Ze gebruiken het 'spinaziewater ' om de pasta in te koken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En ipv afgieten platdrukken in een zeeflepel
Ik hoop dat Jeff opdondert. Het is hier al door meerderen gezegd: Jolien is veel leuker als ze zich niet druk hoeft te maken om Jefke.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:47 schreef -river- het volgende:
Als Jeff niet op de bank zit dan ga ik denk ik best wel een beetje balen, niet te veel want het is maar tv.
Leuk idee kwa warmte/smaak maar je kan het beter drinken voor de vitamines dan er weer iets in te koken lijkt mijquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:50 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ze gebruiken het 'spinaziewater ' om de pasta in te koken.
Zie nu wel dat ze het water ook gebruiken voor de pasta in te koken.....quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:49 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
En ipv afgieten platdrukken in een zeeflepel
Slim, dan krijg je toch misschien iets meer smaak aan de pastaquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zie nu wel dat ze het water ook gebruiken voor de pasta in te koken.....
Jolien zeg net: als k weekends zeg ik ga naar amber, en kom maandag een keer thuis, zegt mama gewoon hallo ben je er weer. Zonder allerlei berichten waar ze is. Ja mama denkt, dat kind komt wel n keee thuis he.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:51 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik hoop dat Jeff opdondert. Het is hier al door meerderen gezegd: Jolien is veel leuker als ze zich niet druk hoeft te maken om Jefke.
Kratjes op zn kantquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:54 schreef zodeju het volgende:
Waar zitten ze nu op in de keuken? Er is toch maar 1 losse stoel....nu zit ook grote David erop.
Ik zit te eten en keek uit een ooghoek naar het scherm en dacht dat er knokploeg stondquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:57 schreef zodeju het volgende:
Waarom zit Sharice eigenlijk in de keuken die hoort toch niet bij de kookploeg?? En waar is Milena......
Daar zou Sharice best goed in passen denk ikquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit te eten en keek uit een ooghoek naar het scherm en dacht dat er knokploeg stond
Ik weet dat we allemaal sensatie willen maar dit is een beetje teveel.quote:Op woensdag 5 februari 2025 18:59 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ik zit te eten en keek uit een ooghoek naar het scherm en dacht dat er knokploeg stond
Die mocht even zonder haar begeleiding naar de wcquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:57 schreef zodeju het volgende:
Waarom zit Sharice eigenlijk in de keuken die hoort toch niet bij de kookploeg?? En waar is Milena......
Na-apen van jordy van de week in de telefooncelquote:Op woensdag 5 februari 2025 18:44 schreef Poesjuh het volgende:
Hahaha Axel neemt fictieve Mac bestelling op in de keuken bij jane esla wicky en sharice
David s kijkt ernaarhahah
Axel zegt, ik zie jullie zo jongens
na-apen klinkt gelijk weer zo negatief.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:14 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Na-apen van jordy van de week in de telefooncel
Niet negatief bedoeldquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:16 schreef Verida het volgende:
[..]
na-apen klinkt gelijk weer zo negatief.
een geintje mag toch wel gewoon herhaald worden, helemaal als het een leuk geintje is![]()
Ze proberen in ieder geval nog wat lol te maken met elkaar.
Ze doen er ook altijd heel erg lang over dat koken....Weet dat het veel man zijn maar ze staan zowat de hele dag in de keuken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 19:20 schreef Koos1958 het volgende:
Hoe koken ze die nu, spinazie is lang klaar. Pasta klaar en kip nog rauw zo te zien
Ze moeten de rest van die keuken maar eens van de ketting gooien. Heeft lang genoeg geduurd. Dan kunnen ze iets in de oven gooien en lekker op de bank gaan liggen tot het klaar is. Ze liggen daar veel te weinigquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ze doen er ook altijd heel erg lang over dat koken....Weet dat het veel man zijn maar ze staan zowat de hele dag in de keuken.
Nadat Jeffrey er vrijdag uitvliegt een groot feest en iedereen krijgt zijn kledingkast en 2e deel keuken vrijquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:27 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Ze moeten de rest van die keuken maar eens van de ketting gooien. Heeft lang genoeg geduurd. Dan kunnen ze iets in de oven gooien en lekker op de bank gaan liggen tot het klaar is. Ze liggen daar veel te weinig
Meestal donderdags om een uur of tien toch?. En dan kunnen we weer gaan stemmenquote:Op woensdag 5 februari 2025 19:32 schreef Flow3r het volgende:
Wanneer weten we wie de genomineerden zijn ? Morgen pas ?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |