Ik hoor net van Jane dat ie een dubbele stem heeft, dan nog de Redding en nóg een die niet verder genoemd werdquote:
Haha zei ik al in het begin dat hij daarop lijkt. Leuk dat je het ook ziet.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:40 schreef Fritsie1960 het volgende:
Dat hoofd van Jordy, het is afentoe net Lurch qua hoog voorhoofd en haar
Dat heeft Jane fout.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor net van Jane dat ie een dubbele stem heeft, dan nog de Redding en nóg een die niet verder genoemd werd
Ja dat hoorde ik ook dus ben beetje in de warquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:49 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik hoor net van Jane dat ie een dubbele stem heeft, dan nog de Redding en nóg een die niet verder genoemd werd
Dan hebben meer mensen het fout daar.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:50 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat heeft Jane fout.
rinardo in BB / Gamechangers, wie heeft welke!?
Misschien zei ze dat maar om Jordy op het verkeerde been te zettenquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:50 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Ja dat hoorde ik ook dus ben beetje in de war
Dat maakt het leukquote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan hebben meer mensen het fout daar.
Klopt er wordt sowieso over gespeculeerd daar en wat ze denken te weten klopt niet altijd. Axel wist bijvoorbeeld tot vandaag niet eens dat Mattie De Redding heeft.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:51 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dan hebben meer mensen het fout daar.
Die ligt al lang gebroken op de grond.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:41 schreef Koos1958 het volgende:
Vallen meer maskers af zegt sharice. Wordt tijd dat ze die van haarzelf eens af valt
Da's dan mooi, dan is ze zichzelf.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:56 schreef marky het volgende:
[..]
Die ligt al lang gebroken op de grond.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:57 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Jeffrey wou iets vertellen tegen de groep? Excuses zeker?
Dat hebben we eerder meegemaakt met Axel. Blijkbaar is dat toch moeilijk voor sommige mensen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:58 schreef KinKiJan het volgende:
Vooraf tegen Keanu zegt Jeffrey dat hij de groep wat wil zeggen en dat ie dat bij de popcorn wil doen. Tijdens de popcorn vraagt Jolien of ie nog wat gaat zeggen, maar Jeffrey ziet er tegenop, zegt ie en eet gewoon verder.
[ afbeelding ]
Begrijpelijk.quote:Op woensdag 5 februari 2025 20:59 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Dat hebben we eerder meegemaakt met Axel. Blijkbaar is dat toch moeilijk voor sommige mensen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |