Inderdaad, en gaatjes prikken met een vork. Crazy people.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:26 schreef mazaru het volgende:
Wat een gefriemel met die kip daar. Die stukjes vet horen er gewoon in.![]()
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:27 schreef Verida het volgende:
[..]
de stukjes zijn ook zo klein, daar blijft niets van over als het eenmaal gebakken is
en dat vet is juist smaak.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:27 schreef mazaru het volgende:
[..]Dat heb ik echt nog nooit gedaan. Wel de pezen eruit, maar het vet gewoon meebakken
Dat vet smelt toch gewoon tijdens het bakken? Misschien gebruiken ze het om de groenten te roerbakken ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:26 schreef mazaru het volgende:
Wat een gefriemel met die kip daar. Die stukjes vet horen er gewoon in.![]()
[ afbeelding ]
Is er iemand die de stem van Keanu aantrekkelijk vind ? Ik heb het over zijn monotone stem. Kickt daar iemand op ?quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:29 schreef mazaru het volgende:
En het gesprek gaat over...... ik ik ik ik ik ik ik ik ik
[ afbeelding ]
Maar wil wel anderen eerst helpen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu heeft strijdt in zijn hoofd
zo nobel....quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil wel anderen eerst helpen...
Die ben ik ook wel een beetje zat... die mag wat mij betreft ook wel wieberen..quote:
Makkelijker he.. om je op een ander te richten.. met zijn pseudo hulpquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef chufi het volgende:
[..]
Maar wil wel anderen eerst helpen...
ben dat depressieve geneuzel ook beu.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die ben ik ook wel een beetje zat... die mag wat mij betreft ook wel wieberen..
Keanu gaat zeker en vast niet ver geraken.quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Die mag weg idd, vreselijke jaloerse kleuterquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:36 schreef Frummelie het volgende:
[..]
UITSLUITING!quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:32 schreef Kissingbird het volgende:
Keanu: en ook net vraagt hij aan iedereen wat iedereen spaart en mij slaat hij dan over..
Kokerkijken.. overtuigd dat jordy iets tegen hem heeft.
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Jockari het volgende:
Komt uit dezelfde winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ja dat doet hij ook.. en dat hmmm hmmmm hmmm dat is zo fucking irritantquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:38 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Makkelijker he.. om je op een ander te richten.. met zijn pseudo hulp
[..]
ben dat depressieve geneuzel ook beu.
Hij trekt de sfeer zo omlaag als hij praat vind ik .
kwam ie weerquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:41 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ja dat doet hij ook.. en dat hmmm hmmmm hmmm dat is zo fucking irritant
Kapsel heeft hij ook.. pater Franciscusquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:39 schreef Jockari het volgende:
Komt uit dezelfde winkel
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
kwam ie weer
hmmmmm
gaan we turven?
Hij lijkt best wel jaquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:43 schreef lojanda het volgende:
[..]
Kapsel heeft hij ook.. pater Franciscus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |