Ik vind het zo vreselijk hé.. en nu ga je er op letten, is het helemaal niet te doen..quote:
ja het is gewoon jammer dat we nu een twinstream op hem hebben.. zijn zat bewoners om nu te laten zien.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:45 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik vind het zo vreselijk hé.. en nu ga je er op letten, is het helemaal niet te doen..
Ze wil naar Vslencia wonen werken feesten chillen.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:44 schreef Kissingbird het volgende:
Huh waar heeft eva het over.
Met haar: bij vriend van 3.5 jaar ben ik hem ook gepeerd ( met raar lachje)
Liever eerst Sjeffie gaarnequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
Het is dat ik graag wil dat Jeffrey lekker thuis gaat janken maar Eva ben ik toch ook wel goed zat.. de hele tijd die kreunende stem
Dank je!quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ze wil naar Vslencia wonen werken feesten chillen.
Milena vroeg, pakt ge uw vriend mee?
Eva: moet hij zelf weten
Milena vroeg wat als hij niet mee wil.
Eva ja zien we dan wel. Tis naar 2 uur vliegen, ticket kost niks, hij verblijft bij haar dus goeie deal voor hem.
En anders dan niet en is ze weg, ze is m al eens eerder gepeerd bij ex na 3.5 jaar
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:48 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je!
Was even wat anders doen.AnytimeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Aww beterschap gewenst thuis
Nu gaat ze een gesprek aan met Milena.. van hetzelfde laken een pak. Die stem is ook niet om aan te horenquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:48 schreef Roxiebb het volgende:
Gelukkig gesprek tussen Keano en Eva voorbij, wat een akelige stemmen. Beiden ook even lui, wel,geld verdienen met zo weinig mogelijk werk.
Dat is ie toch ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:45 schreef Harry het volgende:
Keanu is voor mij het prototype dat rijk wil worden zonder hard te werken.
Iets als Vlogger, YouTuber, DJ, Gamer of TikTok-danser zal hem passen!
Dank jequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Anytime![]()
Aww beterschap gewenst thuis
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop eigenlijk dat we nog een spel krijgen voor de keuken vandaag.Smile, it's free therapy.
Soms is stilte het luidste antwoord ;)
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:51 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dank je
Elsa en wicky zitten er al klaar voor haha zittend eten in de keuken. Waar zitten ze eigenlijk op??SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoop eigenlijk dat we nog een spel krijgen voor de keuken vandaag.
Ik kan geen spoilers maar hopelijk knapt het snel op![]()
huh wat gek dat jij geen spoilers kunt kijken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |