Makkelijker he.. om je op een ander te richten.. met zijn pseudo hulpquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil wel anderen eerst helpen...
ben dat depressieve geneuzel ook beu.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die ben ik ook wel een beetje zat... die mag wat mij betreft ook wel wieberen..
Keanu gaat zeker en vast niet ver geraken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die mag weg idd, vreselijke jaloerse kleuterquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
UITSLUITING!quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: en ook net vraagt hij aan iedereen wat iedereen spaart en mij slaat hij dan over..
Kokerkijken.. overtuigd dat jordy iets tegen hem heeft.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Jockari het volgende:
Komt uit dezelfde winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat doet hij ook.. en dat hmmm hmmmm hmmm dat is zo fucking irritantquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Makkelijker he.. om je op een ander te richten.. met zijn pseudo hulp
[..]
ben dat depressieve geneuzel ook beu.
Hij trekt de sfeer zo omlaag als hij praat vind ik .
kwam ie weerquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat doet hij ook.. en dat hmmm hmmmm hmmm dat is zo fucking irritant
Kapsel heeft hij ook.. pater Franciscusquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Jockari het volgende:
Komt uit dezelfde winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kwam ie weer
hmmmmm
gaan we turven?
Hij lijkt best wel jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kapsel heeft hij ook.. pater Franciscus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |