Kijk naar dat gluiphoofd danquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom gluiperd? hij zit gewoon in de woonkamer
Gaat ook over nu denk ik, heeft ieg weer knoflook gepakt en elsa spreekt hem erop aan. Is genoeg zeht hij. Elsa zwgt nee het is berekend. Oke sorry zegt jeff.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:10 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ook maar gaat nu over de slobpannenkoek van Jordy. Vind dat wel een smerige combi havermout met knoflookpoeder
Een beetje is hij dat wel. Hij was, zeker gisteravond, de aanstichter, maar houdt zich nu volledig op de vlakte.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:12 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Waarom gluiperd? hij zit gewoon in de woonkamer
Maar dan niet in de buurt van Jordy's , Matties en Sjefkesquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:13 schreef ruudpuntenel het volgende:
BB, laat die telefoon eens rammelen
Had je haar zien glunderen bij het toespraakje van Jeffrey vanmorgen..quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En steeds compenseren voor hem. Zij moet alles goedpraten.
Toxicquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:13 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En steeds compenseren voor hem. Zij moet alles goedpraten.
Elsa doet het op zo een manier dat hij niet boos kan worden. Dat is slim inderdaad.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:15 schreef Droopie het volgende:
Elsa doet het wel slim (normaal).
Iedereen doet het en om nu vandaag Jeff aan te pakken, t zijn er nog wel meer.
Jeff houdt niet eens van peren
die is echt niet in zijn eerste leugen gestikt hoorquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:15 schreef Kissingbird het volgende:
Jeffrey: ik ben niet de appeldief, die is misschien al naar huis.
Peren lust ik niet
Ik heb misschien een keer een appel van Jolien genomen, als zij niet eet...
Elsa : maar jij eet wel peren
En jordy zegt niets zei ze, keanu houdt ook zijn mond. En ja hoor daar is de ik weer en niet goed voelt en niet uitgesproken is. Die jolien praat ook mensen naar de mond zeg.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:16 schreef Poesjuh het volgende:
Jolien nu bij keanu klagen over elsa sie alleen jeff aanspreekt
Dat zegt dan ook genoeg over de naïviteit van Elsa als ze daar verdrietig over wordtquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:18 schreef Droopie het volgende:
Denk dat Elsa oprecht verdrietig wordt als ze beelden gaat terugkijken.
Die ziet Wicky nog na haar exit. De all you can eat slaat ze denk ik over.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |