Het is als wachten op de verliespartij van Feyenoord morgen.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hartelijk Hartelijk dank voor alle CoSen vanavond. Wat heb ik me het afgelopen uur(?) vermaakt met teruglezen.
Alleen jammer dat er nu tot donderdag moeten wachten om te weten of Jeff er op komt.
Ja, morgen her en der wat oppikken misschien, maar uitslag helaas pas donderdag.quote:Op woensdag 5 februari 2025 00:25 schreef Li0nHeart het volgende:
Hartelijk Hartelijk dank voor alle CoSen vanavond. Wat heb ik me het afgelopen uur(?) vermaakt met teruglezen.
Alleen jammer dat er nu tot donderdag moeten wachten om te weten of Jeff er op komt.
Gewoon ook van de groep achterover gedrukt. Zat nog beetje chocolade in. Gaan steeds meer mensen eten achterover drukken.quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:51 schreef Epicouros het volgende:
Rond 01u zijn Jane & Wicky de keuken ingeslopen om (denk ik, het was halfdonker) aan de chocopasta te zitten, onder veel gegiechel.
Food raid of geheime opdracht?...
Haha, net teruggekekenquote:Op woensdag 5 februari 2025 02:51 schreef Epicouros het volgende:
Rond 01u zijn Jane & Wicky de keuken ingeslopen om (denk ik, het was halfdonker) aan de chocopasta te zitten, onder veel gegiechel.
@DGK_Tegengas .. waarschijnlijk leuk stukje.quote:Op woensdag 5 februari 2025 02:51 schreef Epicouros het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |