ja ik zag die video op haar insta. Idd knap.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:35 schreef Poesjuh het volgende:
Wojow jane bleef ff 3 minuten onder water damn knap hoor
Oh dan kan ze vrijdag mooi met Jeffje meequote:Op woensdag 5 februari 2025 17:37 schreef Hznootje het volgende:
Jolien moet maandag weer aan het werk
Is ook het plan als Jeff gaatquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:38 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Oh dan kan ze vrijdag mooi met Jeffje mee
Ik ook niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:37 schreef Poesjuh het volgende:
David s vraagt door over levend begraven worden.
Er gingen levende insecten sprinkhanen en kakkerlakken bij haar die kist in elke minuut, op je gezicht, mond dicht houden, sleutels erin die ze moest zoeken met lampje van go pro camera, ze was er snel uit. Knap
David s weer niet onder de indruk
Duo week, dubbele exitquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:41 schreef Puzzie het volgende:
Jordy denkt dat het tussen Eva en Jeff zal gaan
Als je dat soort humor leuk vindt dan zou het jammer zijn als ze eruit moet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:42 schreef Poesjuh het volgende:
Hopelijk mag Eva blijven, die heeft humor samen met axel
Nou ja, zie er meer humor in dan in jeff dus ik zeg jeff exitquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als je dat soort humor leuk vindt dan zou het jammer zijn als ze eruit moet.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:37 schreef Hznootje het volgende:
Die zich zichzelf nog opofferen om te gaan ipv Jeffquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:37 schreef Hznootje het volgende:
Je zag ook aan zijn kop dat hij keihard loog.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:46 schreef Poesjuh het volgende:
Gisteren bij jeff zijn zogenaamde foutje, deed me denken aan Lenie vorig jaar met zn voet op de knop. Ook zo fake en cringing te zien
oh.. ik heb het niet zo op haar humor van mij mag ze samen met Jeff exit.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:44 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Nou ja, zie er meer humor in dan in jeff dus ik zeg jeff exit
Is zeker bang dat het te lang duurt en niet op de hoogte dat het zo geslonken is.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat de peep doet David met die schaar in de spinazie?
Wie weet wat er met die schaar allemaal is geknipt?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is zeker bang dat het te lang duurt en niet op de hoogte dat het zo geslonken is.
Na vrijdag is er geen drama meer over verdelingen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:49 schreef KinKiJan het volgende:
En toen was er nog maar 1 peer over ... Sharice en Milena zouden er nog 1 moeten hebben. Sharice zegt dat ze 'm gewoon maar pakt, de keukenploeg geeft haar gelijk.
Elsa komt even vragen of er weer perendrama is, ze is blij dat ze die van haar apart gehouden heeft. David S. ook.
Teennagels van Pootjequote:Op woensdag 5 februari 2025 17:52 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie weet wat er met die schaar allemaal is geknipt?
quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:47 schreef -river- het volgende:
[..]
Je zag ook aan zijn kop dat hij keihard loog.
Is dat die schaar waar de neusharen mee zijn geknipt?quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:50 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Wat de peep doet David met die schaar in de spinazie?
En Niels zijn baardharen......grapje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:55 schreef mazaru het volgende:
[..]
Is dat die schaar waar de neusharen mee zijn geknipt?
Dat doen ze al de hele week, had dat ook nog nooit gezienquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:55 schreef zodeju het volgende:
En ook niemand heeft het door dat het helemaal geen zin heeft om die spinazie klein te snijden.....
Denk niet dat David groente kookt, hij lust het niet eensquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:55 schreef zodeju het volgende:
En ook niemand heeft het door dat het helemaal geen zin heeft om die spinazie klein te snijden.....
Jane is toch ook aan het knippen.......maar die kookt geloof ik niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:56 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Denk niet dat David groente kookt, hij lust het niet eens
Of is het andijvie die ze rauw door de aardappels doen.??quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is toch ook aan het knippen.......maar die kookt geloof ik niet.
Bezigheidstherapiequote:Op woensdag 5 februari 2025 17:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jane is toch ook aan het knippen.......maar die kookt geloof ik niet.
Ne spinazie die door de penne (pasta) gaatquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of is het andijvie die ze rauw door de aardappels doen.??
Nee is spinazie, ze doen dat al de hele week.quote:Op woensdag 5 februari 2025 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Of is het andijvie die ze rauw door de aardappels doen.??
Sorry![]()
Ze vroeg erom....aan keanu ......quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane had dus idd afgeluisterd en nu Keanu weer zeiken over Jordy
Gewoon echt een naar knulletjequote:Op woensdag 5 februari 2025 18:03 schreef Poesjuh het volgende:
Oh Keanu stream
Wauw die is NOG STEEDS bezig over dat hij steeda probeert, niet vab 2 kanten komt, dus niet meer probeert
Vermoeiend ventje
En zijn ideale bank was op die avond; Mattheus, Jeffrey en Keanuquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik zit uit verveling de uitzending van maandag nog even terug te kijken: De avond dat Niels vertrekt zie je iedereen incl Keanu zich over Jordy ontfermen Maar Jeffrey en Mattheus komen niet in zijn buurt.
Echt bizar om te zien. Nu weet ik zeker dat hij graag bij “the cool boys” wil horen.
Die bad vibes trek ik zo slecht. Idem met jeff. Die slurpen je energie leeg door ernaar te kijken/luisteren. Misschien vind ik daarom axel en wicky leuk, vaak good vibesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Axel wel leuk. Jane nu bij jordy.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die bad vibes trek ik zo slecht. Idem met jeff. Die slurpen je energie leeg door ernaar te kijken/luisteren. Misschien vind ik daarom axel en wicky leuk, vaak good vibes
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jongelui, wij gaan problemen krijgen met de Europesche Commissie
Kijk niet maar nu hoor ik weer Jordy klagen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane vroeg ernaquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk niet maar nu hoor ik weer Jordy klagen....
Nu weer andersom iddquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk niet maar nu hoor ik weer Jordy klagen....
waar zijn de blunders van verleden jaar. En dan zelf er dubbel om liggen. Alice die buiten met haar kwastje steeds Tyron kriebelt alsof er een insect over zijn gezicht liep en zowat een dubbele axcel deed. Sloeg op zijn eigen gezicht Beide kwamen dan niet meer bij.quote:
Same.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die bad vibes trek ik zo slecht. Idem met jeff. Die slurpen je energie leeg door ernaar te kijken/luisteren. Misschien vind ik daarom axel en wicky leuk, vaak good vibes
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jongelui, wij gaan problemen krijgen met de Europesche Commissie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Super was dat, we hadden met die twee echt klasse in het huis.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
waar zijn de blunders van verleden jaar. En dan zelf er dubbel om liggen. Alice die buiten met haar kwastje steeds Tyron kriebelt alsof er een insect over zijn gezicht liep en zowat een dubbele axcel deed. Sloeg op zijn eigen gezicht Beide kwamen dan niet meer bij.
Oh vandaar het zachte praten van de koks over de GC.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:16 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy denkt jeff op de bank of sharice
Jane zegt dat jeff er opeens vrolijk bij liep.
Jordy: we mogen er niet over praten dus ik ga er vanuit dat jeff net zoveel weet als wij.
Jane zegt misschien zijn er GC ingezet.
Jordy zegt nee dat kon niet, heeft BB mij en Mattie niet gevraagd.
Jane zegt dat is gek, BB heeft het mij wel gevraagd of ik mijn GC wilde inzetten.
Jordy zei hmm ja misschien omdat ik mijn terugkaatser nu sowieso niet kan inzetten, vroeg BB het niet.
----
Ik vermoed nu dat Mattie liegt dat BB hek niet vroeg om GC in te zetten, en dat het hem dus wel gevraagd is en hij ook wel een GC heeft ingezet maar dit wil verbergen. Met een knipoog aan jeff is dat snel doorgeluld en kan evt verklaren waarom jeff er blij bij zou lopen
Speculaas is lekker
Ja jane en jordy willen/denken jeff erop maar kan anders zijn als er GC ingezet zijnquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh vandaar het zachte praten van de koks over de GC.
Nu probeert Jane bij Jordy wat meer te weten te komen.
Dus het blijft voor hun ook nog een beetje spannend wie er echt op komt te staan.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:20 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Ja jane en jordy willen/denken jeff erop maar kan anders zijn als er GC ingezet zijn
Alleen BB weet het en stuurt het, BB is the bossquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dus het blijft voor hun ook nog een beetje spannend wie er echt op komt te staan.
Jordy weet niet welke gamechanger Mattie heeft en die wordt achteraf pas alleen naar de dbk geroepen of hij hem wil inzetten. Daar heeft Jordy niets mee te maken. Maar ik vermoed at Mattie de GC niet aan Jeff gaat 'verspillen'. Die snapt ook wel dat ie daarmee zijn eigen kansen verkleind/verspeeld.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:16 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy denkt jeff op de bank of sharice
Jane zegt dat jeff er opeens vrolijk bij liep.
Jordy: we mogen er niet over praten dus ik ga er vanuit dat jeff net zoveel weet als wij.
Jane zegt misschien zijn er GC ingezet.
Jordy zegt nee dat kon niet, heeft BB mij en Mattie niet gevraagd.
Jane zegt dat is gek, BB heeft het mij wel gevraagd of ik mijn GC wilde inzetten.
Jordy zei hmm ja misschien omdat ik mijn terugkaatser nu sowieso niet kan inzetten, vroeg BB het niet.
----
Ik vermoed nu dat Mattie liegt dat BB hek niet vroeg om GC in te zetten, en dat het hem dus wel gevraagd is en hij ook wel een GC heeft ingezet maar dit wil verbergen. Met een knipoog aan jeff is dat snel doorgeluld en kan evt verklaren waarom jeff er blij bij zou lopen
Speculaas is lekker
Ik begreep dat Mattie vandaag al alleen naar de DBK geroepen is. Maar tegen Jordy zei dat hem niets is gevraagd over inzetten GC.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy weet niet welke gamechanger Mattie heeft en die wordt achteraf pas alleen naar de dbk geroepen of hij hem wil inzetten. Daar heeft Jordy niets mee te maken. Maar ik vermoed at Mattie de GC niet aan Jeff gaat 'verspillen'. Die snapt ook wel dat ie daarmee zijn eigen kansen verkleind/verspeeld.
En anders kan charice dat met haar GC toch weer ongedaan maken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:24 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jordy weet niet welke gamechanger Mattie heeft en die wordt achteraf pas alleen naar de dbk geroepen of hij hem wil inzetten. Daar heeft Jordy niets mee te maken. Maar ik vermoed at Mattie de GC niet aan Jeff gaat 'verspillen'. Die snapt ook wel dat ie daarmee zijn eigen kansen verkleind/verspeeld.
Geen idee eva eet soms dingen anders ivm allergie dacht ik, kaas sowieso plantaardig (Lactosevrij)quote:
Hoorde ik ook ja!quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef Folies het volgende:
Is die andere kaas dan ook voor haar?
Want had begrepen dat ze ook grote stukken at van de gewone kaas.
Ik lees dit op fb...quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En anders kan charice dat met haar GC toch weer ongedaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat dusquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef Folies het volgende:
Is die andere kaas dan ook voor haar?
Want had begrepen dat ze ook grote stukken at van de gewone kaas.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees dit op fb...Daar staat toch ook niks. Meer een vraag, die we ons hier ook afvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las hier in een reactie dat Mattie naar de DBK was geroepen, nergens over Sharice en dat staat in dat stukje welquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:39 schreef Folies het volgende:
[..]
Daar staat toch ook niks. Meer een vraag, die we ons hier ook afvragen.
Op die manier. Ja ik dacht van beide hebben niks ingeleverd volgens hier, en ook niet volgens FB.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik las hier in een reactie dat Mattie naar de DBK was geroepen, nergens over Sharice en dat staat in dat stukje wel![]()
Dus dacht ik ff aan te vullen
Dat is wat de bewoners zeggen maar misschien heeft mattie wel iets ingeleverdquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:45 schreef Folies het volgende:
[..]
Op die manier. Ja ik dacht van beide hebben niks ingeleverd volgens hier, en ook niet volgens FB.
Komen we later of morgen wel achter. Zolang de juiste er maar uitgeknikkerd gaan worden vind ik het best.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat is wat de bewoners zeggen maar misschien heeft mattie wel iets ingeleverd
Deden ze eergisteren ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef Poesjuh het volgende:
Hahaha Axel neemt fictieve Mac bestelling op in de keuken bij jane esla wicky en sharice
David s kijkt ernaarhahah
Axel zegt, ik zie jullie zo jongens
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Komen we later of morgen wel achter. Zolang de juiste er maar uitgeknikkerd gaan worden vin ik het best.
Hoorde het net idd hahah ben benieuwd met welk excuus hij dan zo terug komtquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Deden ze eergisteren ook.
Toen kwam Axel terug en zei dat de Mac was afgebrand dus kon hij niks halen. Nu dus nieuwe poging.
Is waar, maar gelukkig hebben we nog Eva op de bank. Die mag ook weg met haar rare popi jopi verhalen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
Als Jeff niet op de bank zit dan ga ik denk ik best wel een beetje balen, niet te veel want het is maar tv.
En ipv afgieten platdrukken in een zeeflepelquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:48 schreef zodeju het volgende:
Spinazie moet je toch alleen met het aanhang water koken van de spinazie?? Volgens mij hebben ze er soep van gemaakt.
Ze gebruiken het 'spinaziewater ' om de pasta in te koken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En ipv afgieten platdrukken in een zeeflepel
Ik hoop dat Jeff opdondert. Het is hier al door meerderen gezegd: Jolien is veel leuker als ze zich niet druk hoeft te maken om Jefke.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
Als Jeff niet op de bank zit dan ga ik denk ik best wel een beetje balen, niet te veel want het is maar tv.
Leuk idee kwa warmte/smaak maar je kan het beter drinken voor de vitamines dan er weer iets in te koken lijkt mijquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze gebruiken het 'spinaziewater ' om de pasta in te koken.
Zie nu wel dat ze het water ook gebruiken voor de pasta in te koken.....quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En ipv afgieten platdrukken in een zeeflepel
Slim, dan krijg je toch misschien iets meer smaak aan de pastaquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie nu wel dat ze het water ook gebruiken voor de pasta in te koken.....
Jolien zeg net: als k weekends zeg ik ga naar amber, en kom maandag een keer thuis, zegt mama gewoon hallo ben je er weer. Zonder allerlei berichten waar ze is. Ja mama denkt, dat kind komt wel n keee thuis he.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jeff opdondert. Het is hier al door meerderen gezegd: Jolien is veel leuker als ze zich niet druk hoeft te maken om Jefke.
Kratjes op zn kantquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
Waar zitten ze nu op in de keuken? Er is toch maar 1 losse stoel....nu zit ook grote David erop.
Ik zit te eten en keek uit een ooghoek naar het scherm en dacht dat er knokploeg stondquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:57 schreef zodeju het volgende:
Waarom zit Sharice eigenlijk in de keuken die hoort toch niet bij de kookploeg?? En waar is Milena......
Daar zou Sharice best goed in passen denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit te eten en keek uit een ooghoek naar het scherm en dacht dat er knokploeg stond
Ik weet dat we allemaal sensatie willen maar dit is een beetje teveel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit te eten en keek uit een ooghoek naar het scherm en dacht dat er knokploeg stond
Die mocht even zonder haar begeleiding naar de wcquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:57 schreef zodeju het volgende:
Waarom zit Sharice eigenlijk in de keuken die hoort toch niet bij de kookploeg?? En waar is Milena......
Na-apen van jordy van de week in de telefooncelquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef Poesjuh het volgende:
Hahaha Axel neemt fictieve Mac bestelling op in de keuken bij jane esla wicky en sharice
David s kijkt ernaarhahah
Axel zegt, ik zie jullie zo jongens
na-apen klinkt gelijk weer zo negatief.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na-apen van jordy van de week in de telefooncel
Niet negatief bedoeldquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:16 schreef Verida het volgende:
[..]
na-apen klinkt gelijk weer zo negatief.
een geintje mag toch wel gewoon herhaald worden, helemaal als het een leuk geintje is![]()
Ze proberen in ieder geval nog wat lol te maken met elkaar.
Ze doen er ook altijd heel erg lang over dat koken....Weet dat het veel man zijn maar ze staan zowat de hele dag in de keuken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe koken ze die nu, spinazie is lang klaar. Pasta klaar en kip nog rauw zo te zien
Ze moeten de rest van die keuken maar eens van de ketting gooien. Heeft lang genoeg geduurd. Dan kunnen ze iets in de oven gooien en lekker op de bank gaan liggen tot het klaar is. Ze liggen daar veel te weinigquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doen er ook altijd heel erg lang over dat koken....Weet dat het veel man zijn maar ze staan zowat de hele dag in de keuken.
Nadat Jeffrey er vrijdag uitvliegt een groot feest en iedereen krijgt zijn kledingkast en 2e deel keuken vrijquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze moeten de rest van die keuken maar eens van de ketting gooien. Heeft lang genoeg geduurd. Dan kunnen ze iets in de oven gooien en lekker op de bank gaan liggen tot het klaar is. Ze liggen daar veel te weinig
Meestal donderdags om een uur of tien toch?. En dan kunnen we weer gaan stemmenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Wanneer weten we wie de genomineerden zijn ? Morgen pas ?
Stemmen was nog nooit zo makkelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:33 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Meestal donderdags om een uur of tien toch?. En dan kunnen we weer gaan stemmen
kunnen we stemmenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
Stemmen was nog nooit zo makkelijk.
Hoewel er ook een paar mensen op Eva moeten stemmen.
Straks stemt Jeff zijn vader en heeft Eva er nul
oh is dat een masker ? dat verklaart een hoopquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vallen meer maskers af zegt sharice. Wordt tijd dat ze die van haarzelf eens af valt
Leuke foto voor op een valentijnskaartje naar haar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:43 schreef mazaru het volgende:
Daar kun je een SUV achteruit inparkeren
[ afbeelding ]
ik zou d'r wel doenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:46 schreef Droopie het volgende:
[..]
Leuke foto voor op een valentijnskaartje naar haar.
Zin om een hapje te eten?
Die ligt gelijk een week te wenen op haar bed als ze die foto ziet.
Heb ook helemaal niks met haar....werd een soort wormvormig aanhangsel van Milena..quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vallen meer maskers af zegt sharice. Wordt tijd dat ze die van haarzelf eens af valt
quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:47 schreef mazaru het volgende:
Sharice heeft wel leren pijpen
[ afbeelding ]
Als ik zeg: nou kan die wel weer, dan krijg ik weer een klacht over pseudomoddenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:49 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
milena moet leren slikken
van mij mag je alles zeggen, welkom op fokquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als ik zeg: nou kan die wel weer, dan krijg ik weer een klacht over pseudomodden
Doet zij eigenlijk wel eens wat anders dan aan Milena zitten. Zag haar in de keuken zitten en dat is ook het enige ze heeft geen pan of mes aangeraakt.....quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:52 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
milena haar bekkenbodem wordt gemasseerd
haha , ik zeg het zelf nooit hoorquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:51 schreef Flow3r het volgende:
Axel : Ze kiekt mar ev'n
Pootje : Wat? Probeerde gij nu Vlaams te praten ?
ik weet het niet, ik kijk alleen 'savondsquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet zij eigenlijk wel eens wat anders dan aan Milena zitten. Zag haar in de keuken zitten en dat is ook het enige ze heeft geen pan of mes aangeraakt.....
Als ze vandaag haar GC heeft ingezet mag ze van mij tot de finale blijven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet zij eigenlijk wel eens wat anders dan aan Milena zitten. Zag haar in de keuken zitten en dat is ook het enige ze heeft geen pan of mes aangeraakt.....
Loop behoorlijk achter met uploaden, dit is het gevraagde fragment ...quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:31 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas .. waarschijnlijk leuk stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en SLquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Eva met de vraag hebben jullie wel eens als je een baby vast heb wat als ik het laat vallen?
ik mag haar ook niet zoquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
eva je vergeet 1 ding het eten word savonds gemaakt , Mevr bemoeial!
ja maar dat was al geweest ze hadden het nu over dat ze smiddags ook dat willen eten wat ze krijgen, maar het word savonds pas gekookt maar ze bemoeit graag die MUTS ( bedoel trut)quote:
ik wisselde van stream toen je dat zei en toen kreeg ik Sl , heb het babyverhaal niet gehoordquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat was al geweest ze hadden het nu over dat ze smiddags ook dat willen eten wat ze krijgen, maar het word savonds pas gekookt maar ze bemoeit graag die MUTS ( bedoel trut)
ja was net voor dat ze over het eten begonquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wisselde van stream toen je dat zei en toen kreeg ik Sl , heb het babyverhaal niet gehoord
loopt weer over hetzelfde te mauwen pffffquote:
Dat heeft hij wel vaker......dan stopt het niet meer.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Jordy drugs op? Waar komt die rare lach ineens vandaag
Gemaakt lachenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Van de week toen Elsa en David het s'avonds over de frieten hadden (eigenlijk aardappelschillen), toen was het ook vaag, leek manicaal, maar denk een ongemakkelijke zenuwtrek. Onder dat masker zit nog steeds de onzekere Jordy.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Jordy is nu volgens mij een beetje klaar met Keanuquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:26 schreef KinKiJan het volgende:
streamlock net als Jordy bijna was overgehaald te vertellen wie hij vindt slijmen
Eva mag er heel gauw uit van mij....overheersend type die wat zegt en dan pas nadenkt althans dat hoop ik want het is erg platvloers.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:18 schreef Joyce-43 het volgende:
nou eva dramt het er door heen geloof ik hoor de meeste zeggen we hebben net gegeten nog geen uur geleden
Snap ik, die maakt van een Keanu-issue een issue van een ander.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:27 schreef chufi het volgende:
[..]
Jordy is nu volgens mij een beetje klaar met Keanu
Vind ik zo dom nog niet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze gebruiken het 'spinaziewater ' om de pasta in te koken.
Of je zit naar een zeldzaam goed gesprek te luisteren en dan komt zij ineens met die vreselijke stem er dwars doorheen omdat ze het over de boerenkool of zoiets wil hebben.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eva mag er heel gauw uit van mij....overheersend type die wat zegt en dan pas nadenkt althans dat hoop ik want het is erg platvloers.
Kan dat mens ook niet meer aanhoren. Verschrikkelijke kutstem en verrotte persoonlijkheid.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Eva mag er heel gauw uit van mij....overheersend type die wat zegt en dan pas nadenkt althans dat hoop ik want het is erg platvloers.
Gewoon weer hetzelfde verhaal, Jane heeft het voor het eten ook als eens voor een deel aangehoordquote:
Het wordt vervelend.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:35 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Gewoon weer hetzelfde verhaal, Jane heeft het voor het eten ook als eens voor een deel aangehoord
Compleet was 90 minuten of zo... dat niet dusquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:30 schreef Droopie het volgende:
Ik ga even BB Tv kijken
Ben benieuwd of ze het complete
verhaal laten zien van de strijd tussen Jeff en Jane van de nominatie.
Gisteren leek het daar niet op.
Bedoelde wat anders, maar zal niet spoileren.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:37 schreef chufi het volgende:
[..]
Compleet was 90 minuten of zo... dat niet dus
hij denkt heel wat te wezen in huisquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:34 schreef Puzzie het volgende:
Dat toontje en de non-verbale houding is wel storend bij Jordy
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat hoofd van Jordy, het is afentoe net Lurch qua hoog voorhoofd en haar
Ik hoor net van Jane dat ie een dubbele stem heeft, dan nog de Redding en nóg een die niet verder genoemd werdquote:
Haha zei ik al in het begin dat hij daarop lijkt. Leuk dat je het ook ziet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat hoofd van Jordy, het is afentoe net Lurch qua hoog voorhoofd en haar
Dat heeft Jane fout.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor net van Jane dat ie een dubbele stem heeft, dan nog de Redding en nóg een die niet verder genoemd werd
Ja dat hoorde ik ook dus ben beetje in de warquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor net van Jane dat ie een dubbele stem heeft, dan nog de Redding en nóg een die niet verder genoemd werd
Dan hebben meer mensen het fout daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heeft Jane fout.
rinardo in BB / Gamechangers, wie heeft welke!?
Misschien zei ze dat maar om Jordy op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook dus ben beetje in de war
Dat maakt het leukquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan hebben meer mensen het fout daar.
Klopt er wordt sowieso over gespeculeerd daar en wat ze denken te weten klopt niet altijd. Axel wist bijvoorbeeld tot vandaag niet eens dat Mattie De Redding heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan hebben meer mensen het fout daar.
Die ligt al lang gebroken op de grond.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Da's dan mooi, dan is ze zichzelf.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:56 schreef marky het volgende:
[..]
Die ligt al lang gebroken op de grond.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Jeffrey wou iets vertellen tegen de groep? Excuses zeker?
Dat hebben we eerder meegemaakt met Axel. Blijkbaar is dat toch moeilijk voor sommige mensen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
Vooraf tegen Keanu zegt Jeffrey dat hij de groep wat wil zeggen en dat ie dat bij de popcorn wil doen. Tijdens de popcorn vraagt Jolien of ie nog wat gaat zeggen, maar Jeffrey ziet er tegenop, zegt ie en eet gewoon verder.
[ afbeelding ]
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hebben we eerder meegemaakt met Axel. Blijkbaar is dat toch moeilijk voor sommige mensen.
Dat is ook het minst moeilijke zinnetjequote:Op woensdag 5 februari 2025 21:02 schreef odie22 het volgende:
voor de eerste keer dat ik goesting heb in een sigaret , ik verstond pootje![]()
![]()
Ja en daar wordt ze niet beter van.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:57 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's dan mooi, dan is ze zichzelf.
Hij wil er ook niet zijn dus tja ...quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:02 schreef Lrod01 het volgende:
David P. doet niet eens de moeite om verstaanbaar te zijn. Die kerel heeft daar gewoon schijt aan. Voegt verder ook bar weinig toe net zoals zijn naamgenoot. Hoe komen dit soort mensen door de casting heen.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:02 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dat is ook het minst moeilijke zinnetje
Gebrek aan beterquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:02 schreef Lrod01 het volgende:
David P. doet niet eens de moeite om verstaanbaar te zijn. Die kerel heeft daar gewoon schijt aan. Voegt verder ook bar weinig toe net zoals zijn naamgenoot. Hoe komen dit soort mensen door de casting heen.
Hij moet even likes scoren bij het publiek he, dus hij zal wel moeten.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:04 schreef Flow3r het volgende:
Gaat ie wat zeggen of niet ?
Ik wil utttttttttttttttttttttttt![]()
irritant ventje
Hij is gaan kakkenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:04 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij moet even likes scoren bij het publiek he, dus hij zal wel moeten.
Hij heeft een vriendin en bonus dochter van 17 dus lijkt me nietquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:14 schreef odie22 het volgende:
zou david s gedacht hebben dat hij zich heeft ingeschreven voor lang leve de liefde ofzo, hij zit echt in het verkeerde programma
hij doet gewoon mee toch of zie ik het foutquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:14 schreef odie22 het volgende:
zou david s gedacht hebben dat hij zich heeft ingeschreven voor lang leve de liefde ofzo, hij zit echt in het verkeerde programma
bij wijze van, ik had ook elk willekeurig ander programma kunnen zeggen, maar in BB hoort hij niet thuisquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin en bonus dochter van 17 dus lijkt me niet
ik zie het niet, zie meer iemand die de hele dag denkt, waar ben ik in belandquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij doet gewoon mee toch of zie ik het fout
Los van dat Jeff weer lekker negatief wordt neergezet, maken ze ook even duidelijk dat 3/4 van het huis hem ook uitkotst. Exit gegarandeerd bij een nominatie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef Hznootje het volgende:
In de uitzending zijn ze nu in de kluis bezig..Jane heeft de dubbele stem. mattie heeft niks, dus hij heeft maar 1 GC
Ze sturen de kijker altijd aardig in een bepaalde richting, dus de kans is vrij groot dat Jeff er op staat. Is Eva relatief veel positief in beeld?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Los van dat Jeff weer lekker negatief wordt neergezet, maken ze ook even duidelijk dat 3/4 van het huis hem ook uitkotst. Exit gegarandeerd bij een nominatie.
Ja, als een soort van mediator en voice of reason.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze sturen de kijker altijd aardig in een bepaalde richting, dus de kans is vrij groot dat Jeff er op staat. Is Eva relatief veel positief in beeld?
Moet ie eerst eens brieven opgestuurd krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou trouwens wel mooi zijn als (s)jordy bij het valentijnspel zijn brieven niet pakt
Zijn moeder stuurt hem vast wel een briefquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet ie eerst eens brieven opgestuurd krijgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |