zover zal het niet komenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Sjefke zal hard moeten werken om Jolien te onderhouden
En zijn inhammen zijn niet eens zo diep. Hij zou gewoon zijn haar mooi naar achter kunnen slaan.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu maar weer eens over zijn haarlijn in Turkije beginnen
Voor die 2 weken na BB dat de relatie zal duren hoeft hij niet veel uit te geven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Wil ie snel kaal worden ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:22 schreef Kodiak100 het volgende:
Keanu maar weer eens over zijn haarlijn in Turkije beginnen
Denk dat Jolien meer geld binnen brengt dan Jeff die aan de lopende band stondquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
Eva heeft rare gedachten die ze openbaart ..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:24 schreef Puzzie het volgende:
Het lijkt Eva heel raar om een piemel te hebben
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:25 schreef KinKiJan het volgende:
Goed verhaal Sharice... Ik had ook helemaal geen zin in die nootjes die ik net uit de kast pak...
Dat Jordy zich dingen niet herinnert en ze afschuift op Niels wat makkelijk is want Niels is wegquote:
Daar heeft Jeff wel gelijk in , viel mij vanmiddag ook op..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat Jordy zich dingen niet herinnert en ze afschuift op Niels wat makkelijk is want Niels is weg
Heeft jordy helemaal niet gedaan. Dat liegt hij en jolien zat erbij. Jordy heeft niets negatief over niels gezegd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Dat Jordy zich dingen niet herinnert en ze afschuift op Niels wat makkelijk is want Niels is weg
Heeft hij wel gedaan..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft jordy helemaal niet gedaan. Dat liegt hij en jolien zat erbij. Jordy heeft niets negatief over niels gezegd.
Die jongen moet echt in therapiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:36 schreef chufi het volgende:
Jeff stapt wel naar mensen toe om te praten ?????
Het lukte net al niet om t geld bordje te pakken… dus dit zou wel eens t scenario voor mission impossible deel 12 kunnen worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:21 schreef Kodiak100 het volgende:
maar hoe zou hij weten dat hij niet hoog staat?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:38 schreef Flow3r het volgende:
Jeff elke keer aanhalen dat ie niet hoog in de peilingen staat maar doet er ook niks aan om dat te veranderen, hij doet het nog steeds niet, aldus jane
Hij kan beter gewoon weg zegt Axel
Weet hij niet, hij wil hoog gepraat worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
maar hoe zou hij weten dat hij niet hoog staat?
Geen idee, misschien van de nieuwe David en David ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Echt hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
jordy zichzelf weer aan het schoonpraten
Hij weet dat dondersgoed. Dat heeft Jane hem subtiel verteld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Zeker niet voor die vrolijke Keanuquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Keano denkt volgens mij ook dat hij met dat groepje vriendschappen voor het leven heeft opgebouwd. Sorry hoor maar de meeste zullen 1 keer naar Maastricht afreizen en daarna zie je ze nooit meer.
Matti woont wel echt dichtbij in Bilzen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:43 schreef Lonneke1983 het volgende:
Keano denkt volgens mij ook dat hij met dat groepje vriendschappen voor het leven heeft opgebouwd. Sorry hoor maar de meeste zullen 1 keer naar Maastricht afreizen en daarna zie je ze nooit meer.
al zou ik naast keanu wonen zou ik er nog niet heen gaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef Kinga het volgende:
[..]
Matti woont wel echt dichtbij in Bilzen.
Met een omweg wel , vanmiddag ook.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:45 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij zegt toch niets negatief over niels.
geen idee, eva heeft lactosevrije kaas maar heeft dikke blok gewone kaas gepaktquote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:55 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Is die lactose vrije van hem, jane en eva
Helpt echt dit weer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:54 schreef Flow3r het volgende:
Jeff wordt toch al beschuldigt van diefstal, dan zal ik laten zien dat ik een dief ben en Jeff pakt een cracker met kaas
en hij maakt een fuck you gebaar![]()
Was gewoon een vraag waar jordy ook op antwoorde was wel netjes van pootje. Beter zo dan met alle anderen erover praten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:57 schreef Luna68 het volgende:
Is er een filmpje dat Pootje Sjordy confronteert? Heb het helaas gemist
Thx, ik was benieuwd naar Jordy zijn antwoord en kon dat niet echt vinden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:58 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Was gewoon een vraag waar jordy ook op antwoorde was wel netjes van pootje. Beter zo dan met alle anderen erover praten.
Zoals hij het ook aan Jeff en mattie vertelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:59 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Thx, ik was benieuwd naar Jordy zijn antwoord en kon dat niet echt vinden.
Wat zei hij?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:42 schreef odie22 het volgende:
jordy zichzelf weer aan het schoonpraten
ik mis ook alle goeie stukskesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Flow3r het volgende:
Over baby';s en borstvoeding
[ afbeelding ]
Milena ligt bijna de hele dag, tenminste als ik kijk dan ligt zequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:02 schreef Flow3r het volgende:
Over baby';s en borstvoeding
[ afbeelding ]
Ook al gehad, je schrikt je de pleurisquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker van elsa om 4 uur op de stream, was gisteren blijkbaar met laptop naast mijn bed in slaap gevallen.. ik denk wat hoor ik toch vanmorgen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Vanmorgen werd ik wakker van elsa om 4 uur op de stream, was gisteren blijkbaar met laptop naast mijn bed in slaap gevallen.. ik denk wat hoor ik toch vanmorgen.
dat was een nachtmerrie dan zegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:05 schreef Kinga het volgende:
Nee dat weet hij ook niet Nirks heeft dat nooit gedeeld. Jordy wilde het ook niet weten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:41 schreef Puzzie het volgende:
Jordy weet niet wat Niels heeft gedaan met nomineren
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:09 schreef Flory- het volgende:
Elsa: ik gooi het weg 4x
Restje van iemand?
Ze had die blauwe jas aan, ik denk die is gek en klapte de laptop dicht hahaha.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:06 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ook al gehad, je schrikt je de pleuris
praat ze dan ook al om die tijdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:11 schreef Kinga het volgende:
[..]
Ze had die blauwe jas aan, ik denk die is gek en klapte de laptop dicht hahaha.
even aan dgk vragenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:13 schreef Kinga het volgende:
[..]
Volgens mij was ze de schoenen aan het aantrekken? Werd wakker van het geluid in ieder geval.
Reken maar dat Jane met heel veel info binnen gekomen is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 22:40 schreef Verida het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |