Als ze vandaag haar GC heeft ingezet mag ze van mij tot de finale blijven.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:54 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet zij eigenlijk wel eens wat anders dan aan Milena zitten. Zag haar in de keuken zitten en dat is ook het enige ze heeft geen pan of mes aangeraakt.....
Loop behoorlijk achter met uploaden, dit is het gevraagde fragment ...quote:Op woensdag 5 februari 2025 07:31 schreef Li0nHeart het volgende:
@:DGK_Tegengas .. waarschijnlijk leuk stukje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
en SLquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:59 schreef Joyce-43 het volgende:
Eva met de vraag hebben jullie wel eens als je een baby vast heb wat als ik het laat vallen?
ik mag haar ook niet zoquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:00 schreef Joyce-43 het volgende:
eva je vergeet 1 ding het eten word savonds gemaakt , Mevr bemoeial!
ja maar dat was al geweest ze hadden het nu over dat ze smiddags ook dat willen eten wat ze krijgen, maar het word savonds pas gekookt maar ze bemoeit graag die MUTS ( bedoel trut)quote:
ik wisselde van stream toen je dat zei en toen kreeg ik Sl , heb het babyverhaal niet gehoordquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:01 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja maar dat was al geweest ze hadden het nu over dat ze smiddags ook dat willen eten wat ze krijgen, maar het word savonds pas gekookt maar ze bemoeit graag die MUTS ( bedoel trut)
ja was net voor dat ze over het eten begonquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:03 schreef odie22 het volgende:
[..]
ik wisselde van stream toen je dat zei en toen kreeg ik Sl , heb het babyverhaal niet gehoord
loopt weer over hetzelfde te mauwen pffffquote:
Dat heeft hij wel vaker......dan stopt het niet meer.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Heeft Jordy drugs op? Waar komt die rare lach ineens vandaag
Gemaakt lachenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
Van de week toen Elsa en David het s'avonds over de frieten hadden (eigenlijk aardappelschillen), toen was het ook vaag, leek manicaal, maar denk een ongemakkelijke zenuwtrek. Onder dat masker zit nog steeds de onzekere Jordy.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:21 schreef KinKiJan het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |