bij wijze van, ik had ook elk willekeurig ander programma kunnen zeggen, maar in BB hoort hij niet thuisquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:16 schreef b_engeltje het volgende:
[..]
Hij heeft een vriendin en bonus dochter van 17 dus lijkt me niet
ik zie het niet, zie meer iemand die de hele dag denkt, waar ben ik in belandquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:20 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
hij doet gewoon mee toch of zie ik het fout
Los van dat Jeff weer lekker negatief wordt neergezet, maken ze ook even duidelijk dat 3/4 van het huis hem ook uitkotst. Exit gegarandeerd bij een nominatie.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:23 schreef Hznootje het volgende:
In de uitzending zijn ze nu in de kluis bezig..Jane heeft de dubbele stem. mattie heeft niks, dus hij heeft maar 1 GC
Ze sturen de kijker altijd aardig in een bepaalde richting, dus de kans is vrij groot dat Jeff er op staat. Is Eva relatief veel positief in beeld?quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:37 schreef Kinga het volgende:
[..]
Los van dat Jeff weer lekker negatief wordt neergezet, maken ze ook even duidelijk dat 3/4 van het huis hem ook uitkotst. Exit gegarandeerd bij een nominatie.
Ja, als een soort van mediator en voice of reason.quote:Op woensdag 5 februari 2025 21:38 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze sturen de kijker altijd aardig in een bepaalde richting, dus de kans is vrij groot dat Jeff er op staat. Is Eva relatief veel positief in beeld?
Moet ie eerst eens brieven opgestuurd krijgenquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:42 schreef Kodiak100 het volgende:
Het zou trouwens wel mooi zijn als (s)jordy bij het valentijnspel zijn brieven niet pakt
Zijn moeder stuurt hem vast wel een briefquote:Op woensdag 5 februari 2025 21:43 schreef Kinga het volgende:
[..]
Moet ie eerst eens brieven opgestuurd krijgen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |