Ojee zit ik weer op verkeerde streamquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Over wie zijn Matti, Jeffrey en Jolien bozig?
Ze zijn bozig over Milena!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ojee zit ik weer op verkeerde stream
* Flory- schudt hoofdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey heeft buiten zijn tweelingbroer en iemand al 20 jaar met wie hij elke dag spreekt.
Jeffrey in tv-uitzending vanavond: "Sinds mijn moeder is overleden heb ik helemaal niks meer."
Wat een kneusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Mattie gaat morgen vragen als Milena moest kiezen wie ze dan zou kiezen, hem of Sharice
Als ze voor Sharice kiest dan weet hij genoeg
Die uitspraak maakte ook Milena......toen ze genomineerd was.......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey heeft buiten zijn tweelingbroer en iemand al 20 jaar met wie hij elke dag spreekt.
Jeffrey in tv-uitzending vanavond: "Sinds mijn moeder is overleden heb ik helemaal niks meer."
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Mattie gaat morgen vragen als Milena moest kiezen wie ze dan zou kiezen, hem of Sharice
Dat gaat een leuk gesprekje opleveren danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Ze draait hem wel omquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Eva gaat morgen een vieze onderbroek aandoen.
Weet ze niet dat je ook een handwasje kan doen. Of wil speciaal een vieze onderbroek aan....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
dingen die je liever niet wil wetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:29 schreef DGK-Eric het volgende:
dat is te ingewikkeld voor haarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Weet ze niet dat je ook een handwasje kan doen. Of wil speciaal een vieze onderbroek aan....
Wat een rare uitspraken doet dat kind toch.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:30 schreef mazaru het volgende:
Wat een vies kind is die Eva. Ze heeft geen schone onderbroek meer maar ze draait hem morgen wel om
Omgquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:30 schreef DGK-Eric het volgende:
Milena: "Ik heb ook wel zin in een worst. Een vlezig worstje."
Hoorde haar ook zoiets zeggen:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:29 schreef Hoempah het volgende:
Ze is alleen maar vriendelijk tegen degene die ze tussen de benen heeft
[ afbeelding ]
ja en allemaal zo smerigquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:31 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wat een rare uitspraken doet dat kind toch.
Herkenbaar. Met oortjes in nog ergerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook al gehad, je schrikt je de pleuris
Haha ja, vooral met oortjes in jaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:33 schreef Tascha071 het volgende:
[..]
Herkenbaar. Met oortjes in nog erger
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:35 schreef Luna68 het volgende:
Jordy: hebben jullie het gezien? Matti gaat zich vanavond nog aftrekken, zijn pincetje ligt klaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |