zover zal het niet komenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Sjefke zal hard moeten werken om Jolien te onderhouden
En zijn inhammen zijn niet eens zo diep. Hij zou gewoon zijn haar mooi naar achter kunnen slaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu maar weer eens over zijn haarlijn in Turkije beginnen
Voor die 2 weken na BB dat de relatie zal duren hoeft hij niet veel uit te geven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Wil ie snel kaal worden ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu maar weer eens over zijn haarlijn in Turkije beginnen
Denk dat Jolien meer geld binnen brengt dan Jeff die aan de lopende band stondquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva heeft rare gedachten die ze openbaart ..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef Puzzie het volgende:
Het lijkt Eva heel raar om een piemel te hebben
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
Goed verhaal Sharice... Ik had ook helemaal geen zin in die nootjes die ik net uit de kast pak...
Dat Jordy zich dingen niet herinnert en ze afschuift op Niels wat makkelijk is want Niels is wegquote:
Daar heeft Jeff wel gelijk in , viel mij vanmiddag ook op..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat Jordy zich dingen niet herinnert en ze afschuift op Niels wat makkelijk is want Niels is weg
Heeft jordy helemaal niet gedaan. Dat liegt hij en jolien zat erbij. Jordy heeft niets negatief over niels gezegd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat Jordy zich dingen niet herinnert en ze afschuift op Niels wat makkelijk is want Niels is weg
Heeft hij wel gedaan..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft jordy helemaal niet gedaan. Dat liegt hij en jolien zat erbij. Jordy heeft niets negatief over niels gezegd.
Die jongen moet echt in therapiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:36 schreef chufi het volgende:
Jeff stapt wel naar mensen toe om te praten ?????
Het lukte net al niet om t geld bordje te pakken… dus dit zou wel eens t scenario voor mission impossible deel 12 kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
maar hoe zou hij weten dat hij niet hoog staat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Jeff elke keer aanhalen dat ie niet hoog in de peilingen staat maar doet er ook niks aan om dat te veranderen, hij doet het nog steeds niet, aldus jane
Hij kan beter gewoon weg zegt Axel
Weet hij niet, hij wil hoog gepraat worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hoe zou hij weten dat hij niet hoog staat?
Geen idee, misschien van de nieuwe David en David ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Echt hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
jordy zichzelf weer aan het schoonpraten
Hij weet dat dondersgoed. Dat heeft Jane hem subtiel verteld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Zeker niet voor die vrolijke Keanuquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Keano denkt volgens mij ook dat hij met dat groepje vriendschappen voor het leven heeft opgebouwd. Sorry hoor maar de meeste zullen 1 keer naar Maastricht afreizen en daarna zie je ze nooit meer.
Matti woont wel echt dichtbij in Bilzen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Keano denkt volgens mij ook dat hij met dat groepje vriendschappen voor het leven heeft opgebouwd. Sorry hoor maar de meeste zullen 1 keer naar Maastricht afreizen en daarna zie je ze nooit meer.
al zou ik naast keanu wonen zou ik er nog niet heen gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Matti woont wel echt dichtbij in Bilzen.
Met een omweg wel , vanmiddag ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets negatief over niels.
geen idee, eva heeft lactosevrije kaas maar heeft dikke blok gewone kaas gepaktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is die lactose vrije van hem, jane en eva
Helpt echt dit weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:54 schreef Flow3r het volgende:
Jeff wordt toch al beschuldigt van diefstal, dan zal ik laten zien dat ik een dief ben en Jeff pakt een cracker met kaas
en hij maakt een fuck you gebaar![]()
Was gewoon een vraag waar jordy ook op antwoorde was wel netjes van pootje. Beter zo dan met alle anderen erover praten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:57 schreef Luna68 het volgende:
Is er een filmpje dat Pootje Sjordy confronteert? Heb het helaas gemist
Thx, ik was benieuwd naar Jordy zijn antwoord en kon dat niet echt vinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag waar jordy ook op antwoorde was wel netjes van pootje. Beter zo dan met alle anderen erover praten.
Zoals hij het ook aan Jeff en mattie vertelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Thx, ik was benieuwd naar Jordy zijn antwoord en kon dat niet echt vinden.
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
jordy zichzelf weer aan het schoonpraten
ik mis ook alle goeie stukskesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Flow3r het volgende:
Over baby';s en borstvoeding
[ afbeelding ]
Milena ligt bijna de hele dag, tenminste als ik kijk dan ligt zequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Flow3r het volgende:
Over baby';s en borstvoeding
[ afbeelding ]
Ook al gehad, je schrikt je de pleurisquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker van elsa om 4 uur op de stream, was gisteren blijkbaar met laptop naast mijn bed in slaap gevallen.. ik denk wat hoor ik toch vanmorgen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker van elsa om 4 uur op de stream, was gisteren blijkbaar met laptop naast mijn bed in slaap gevallen.. ik denk wat hoor ik toch vanmorgen.
dat was een nachtmerrie dan zegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Nee dat weet hij ook niet Nirks heeft dat nooit gedeeld. Jordy wilde het ook niet weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weet niet wat Niels heeft gedaan met nomineren
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
Elsa: ik gooi het weg 4x
Restje van iemand?
Ze had die blauwe jas aan, ik denk die is gek en klapte de laptop dicht hahaha.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook al gehad, je schrikt je de pleuris
praat ze dan ook al om die tijdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze had die blauwe jas aan, ik denk die is gek en klapte de laptop dicht hahaha.
even aan dgk vragenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij was ze de schoenen aan het aantrekken? Werd wakker van het geluid in ieder geval.
Reken maar dat Jane met heel veel info binnen gekomen is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Ojee zit ik weer op verkeerde streamquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Over wie zijn Matti, Jeffrey en Jolien bozig?
Ze zijn bozig over Milena!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ojee zit ik weer op verkeerde stream
* Flory- schudt hoofdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey heeft buiten zijn tweelingbroer en iemand al 20 jaar met wie hij elke dag spreekt.
Jeffrey in tv-uitzending vanavond: "Sinds mijn moeder is overleden heb ik helemaal niks meer."
Wat een kneusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Mattie gaat morgen vragen als Milena moest kiezen wie ze dan zou kiezen, hem of Sharice
Als ze voor Sharice kiest dan weet hij genoeg
Die uitspraak maakte ook Milena......toen ze genomineerd was.......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey heeft buiten zijn tweelingbroer en iemand al 20 jaar met wie hij elke dag spreekt.
Jeffrey in tv-uitzending vanavond: "Sinds mijn moeder is overleden heb ik helemaal niks meer."
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Mattie gaat morgen vragen als Milena moest kiezen wie ze dan zou kiezen, hem of Sharice
Dat gaat een leuk gesprekje opleveren danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Ze draait hem wel omquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva gaat morgen een vieze onderbroek aandoen.
Weet ze niet dat je ook een handwasje kan doen. Of wil speciaal een vieze onderbroek aan....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
dingen die je liever niet wil wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
dat is te ingewikkeld voor haarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ze niet dat je ook een handwasje kan doen. Of wil speciaal een vieze onderbroek aan....
Wat een rare uitspraken doet dat kind toch.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:30 schreef mazaru het volgende:
Wat een vies kind is die Eva. Ze heeft geen schone onderbroek meer maar ze draait hem morgen wel om
Omgquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:30 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena: "Ik heb ook wel zin in een worst. Een vlezig worstje."
Hoorde haar ook zoiets zeggen:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:29 schreef Hoempah het volgende:
Ze is alleen maar vriendelijk tegen degene die ze tussen de benen heeft
[ afbeelding ]
ja en allemaal zo smerigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraken doet dat kind toch.
Herkenbaar. Met oortjes in nog ergerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook al gehad, je schrikt je de pleuris
Haha ja, vooral met oortjes in jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:33 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Met oortjes in nog erger
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:35 schreef Luna68 het volgende:
Jordy: hebben jullie het gezien? Matti gaat zich vanavond nog aftrekken, zijn pincetje ligt klaar
Als Jordy lacht kun je de rest überhaupt niet meer horenquote:
Nounounou zal't gaan jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:37 schreef Snensie het volgende:
[..]
Omdat die Belgen zowiezo geen humor hebben
Het wordt nu wat duidelijker, ik was vergeten wie zijn badge hij op had, dus dacht waar valt hij dan op Jordy????quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:36 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Moest pincetje zijn, maar die autocorrectie 😡
zijn 2 singlesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Liggen Wicky en Jane nu in het bed waar Jeffrey en Jolien altijd liggen? Of zijn er meer tweepersoonsbedden?
ik ben ook helemaal de weg kwijt, andere teams,andere beddenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Liggen Wicky en Jane nu in het bed waar Jeffrey en Jolien altijd liggen? Of zijn er meer tweepersoonsbedden?
De dames kregen deze week de grote beddenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
3 stuks in die kamerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
Zijn er twee en Wicky en Jane hebben hun bed ook nog tegen elkaar aan geschovenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
3 stuks in die kamerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:39 schreef DGK-Eric het volgende:
2 en 1 persoons tegen elkaarquote:
Dus drie singles op een rij? Of ligt Jane in het midden van twee singles?quote:
Klopt ook,de meiden hebben ern groot bedquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje rare verhouding dan , die van jane lijkt veel groter dat bed
Bed van Jane is het grote bed en bed van Wicky is een eenpersoons er tegenaan geschoven en ze liggen - om het makkelijker te maken - een kwartslag gedraaidquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:41 schreef odie22 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
beetje rare verhouding dan , die van jane lijkt veel groter dat bed
Dacht ook dat ze een soort eiland hadden gemaakt met een bed overdwars....althans daar waren ze gister mee bezig.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:42 schreef Flory- het volgende:
[..]
Klopt ook,de meiden hebben ern groot bed
Jane heeft 2 persoons, wicky heeft 1 persoon en die hebben ze tegen elkaar aan gezet.die van wicky stond eerst tussen die van jolien (2persoons) en jane ook 2 persoons in. Sinds Jeff bij jolien in bed ligt dus omgezetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dus drie singles op een rij? Of ligt Jane in het midden van twee singles?
Ze liggen kwartslag gedraaid. Ze zijn beide klein dus kon makkelijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:41 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Dus drie singles op een rij? Of ligt Jane in het midden van twee singles?
Edit: ok, duidelijk!
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht ook dat ze een soort eiland hadden gemaakt met een bed overdwars....althans daar waren ze gister mee bezig.
dit moet niet meer maggenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:43 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Bed van Jane is het grote bed en bed van Wicky is een eenpersoons er tegenaan geschoven en ze liggen - om het makkelijker te maken - een kwartslag gedraaid
De bruidssuite is iets van BB nu het opgaan in duosquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:42 schreef kater1 het volgende:
Waarom staan er überhaupt tweepersoonsbedden in de slaapruimte? En waarom heet de aparte kamer 'bruidssuite'. Raarrrr, Ok gewoon dingen die me opeens opvielen en irriteerden.
en een bruggetje naar love weekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De bruidssuite is iets van BB
Daarnaast denk ik dat doordat ze een sponsordealtje met Matt sleeps hebben ze gewoon zoveel bedjes hebben gehad en zoek het maar uit.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou alleen Niels had wel humor, bij de anderen nog niet gezien.
@ledn81 help onsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:42 schreef kater1 het volgende:
Waarom staan er überhaupt tweepersoonsbedden in de slaapruimte? En waarom heet de aparte kamer 'bruidssuite'. Raarrrr, Ok gewoon dingen die me opeens opvielen en irriteerden.
D'Hollanders zijn niet echt beterquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Echt? Er zijn er natuurlijk wel meer daar die er constant intrappen. Hij zal wel een soort van charisma hebben die wij niet zien vanaf ons scherm.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:46 schreef Luna68 het volgende:
jammer, Elsa is in de praatjes van Jeffje getrapt
Ik kan heel hard om Sharice lachen: droge, sarcastische humorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee toch.....die zet hem ook op de bank hoor....Als je zelf genomineerd bent mag je toch ook stemmen??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:46 schreef Luna68 het volgende:
Volgens mij is het zoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
@:ledn81 help ons![]()
Wie slaapt waar, het verandert constant
Ja ze zit hem net helemaal goed te praten bij de meiden in de suitequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Echt? Er zijn er natuurlijk wel meer daar die er constant intrappen. Hij zal wel een soort van charisma hebben die wij niet zien vanaf ons scherm.
Ze toonde wel begrip, ik vond het niet echt klinken als goedpratenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja ze zit hem net helemaal goed te praten bij de meiden in de suite
Ik vond dat stukje met Axel, Elsa, Jane en Wicky erg leuk over die skipistequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kan heel hard om Sharice lachen: droge, sarcastische humorEn ik vond Lennie ook kapot grappig
Ach soms wel soms niet, we moeten het ermee doenquote:
Ze begrijpt hem, hij zit in z’n hoofd en met dat spel heeft hij daardoor een fout gemaakt, mwah.. hoorde bijna Jeffje zelf pratenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze toonde wel begrip, ik vond het niet echt klinken als goedpraten
Nederlandersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik vond dat stukje met Axel, Elsa, Jane en Wicky erg leuk over die skipiste
Me tooquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kan heel hard om Sharice lachen: droge, sarcastische humorEn ik vond Lennie ook kapot grappig
Dat is zo, komt misschien ook omdat het huis niet echt aantrekkelijk is. Kan er niet aan wennen....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ach soms wel soms niet, we moeten het ermee doen
In deze tijd niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
wanneer zullen de ongecensureerde beelden komen
Dat is waar en jammer dat ze weinig in beeld zijn, maar versta ze wel minder goed waardoor ik de grap misquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Me tooPootje en andere David zijn ook vaak grappig, maar minder in beeld helaas.
elsa probeert de sfeer goed te houden in het huis, beetje begrip proberen te kweken voor jeff bij de anderen, anders wordt het niet zo leuke week , denk ik hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja ze zit hem net helemaal goed te praten bij de meiden in de suite
Het is allemaal wat anders dan we zouden willenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is zo, komt misschien ook omdat het huis niet echt aantrekkelijk is. Kan er niet aan wennen....
Ze kijkt gewoon wat verder en dieper in de mens Jeffrey dan de meeste mensen hier en op SM die hem met de grond gelijk maken terwijl deze mensen hem niet eens op persoonlijk vlak kennen behalve van wat beelden op de streams/tv. Dat kan ik waarderen. Het is geen slechte jongen maar hij heeft duidelijk een hoop issues diep van binnen door wat hij heeft meegemaakt waardoor hij zo negatief en pessimistisch over komt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:46 schreef Luna68 het volgende:
Ja dat is voor jullie weer een nadeelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is waar en jammer dat ze weinig in beeld zijn, maar versta ze wel minder goed waardoor ik de grap mis
toch niet te geloven, die kan lekker naar huis vrijdag, voegt helemaal 0,0 toe aan dit programmaquote:
bent u ook van België ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat is voor jullie weer een nadeelzijn beiden toffe gasten echt
Snap ik en zie echt wel dat hij issues heeft, alleen is hij niet de enige (daar), maar reageert hij het wel af op de andere bewoners en denk dat iedereen hem daarom zat wordt. Het is gewoon niet zo slim om in een programma als BB te gaan zitten als je zoveel in je rugzak heb zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:55 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon wat verder en dieper in de mens Jeffrey dan de meeste mensen hier en op SM die hem met de grond gelijk maken terwijl deze mensen hem niet eens op persoonlijk vlak kennen behalve van wat beelden op de streams/tv. Dat kan ik waarderen. Het is geen slechte jongen maar hij heeft duidelijk een hoop issues diep van binnen door wat hij heeft meegemaakt waardoor hij zo negatief en pessimistisch over komt.
Ja en neequote:
Dat geloof ik door de grapjes die ik wel kon verstaan, mss kunnen jullie ze vertalen de vlg x?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat is voor jullie weer een nadeelzijn beiden toffe gasten echt
aha, kon het aan hoe je schrijft het er ook niet uithalen, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja en nee
Ben Nederlandse die in België woont![]()
Versta eigenlijk alles prima
Ik doe mijn best hoor, het gaat vaak zo snel dat ik moet kiezen tussen luisteren en typenquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat geloof ik door de grapjes die ik wel kon verstaan, mss kunnen jullie ze vertalen de vlg x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Het is als wachten op de verliespartij van Feyenoord morgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hartelijk Hartelijk dank voor alle CoSen vanavond. Wat heb ik me het afgelopen uur(?) vermaakt met teruglezen.
Alleen jammer dat er nu tot donderdag moeten wachten om te weten of Jeff er op komt.
Ja, morgen her en der wat oppikken misschien, maar uitslag helaas pas donderdag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hartelijk Hartelijk dank voor alle CoSen vanavond. Wat heb ik me het afgelopen uur(?) vermaakt met teruglezen.
Alleen jammer dat er nu tot donderdag moeten wachten om te weten of Jeff er op komt.
Gewoon ook van de groep achterover gedrukt. Zat nog beetje chocolade in. Gaan steeds meer mensen eten achterover drukken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:51 schreef Epicouros het volgende:
Rond 01u zijn Jane & Wicky de keuken ingeslopen om (denk ik, het was halfdonker) aan de chocopasta te zitten, onder veel gegiechel.
Food raid of geheime opdracht?...
Haha, net teruggekekenquote:Op woensdag 5 februari 2025 02:51 schreef Epicouros het volgende:
Rond 01u zijn Jane & Wicky de keuken ingeslopen om (denk ik, het was halfdonker) aan de chocopasta te zitten, onder veel gegiechel.
@DGK_Tegengas .. waarschijnlijk leuk stukje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:51 schreef Epicouros het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |