Ze vroeg erom....aan keanu ......quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Jane had dus idd afgeluisterd en nu Keanu weer zeiken over Jordy
Gewoon echt een naar knulletjequote:Op woensdag 5 februari 2025 18:03 schreef Poesjuh het volgende:
Oh Keanu stream
Wauw die is NOG STEEDS bezig over dat hij steeda probeert, niet vab 2 kanten komt, dus niet meer probeert
Vermoeiend ventje
En zijn ideale bank was op die avond; Mattheus, Jeffrey en Keanuquote:Op woensdag 5 februari 2025 17:59 schreef Hznootje het volgende:
Ik zit uit verveling de uitzending van maandag nog even terug te kijken: De avond dat Niels vertrekt zie je iedereen incl Keanu zich over Jordy ontfermen Maar Jeffrey en Mattheus komen niet in zijn buurt.
Echt bizar om te zien. Nu weet ik zeker dat hij graag bij “the cool boys” wil horen.
Die bad vibes trek ik zo slecht. Idem met jeff. Die slurpen je energie leeg door ernaar te kijken/luisteren. Misschien vind ik daarom axel en wicky leuk, vaak good vibesquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiėle Inrichtingen ?
Axel wel leuk. Jane nu bij jordy.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die bad vibes trek ik zo slecht. Idem met jeff. Die slurpen je energie leeg door ernaar te kijken/luisteren. Misschien vind ik daarom axel en wicky leuk, vaak good vibes
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jongelui, wij gaan problemen krijgen met de Europesche Commissie
Kijk niet maar nu hoor ik weer Jordy klagen....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jane vroeg ernaquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk niet maar nu hoor ik weer Jordy klagen....
Nu weer andersom iddquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:06 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kijk niet maar nu hoor ik weer Jordy klagen....
waar zijn de blunders van verleden jaar. En dan zelf er dubbel om liggen. Alice die buiten met haar kwastje steeds Tyron kriebelt alsof er een insect over zijn gezicht liep en zowat een dubbele axcel deed. Sloeg op zijn eigen gezicht Beide kwamen dan niet meer bij.quote:
Same.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Die bad vibes trek ik zo slecht. Idem met jeff. Die slurpen je energie leeg door ernaar te kijken/luisteren. Misschien vind ik daarom axel en wicky leuk, vaak good vibes
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:05 schreef ruudpuntenel het volgende:
Jongelui, wij gaan problemen krijgen met de Europesche Commissie
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |