Ik heb ook zo'n stem schrille stem noemen ze het ook welquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:51 schreef Poesjuh het volgende:
Milena is misschien meer nasaal waardoor het zeurend klinkt. Zoals de nanny franny fine zo'n stem
Ja het is niet de Voice of Holland hequote:Op donderdag 6 februari 2025 12:50 schreef lojanda het volgende:
[..]
Nu gaat ze een gesprek aan met Milena.. van hetzelfde laken een pak. Die stem is ook niet om aan te horen
Lezen wel maar kan spoilers niet plaatsen, geen idee hoe, vandaar dat ik het in een gewoon bericht deedquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:55 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
huh wat gek dat jij geen spoilers kunt kijken.
hoge koorts, hoesten, keelpijn etc stond er.
Het is niet de stem maar de manier van praten. Er is logopedie voor om niet soor je neus te praten evtquote:Op donderdag 6 februari 2025 12:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n stem schrille stem noemen ze het ook wel
(DM voor je)quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het is niet de stem maar de manier van praten. Er is logopedie voor om niet soor je neus te praten evt
Ja ben ik met je eens naar ik heb toch op Eva gestemd om haar erin te houden zodat Jeffrey vrij baan heeft om te gaan...(hopelijk)quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:46 schreef lojanda het volgende:
Het is dat ik graag wil dat Jeffrey lekker thuis gaat janken maar Eva ben ik toch ook wel goed zat.. de hele tijd die kreunende stem
Ow dat doe ik dan niet door me neus praten ..het is bij mijn echt de toon hoogte zeg maar..quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:58 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Het is niet de stem maar de manier van praten. Er is logopedie voor om niet soor je neus te praten evt
In de sc uitgelegd met foto'squote:Op donderdag 6 februari 2025 12:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lezen wel maar kan spoilers niet plaatsen, geen idee hoe, vandaar dat ik het in een gewoon bericht deed
quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:57 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Lezen wel maar kan spoilers niet plaatsen, geen idee hoe, vandaar dat ik het in een gewoon bericht deed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb je duidelijk uitgelegd. Ik had 'r ook al een DM gestuurdquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:03 schreef Flow3r het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
* Jockari probeert er zich iets bij voor te stellen...quote:Op donderdag 6 februari 2025 12:56 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Ik heb ook zo'n stem schrille stem noemen ze het ook wel
Ja dan springen ze allemaal op en struikelen over elkaar heenquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:03 schreef KinKiJan het volgende:
Die berg wordt direct chaos mocht de telefoon nu gaan.
Bring it on!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |