In deze tijd niet meer.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:53 schreef odie22 het volgende:
[..]
wanneer zullen de ongecensureerde beelden komen
Dat is waar en jammer dat ze weinig in beeld zijn, maar versta ze wel minder goed waardoor ik de grap misquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:52 schreef Flory- het volgende:
[..]
Me tooPootje en andere David zijn ook vaak grappig, maar minder in beeld helaas.
elsa probeert de sfeer goed te houden in het huis, beetje begrip proberen te kweken voor jeff bij de anderen, anders wordt het niet zo leuke week , denk ik hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja ze zit hem net helemaal goed te praten bij de meiden in de suite
Het is allemaal wat anders dan we zouden willenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:52 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat is zo, komt misschien ook omdat het huis niet echt aantrekkelijk is. Kan er niet aan wennen....
Ze kijkt gewoon wat verder en dieper in de mens Jeffrey dan de meeste mensen hier en op SM die hem met de grond gelijk maken terwijl deze mensen hem niet eens op persoonlijk vlak kennen behalve van wat beelden op de streams/tv. Dat kan ik waarderen. Het is geen slechte jongen maar hij heeft duidelijk een hoop issues diep van binnen door wat hij heeft meegemaakt waardoor hij zo negatief en pessimistisch over komt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:46 schreef Luna68 het volgende:
jammer, Elsa is in de praatjes van Jeffje getrapt
Ja dat is voor jullie weer een nadeelquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:54 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat is waar en jammer dat ze weinig in beeld zijn, maar versta ze wel minder goed waardoor ik de grap mis
toch niet te geloven, die kan lekker naar huis vrijdag, voegt helemaal 0,0 toe aan dit programmaquote:
bent u ook van België ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat is voor jullie weer een nadeelzijn beiden toffe gasten echt
Snap ik en zie echt wel dat hij issues heeft, alleen is hij niet de enige (daar), maar reageert hij het wel af op de andere bewoners en denk dat iedereen hem daarom zat wordt. Het is gewoon niet zo slim om in een programma als BB te gaan zitten als je zoveel in je rugzak heb zitten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:55 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Ze kijkt gewoon wat verder en dieper in de mens Jeffrey dan de meeste mensen hier en op SM die hem met de grond gelijk maken terwijl deze mensen hem niet eens op persoonlijk vlak kennen behalve van wat beelden op de streams/tv. Dat kan ik waarderen. Het is geen slechte jongen maar hij heeft duidelijk een hoop issues diep van binnen door wat hij heeft meegemaakt waardoor hij zo negatief en pessimistisch over komt.
Ja en neequote:
Dat geloof ik door de grapjes die ik wel kon verstaan, mss kunnen jullie ze vertalen de vlg x?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:57 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja dat is voor jullie weer een nadeelzijn beiden toffe gasten echt
aha, kon het aan hoe je schrijft het er ook niet uithalen, vandaar de vraagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:59 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ja en nee
Ben Nederlandse die in België woont![]()
Versta eigenlijk alles prima
Ik doe mijn best hoor, het gaat vaak zo snel dat ik moet kiezen tussen luisteren en typenquote:Op woensdag 5 februari 2025 00:00 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Dat geloof ik door de grapjes die ik wel kon verstaan, mss kunnen jullie ze vertalen de vlg x?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |