Thx, ik was benieuwd naar Jordy zijn antwoord en kon dat niet echt vinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag waar jordy ook op antwoorde was wel netjes van pootje. Beter zo dan met alle anderen erover praten.
Zoals hij het ook aan Jeff en mattie vertelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Thx, ik was benieuwd naar Jordy zijn antwoord en kon dat niet echt vinden.
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
jordy zichzelf weer aan het schoonpraten
ik mis ook alle goeie stukskesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Flow3r het volgende:
Over baby';s en borstvoeding
[ afbeelding ]
Milena ligt bijna de hele dag, tenminste als ik kijk dan ligt zequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Flow3r het volgende:
Over baby';s en borstvoeding
[ afbeelding ]
Ook al gehad, je schrikt je de pleurisquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker van elsa om 4 uur op de stream, was gisteren blijkbaar met laptop naast mijn bed in slaap gevallen.. ik denk wat hoor ik toch vanmorgen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker van elsa om 4 uur op de stream, was gisteren blijkbaar met laptop naast mijn bed in slaap gevallen.. ik denk wat hoor ik toch vanmorgen.
dat was een nachtmerrie dan zegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Nee dat weet hij ook niet Nirks heeft dat nooit gedeeld. Jordy wilde het ook niet weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weet niet wat Niels heeft gedaan met nomineren
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
Elsa: ik gooi het weg 4x
Restje van iemand?
Ze had die blauwe jas aan, ik denk die is gek en klapte de laptop dicht hahaha.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook al gehad, je schrikt je de pleuris
praat ze dan ook al om die tijdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze had die blauwe jas aan, ik denk die is gek en klapte de laptop dicht hahaha.
even aan dgk vragenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij was ze de schoenen aan het aantrekken? Werd wakker van het geluid in ieder geval.
Reken maar dat Jane met heel veel info binnen gekomen is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hoe zou hij weten dat hij niet hoog staat?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |