ja, is voor iedereen, gekocht om bij de avondmaaltijd te gebruiken Die avondmaaltijd die iedereen dan eetquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:21 schreef ruudpuntenel het volgende:
Dat eten is van iedereen, dus dan mag ik dat ook pakken, zegt Sjefke
En hij graaft het gat dieper en dieper.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:21 schreef Poesjuh het volgende:
Terug naar jeff en elsa
Nu over popcorn
Jeff zegt pocorn jatten is luxe mag van gewoon mij maar kip pakken is eten en is diefstal
nee Jeff zij dat hij geen kip ging pakken jordy wilde graag maar Jeff zei duidelijk neequote:Op donderdag 6 februari 2025 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
die is echt niet in zijn eerste leugen gestikt hoor
heel bijzonder, om zo tegen alle beelden in, te proberen je gedrag goed te praten en de schuld bij anderen te leggen
en Jordy maar gluren in de achtergrond, dezelfde Jordy die vanmorgen het plan heeft besproken met jeff om een hele kipfilet te jatten
maar jeff had het idee dat dat niet zou lukken....
Jolien sluit al dagen niet meer aan bij de anderen. Ik zie haar al heel de week enkel met Jeff, Jordy of Keanuquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:22 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ik had m laten zitten en was in het zonnetje aangesloten
tuurlijk jeffquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:21 schreef Poesjuh het volgende:
Terug naar jeff en elsa
Nu over popcorn
Jeff zegt pocorn jatten is luxe mag van gewoon mij maar kip pakken is eten en is diefstal
Klopt. Dat wou Jeff niet. Maar om dan verschil te maken met 'luxe' etenswaren is wel raar.quote:Op donderdag 6 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee Jeff zij dat hij geen kip ging pakken jordy wilde graag maar Jeff zei duidelijk nee
Bijna pieter baan waardig zijn denkwijze en goedpraat gedrag 2 uur na zijn speechquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:23 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
En hij graaft het gat dieper en dieper.
dat zeg ik toch ookquote:Op donderdag 6 februari 2025 13:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nee Jeff zij dat hij geen kip ging pakken jordy wilde graag maar Jeff zei duidelijk nee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |