Ojee zit ik weer op verkeerde streamquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:17 schreef DGK-Eric het volgende:
Over wie zijn Matti, Jeffrey en Jolien bozig?
Ze zijn bozig over Milena!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:18 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ojee zit ik weer op verkeerde stream
* Flory- schudt hoofdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey heeft buiten zijn tweelingbroer en iemand al 20 jaar met wie hij elke dag spreekt.
Jeffrey in tv-uitzending vanavond: "Sinds mijn moeder is overleden heb ik helemaal niks meer."
Wat een kneusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Mattie gaat morgen vragen als Milena moest kiezen wie ze dan zou kiezen, hem of Sharice
Als ze voor Sharice kiest dan weet hij genoeg
Die uitspraak maakte ook Milena......toen ze genomineerd was.......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey heeft buiten zijn tweelingbroer en iemand al 20 jaar met wie hij elke dag spreekt.
Jeffrey in tv-uitzending vanavond: "Sinds mijn moeder is overleden heb ik helemaal niks meer."
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Mattie gaat morgen vragen als Milena moest kiezen wie ze dan zou kiezen, hem of Sharice
Dat gaat een leuk gesprekje opleveren danquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:25 schreef Flow3r het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |