleem met het feit dat Jeffrey Mattheus en Keanu die extra hamburger stiekem hadden opgegeten.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
die is echt niet in zijn eerste leugen gestikt hoor
heel bijzonder, om zo tegen alle beelden in, te proberen je gedrag goed te praten en de schuld bij anderen te leggen
en Jordy maar gluren in de achtergrond, dezelfde Jordy die vanmorgen het plan heeft besproken met jeff om een hele kipfilet te jatten
maar jeff had het idee dat dat niet zou lukken....
Jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:41 schreef Kissingbird het volgende:
Jolien zegt even hoe zij gereageerd zou hebben tegen Keanu
uhu
hij wordt geacht dit dus tegen Keanu te gaan zeggen of wat?
mooi fapplaatje voor haar fansquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:42 schreef ruudpuntenel het volgende:
Leuke belichting![]()
[ afbeelding ]
Ik vind jordy ergggg volwassen hierin.quote:
Ik zou zeggen van ga zo vooral door dan wordt het vanzelf welnietsquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:42 schreef Flow3r het volgende:
Jordy : hij zegt dat ik een boze blik geef als hij naar mij lacht
Ik zie hem niet naar mij lachen![]()
[ afbeelding ]
Datzelfde geldt voor KiKiquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:43 schreef Droopie het volgende:
Keanu en Jordy hebben toch een hele andere belevingswereld.
En Jordy kijkt idd een beetje bozig soms, maar dat heeft ie bij iedereen.
ja en alles is al gezegdquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:43 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik vind jordy ergggg volwassen hierin.
Hij doorziet de osyche van keanu, begrijpt het ook, maar beseft dat hij daar niks mee hoeft.
Maar toch zal hij noggg eens naar keanu gaan zegt hij
Jordy meteen, oh nee hoor je hoeft er niet bij te zijn, dies al weer moe bij voorbaat jordy cherumquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en alles is al gezegd
neeej jolien biedt aan erbij te zijn..
Anders loopt ze wel weer binnen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:44 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja en alles is al gezegd
neeej jolien biedt aan erbij te zijn..
grote kans op..quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:45 schreef Droopie het volgende:
[..]
Anders loopt ze wel weer binnen.
dat vind ik gewoon onbeschoftquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:40 schreef Tascha071 het volgende:
Vies dat rond wandelen met zo’n oorsmeer stokje in gesprek.
Je kan met die andere gasten ook lekker oppervlakkig en emotieloos dom lol maken, met keanu moet er altijd een diepere betekenis achter zittenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:47 schreef Poesjuh het volgende:
Wat erg dit....
Iemand jankend in je huis 'door jou' terwijl je nikssss verkeerds gedaan hebt
My goodness zo toxic die keanu in je aura bah zeg
quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:48 schreef Flow3r het volgende:
Tja Jordy, je zal er toch aan moeten geloven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |