quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:43 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dacht ook dat ze een soort eiland hadden gemaakt met een bed overdwars....althans daar waren ze gister mee bezig.
dit moet niet meer maggenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:43 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Bed van Jane is het grote bed en bed van Wicky is een eenpersoons er tegenaan geschoven en ze liggen - om het makkelijker te maken - een kwartslag gedraaid
De bruidssuite is iets van BB nu het opgaan in duosquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:42 schreef kater1 het volgende:
Waarom staan er überhaupt tweepersoonsbedden in de slaapruimte? En waarom heet de aparte kamer 'bruidssuite'. Raarrrr, Ok gewoon dingen die me opeens opvielen en irriteerden.
en een bruggetje naar love weekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
De bruidssuite is iets van BB
Daarnaast denk ik dat doordat ze een sponsordealtje met Matt sleeps hebben ze gewoon zoveel bedjes hebben gehad en zoek het maar uit.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nou alleen Niels had wel humor, bij de anderen nog niet gezien.
@ledn81 help onsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:42 schreef kater1 het volgende:
Waarom staan er überhaupt tweepersoonsbedden in de slaapruimte? En waarom heet de aparte kamer 'bruidssuite'. Raarrrr, Ok gewoon dingen die me opeens opvielen en irriteerden.
D'Hollanders zijn niet echt beterquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Echt? Er zijn er natuurlijk wel meer daar die er constant intrappen. Hij zal wel een soort van charisma hebben die wij niet zien vanaf ons scherm.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:46 schreef Luna68 het volgende:
jammer, Elsa is in de praatjes van Jeffje getrapt
Ik kan heel hard om Sharice lachen: droge, sarcastische humorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:44 schreef Snensie het volgende:
[..]
Nee toch.....die zet hem ook op de bank hoor....Als je zelf genomineerd bent mag je toch ook stemmen??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:46 schreef Luna68 het volgende:
jammer, Elsa is in de praatjes van Jeffje getrapt
Volgens mij is het zoquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:45 schreef Flory- het volgende:
[..]
@:ledn81 help ons![]()
Wie slaapt waar, het verandert constant
Ja ze zit hem net helemaal goed te praten bij de meiden in de suitequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:47 schreef kater1 het volgende:
[..]
Echt? Er zijn er natuurlijk wel meer daar die er constant intrappen. Hij zal wel een soort van charisma hebben die wij niet zien vanaf ons scherm.
Ze toonde wel begrip, ik vond het niet echt klinken als goedpratenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:48 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ja ze zit hem net helemaal goed te praten bij de meiden in de suite
Ik vond dat stukje met Axel, Elsa, Jane en Wicky erg leuk over die skipistequote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kan heel hard om Sharice lachen: droge, sarcastische humorEn ik vond Lennie ook kapot grappig
Ach soms wel soms niet, we moeten het ermee doenquote:
Ze begrijpt hem, hij zit in z’n hoofd en met dat spel heeft hij daardoor een fout gemaakt, mwah.. hoorde bijna Jeffje zelf pratenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:49 schreef Krambo het volgende:
[..]
Ze toonde wel begrip, ik vond het niet echt klinken als goedpraten
Nederlandersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:49 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik vond dat stukje met Axel, Elsa, Jane en Wicky erg leuk over die skipiste
Me tooquote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:47 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik kan heel hard om Sharice lachen: droge, sarcastische humorEn ik vond Lennie ook kapot grappig
Dat is zo, komt misschien ook omdat het huis niet echt aantrekkelijk is. Kan er niet aan wennen....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 23:50 schreef Flory- het volgende:
[..]
Ach soms wel soms niet, we moeten het ermee doen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |