Hoorde ik ook ja!quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef Folies het volgende:
Is die andere kaas dan ook voor haar?
Want had begrepen dat ze ook grote stukken at van de gewone kaas.
Ik lees dit op fb...quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:30 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En anders kan charice dat met haar GC toch weer ongedaan maken.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
dat dusquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:35 schreef Folies het volgende:
Is die andere kaas dan ook voor haar?
Want had begrepen dat ze ook grote stukken at van de gewone kaas.
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:37 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik lees dit op fb...Daar staat toch ook niks. Meer een vraag, die we ons hier ook afvragen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik las hier in een reactie dat Mattie naar de DBK was geroepen, nergens over Sharice en dat staat in dat stukje welquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:39 schreef Folies het volgende:
[..]
Daar staat toch ook niks. Meer een vraag, die we ons hier ook afvragen.
Op die manier. Ja ik dacht van beide hebben niks ingeleverd volgens hier, en ook niet volgens FB.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:42 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik las hier in een reactie dat Mattie naar de DBK was geroepen, nergens over Sharice en dat staat in dat stukje wel![]()
Dus dacht ik ff aan te vullen
Dat is wat de bewoners zeggen maar misschien heeft mattie wel iets ingeleverdquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:45 schreef Folies het volgende:
[..]
Op die manier. Ja ik dacht van beide hebben niks ingeleverd volgens hier, en ook niet volgens FB.
Komen we later of morgen wel achter. Zolang de juiste er maar uitgeknikkerd gaan worden vind ik het best.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:46 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Dat is wat de bewoners zeggen maar misschien heeft mattie wel iets ingeleverd
Deden ze eergisteren ook.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef Poesjuh het volgende:
Hahaha Axel neemt fictieve Mac bestelling op in de keuken bij jane esla wicky en sharice
David s kijkt ernaarhahah
Axel zegt, ik zie jullie zo jongens
quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef Folies het volgende:
[..]
Komen we later of morgen wel achter. Zolang de juiste er maar uitgeknikkerd gaan worden vin ik het best.
Hoorde het net idd hahah ben benieuwd met welk excuus hij dan zo terug komtquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Deden ze eergisteren ook.
Toen kwam Axel terug en zei dat de Mac was afgebrand dus kon hij niks halen. Nu dus nieuwe poging.
Is waar, maar gelukkig hebben we nog Eva op de bank. Die mag ook weg met haar rare popi jopi verhalen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
Als Jeff niet op de bank zit dan ga ik denk ik best wel een beetje balen, niet te veel want het is maar tv.
En ipv afgieten platdrukken in een zeeflepelquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:48 schreef zodeju het volgende:
Spinazie moet je toch alleen met het aanhang water koken van de spinazie?? Volgens mij hebben ze er soep van gemaakt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |