Oh dat dacht ik. Dan moet hij kleur bekennen en zijn grote liefde de pin opdringenquote:
alleen Jane/ Axel, Wicky/ Sharice en David / David zullen eventueel Jeff wegstemmen als ze de kans krijgenquote:
Bonuspunten voor Janequote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Mijn geld is al geripped door Jane.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
dat zit hem zo dwarsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Maakt mij niets uit als je een andere TT wil hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef moffel33 het volgende:
Sorry, wist niet dat ik laatste post had.... (Sinds tijden weer eens gereageerd)
Eerlijk is eerlijk, Jeff heeft wel een reden om nu zuur te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik. Dan moet hij kleur bekennen en zijn grote liefde de pin opdringen
quote:
Eva krijgt de kans niet met Milena in haar duo, Milena wil Jeff nooit wegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alleen Jane/ Axel, Wicky/ Sharice en David / David zullen eventueel Jeff wegstemmen als ze de kans krijgen
Eva krijgt de kans niet met Milena in haar duo, Milena wil Jeff nooit weg
Elsa krijgt de kans niet met keanu in haar duo
Jeff en Jolien spreekt voor zich
En Jordy en Mattheus gaan ook nooit op Jeff
Dus dit pakt eerder positief dan negatief uit voor jeffrey
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dm moesten nieuwe koppels maken
quote:
Heb het idee dat Jeffrey het spel speelt met BB. Zo voelt hij het......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Jeff heeft wel een reden om nu zuur te zijn.
Geld weg en straks potentieel gevaar bij verliezen van een spel.
Dat gaat ie zeker inwrijven bij Jolien.
Hij zette net Jeff in zijn gezicht te kakkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Haha, Axel indirect Jeffrey aan het afzeiken tegen Jane
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
Milena haar ouders heten Olvarit?
Oh nee, Olga en Garid
Nee hoor, dit is primaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit als je een andere TT wil hoor.
Dat zit hij niet. Het enige wat hij doet is luisteren wat ze allemaal lullen. Hij heeft niets doorverteld van de andere hij weet wat de andere willen. Hij laveert nu tussen de groepen in. Let wel in die andere groep zitten heel veel mensen die hem er nog steeds op willen zetten. Hij staat gewoon alleen in dit spel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef mazaru het volgende: Die Jordy valt me echt zo ontzettend tegen met die grote bek van vorige week dat die ze wel eens een poepie ging laten ruiken. Hij ruikt zelf nu poep omdat die met zijn neus in de kringspier van Jeffrey zit [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zit hij niet. Het enige wat hij doet is luisteren wat ze allemaal lullen. Hij heeft niets doorverteld van de andere hij weet wat de andere willen. Hij laveert nu tussen de groepen in. Let wel in die andere groep zitten heel veel mensen die hem er nog steeds op willen zetten. Hij staat gewoon alleen in dit spel.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik. Dan moet hij kleur bekennen en zijn grote liefde de pin opdringen
Dat gevoel zou niet eens geheel onterecht zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat Jeffrey het spel speelt met BB. Zo voelt hij het......
Ik zie het toch anders hoor. Hij doet alles om bij hem in de gunst te komen en loopt de hele dag achter hem aan. Gisteren zat hij Jane en Axel af te zeiken tegen zijn nieuwe favoriete groepjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zit hij niet. Het enige wat hij doet is luisteren wat ze allemaal lullen. Hij heeft niets doorverteld van de andere hij weet wat de andere willen. Hij laveert nu tussen de groepen in. Let wel in die andere groep zitten heel veel mensen die hem er nog steeds op willen zetten. Hij staat gewoon alleen in dit spel.
Jordy is een sympathieke sukkel. Hij denkt tactisch te zijn, maar snapt er geen zak van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Milena en Jolien door elkaar haaldequote:
Ik zie hem alleen bij Jeffje en Matti laverenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen tactiek in hoor. Wel heel veel adoratie en geslijmquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen bij Jeffje en Matti laveren
Ik weet niet of BB onterecht of het een leuke kans is om te kijken hoever hij komt voordat hij weet dat je niet kan winnen van BB....Die kan overal een draai aan geven en je kan nog zoveel bedenken maar dat win je nooitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat gevoel zou niet eens geheel onterecht zijn.
Tis dat wij geen fan zijn van Jeff, maar BB "naait" hem wel erg.
Of netjes gezegd, BB is hem niet erg gunstig gezind
Jordy en Mattheus hebben al verschillende keren gezegd dat Jeffrey dingen doet en zegt die niet kunnen. Dus misschien dat ze hem toch weg willen. Zou wel een prachtige draai zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alleen Jane/ Axel, Wicky/ Sharice en David / David zullen eventueel Jeff wegstemmen als ze de kans krijgen
Eva krijgt de kans niet met Milena in haar duo, Milena wil Jeff nooit weg
Elsa krijgt de kans niet met keanu in haar duo
Jeff en Jolien spreekt voor zich
En Jordy en Mattheus gaan ook nooit op Jeff
Dus dit pakt eerder positief dan negatief uit voor jeffrey
Nieuwe duo's nieuwe kansen , hopelijk morgen een mooie aanvulling op de lijst van genomineerdenquote:
Ik vind het enorm komisch dat ze nu weer die weetjes over elkaar aan het leren zijn. Dat was toch alleen relevant voor het allereerste spel? Daarna is daar toch niets meer mee gedaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:15 schreef Puzzie het volgende:
Jane en Axel vergeten wel wat puntjes volgens mij
Ik heb het eerste spel zaterdag niet gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het enorm komisch dat ze nu weer die weetjes over elkaar aan het leren zijn. Dat was toch alleen relevant voor het allereerste spel? Daarna is daar toch niets meer mee gedaan?
Ik denk dat BB ze dat weer opnieuw ingefluisterd heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het enorm komisch dat ze nu weer die weetjes over elkaar aan het leren zijn. Dat was toch alleen relevant voor het allereerste spel? Daarna is daar toch niets meer mee gedaan?
Exact dat, bij de popi jongens willen horen. Jammer voor hem dat ze niet popi zijn bij de kijkersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen tactiek in hoor. Wel heel veel adoratie en geslijm
Omdat dat zijn doupartners zijn. Als hij zich te veel met de andere groep in zou laten dan gaat Jeff gelijk al in zijn achteruit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen bij Jeffje en Matti laveren
Die gaat nergens heen. Al helemaal niet nu Eva ook genomineerd is.quote:
BB is Elsa ook niet goed gezind hoor, die wordt genomineerd, zit in haar ouwe kleding en tevens zijn dit totaal haar mensen niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of BB onterecht of het een leuke kans is om te kijken hoever hij komt voordat hij weet dat je niet kan winnen van BB....Die kan overal een draai aan geven en je kan nog zoveel bedenken maar dat win je nooit
Was zondag, komt vanavond op tvquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het eerste spel zaterdag niet gezien
Fluisteren mag niet!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat BB ze dat weer opnieuw ingefluisterd heeft
ik vond het geen leuke dag , ik heb bewust overgeslagenquote:
Daar ben ik het niet mee eens, hij verliest zelf spel na spel en is te lui om op tijd bij de telefoon te zijn en hij mag gewoon fluisteren wat andere niet mogen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Vind het mooi dat je vertrouwen in Jordy blijft houden, helaas zie ik dat niet meerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:19 schreef marky het volgende:
[..]
Omdat dat zijn doupartners zijn. Als hij zich te veel met de andere groep in zou laten dan gaat Jeff gelijk al in zijn achteruit.
komt nog op tv, ze moesten elkaars lievelingseten weten, en wie het goed had mocht meedoen aan een diner, alleen Jane en Jeffrey zaten aan de aardappelpuree met spinazie, de rest had dinerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het eerste spel zaterdag niet gezien
Dat laatste weet ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:22 schreef rinardo het volgende:
[..]
komt nog op tv, ze moesten elkaars lievelingseten weten, en wie het goed had mocht meedoen aan een diner, alleen Jane en Jeffrey zaten aan de aardappelpuree met spinazie, de rest had diner
Volgens mij is Elsa toch best wel geliefd in de groep......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:19 schreef Droopie het volgende:
[..]
BB is Elsa ook niet goed gezind hoor, die wordt genomineerd, zit in haar ouwe kleding en tevens zijn dit totaal haar mensen niet.
Niet meer dan anderen hoor. Het lijkt zo omdat hij constant aan het jammeren is dat hij achtergesteld wordt. Er zitten er nog meer die nog niets hebben gekregen maar die hoor je niet klagen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat zeker, maar het zijn toch bijna allemaal jankende, jattende kinderen. T zou leuker zijn geweest als er meer mensen voor haar zouden zijn als in compleet plaatje.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:22 schreef zodeju het volgende:
[..]
Volgens mij is Elsa toch best wel geliefd in de groep......
Iedereen mag fluisteren.....toevallig vanmiddag nog een hele tijd Eva. BB heeft het gelaten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:21 schreef -river- het volgende:
[..]
Daar ben ik het niet mee eens, hij verliest zelf spel na spel en is te lui om op tijd bij de telefoon te zijn en hij mag gewoon fluisteren wat andere niet mogen.
Prima keuze.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:26 schreef kater1 het volgende:
Waarom heeft Sharice voor zichzelf als duopartner eigenlijk Wicky gekozen?
ze klikt goed met hem en wil absoluut niet dat ie weggaat, heeft ze net nog aangegevenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:26 schreef kater1 het volgende:
Ze voelt zich op haar gemak bij Wicky en ze denkt dat de DM 2 koppels morgen moeten aanwijzen voor nominatie targets. Dan zit Wicky ook safe.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:26 schreef kater1 het volgende:
Wicky en Sharice die doen dat straks easy peasy.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:27 schreef Flow3r het volgende:
Jeff en Jolien doen hun best elkaar te leren kennen, Sharice en Wicky zitten te kletsen, zal je zien dat zij verliezen bij een volgend spel
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:33 schreef ledn81 het volgende:
David S schijt Sjefke helemaal uit![]()
gelukkig is zijn obstipatie sinds van de week verholpen
De darmen kwamen ook pas goed op gang toen hij Zjefke doorkreegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:33 schreef ledn81 het volgende:
David S schijt Sjefke helemaal uit![]()
gelukkig is zijn obstipatie sinds van de week verholpen
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:28 schreef Flow3r het volgende:
[..]
ze klikt goed met hem en wil absoluut niet dat ie weggaat, heeft ze net nog aangegeven
Oh ok. Ik heb nooit zo gezien dat ze een klik hadden. Misschien omdat ze eeuwig vastgeplakt zat aan Milena...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:28 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze voelt zich op haar gemak bij Wicky en ze denkt dat de DM 2 koppels morgen moeten aanwijzen voor nominatie targets. Dan zit Wicky ook safe.
Zij waren allebei de fakers dus hebben wel een band opgebouwdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
[..]
Oh ok. Ik heb nooit zo gezien dat ze een klik hadden. Misschien omdat ze eeuwig vastgeplakt zat aan Milena...
Milena krijgt het te druk met vriendjes maken en eigenlijk minder tijd heeft voor charice.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:35 schreef kater1 het volgende:
[..]
[..]
Oh ok. Ik heb nooit zo gezien dat ze een klik hadden. Misschien omdat ze eeuwig vastgeplakt zat aan Milena...
Oh was ik helemaal vergeten!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:36 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zij waren allebei de fakers dus hebben wel een band opgebouwd
Dat was met de toenmalige vriendin van Mattquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:33 schreef zodeju het volgende:
We mogen niet horen wat Jane haar hoogte punt is......iets met 3weken survival game mee gedaan met haar vriendin. Volgens Axel vakantie maar dat was het echt niet......en weer weg stream
Hij verteld het wel eerlijk. En zegt ook over gister dat het zelfde was.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
Ach weer het gedram om de stiekeme hamburgertjes...
Dat was ook wel laag bij de grond ook. Iedereen heeft honger en zij liggen onder de aanrecht een hamburger weg te werken. Als er nou genoeg eten was dan was het ook vals, maar nu is het dubbel valsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:50 schreef KinKiJan het volgende:
Ach weer het gedram om de stiekeme hamburgertjes...
Mattie vond het niet erg omdat die erbij stond en ook paktequote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
Jordy zegt nu over die hamburgertjes die keihard werden gestolen van de groep. En dat het mensen zijn die het hardste riepen van alles gelijk verdelen. En dan dom zijn om te zeggen we gaan verdelen. En dan om alsnog te eten. Mattie vond het niet erg. Jordy zegt met die 20 popcorntjes deden we hetzelfde.
Hij zegt ook 'laat het los, laat het gaan', maar toch moet het steeds weer ter sprake komen. We weten het nu welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Hij verteld het wel eerlijk. En zegt ook over gister dat het zelfde was.
Jordy en loslatenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:54 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Hij zegt ook 'laat het los, laat het gaan', maar toch moet het steeds weer ter sprake komen. We weten het nu wel
Vond ook dat niet de moeite waard om daar drama over te maken....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
Was het trouwens niet Mattheus die met die zaklamp in Jordy's ogen scheen en bij wie hij die zaklamp in zijn strot wou rammen?
Nee ik zag het op tv en het was geen pestactie. Maar in de ogen en in het hoofd van Jordy was dat het wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond ook dat niet de moeite waard om daar drama over te maken....
Keanu en mattiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
Was het trouwens niet Mattheus die met die zaklamp in Jordy's ogen scheen en bij wie hij die zaklamp in zijn strot wou rammen?
Ja, kan me ook voorstellen op het moment kwaad zijn als je net slaapt. Maar hij maakte de volgende dag daar een drama van....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik zag het op tv en het was geen pestactie. Maar in de ogen en in het hoofd van Jordy was dat het wel.
Jeff beaamde hetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik zag het op tv en het was geen pestactie. Maar in de ogen en in het hoofd van Jordy was dat het wel.
Yep ,maar Jordy is nogal hypocrietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
En de dag daarna en een paar dagen daarna, maar hij heeft nooit Mattheus erop aangesproken. Wel geklaagd en gescholden bij de rest van het huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, kan me ook voorstellen op het moment kwaad zijn als je net slaapt. Maar hij maakte de volgende dag daar een drama van....
Neuh, er zit geen slechtheid in Jordy. Hij heeft gewoon pech met nadenken.quote:
Jordy is hypocrietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Neuh, er zit geen slechtheid in Jordy. Hij heeft gewoon pech met nadenken.
Dumb and dumberquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Mattheus en Jordy willen samen 4 weken met een campertje door Amerika touren
Geef ze een pack crackers mee en veel plezierquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geef ze een pack crackers mee en veel plezier
Hypocriet vind ik persoonlijk nogal een groot woord, maar hij meet wel met twee maten.quote:
Dat is hypocrisiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hypocriet vind ik persoonlijk nogal een groot woord, maar hij meet wel met twee maten.
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geef ze een pack crackers mee en veel plezier
Hypocrisie is achterbaksheid. Jordy doet gewoon zijn best, maar het lukt allemaal niet.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Nou mattie kom op zeg jij nu even dat jij het hebt rondverteld en vooral verkeerd
Gezellig met twee van die pessimistenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannen
Wordt er op stream 2 al geschaard?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Stream 1 Matt en Sjordy![]()
Stream 2 Milena en Sharice
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wordt er op stream 2 al geschaard?
Wat een gezellig tripje zal dat zijn met die 4 zegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannen
niet voor niets “koppelweek” haha, hup koppeltje naar huis! (hoop ik)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Er kunnen ook altijd 2 mensen naar huis
Wauw!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:16 schreef ledn81 het volgende:
Sharice vraagt wie Milena een target zou geven als het gevraagd zou worden nu ze DM is
Als zij het voor het zeggen zou hebben:
David S
Jeffrey
Wicky
Jordy (vermoed ik als ze Mattie wil houden)
Zorgen alleen maar voor overlast in de nacht met onsmakelijke geluiden voor de restquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
niet voor niets “koppelweek” haha, hup koppeltje naar huis! (hoop ik)
Mattie is echt enorm tegengevallen na de eerste 2 wekenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Nou mattie kom op zeg jij nu even dat jij het hebt rondverteld en vooral verkeerd. En die houdt gewoon zijn mond.
Niet zo slim, want dat maakt hem minder betrouwbaar.quote:
Ze vertrouwd Jeffrey niet en ze ziet ook hoe Jeffrey met Jolien omgaat. Milena heeft al een keer tegen Jolien gezegd dat ze moet oppassen voor Jeffrey, omdat hij hetzelfde doet als de ex van Jolienquote:
Thanks! Maar voor iemand oppassen is nog wat anders dan je tegen iemand keren. Dat is nieuws voor mij!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze vertrouwd Jeffrey niet en ze ziet ook hoe Jeffrey met Jolien omgaat. Milena heeft al een keer tegen Jolien gezegd dat ze moet oppassen voor Jeffrey, omdat hij hetzelfde doet als de ex van Jolien
Ik hoorde haar vanmiddag zeggen dat ze dat niet luste dus wat moet ze ermee?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:28 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: elsa heeft de pot nutella verstopt voor zichzelf, zij is de grootste wegnemerd
Volgens Jeffrey is ze de grootste "dief"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Geeft Jeffrey nu Elsa de schuld dat de chocopasta op is?
Dat is toch werkelijk niet te gelovenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Erg he hoe durft hij als iemand die dingen bewijsbaar achterover heeft gedrukt elsa te beschuldigen. Die is echt eerlijk vind ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:28 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: elsa heeft de pot nutella verstopt voor zichzelf, zij is de grootste wegnemerd, doet ze met alles voor zichzelf ik zweer da u
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Typisch iets voor Jeff probeert zo spotlight van hem af te halenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erg he hoe durft hij als iemand die dingen bewijsbaar achterover heeft gedrukt elsa te beschuldigen. Die is echt eerlijk vind ik.
Heb elsa nooit iets zien pakkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:30 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa is ook geen zuivere koffie. Maar dit is nasty van jeff
Niet gehoord en niet gezien maar denk het haast wel die kan daar goed mee weg met haar gvd.....quote:
elsa heeft misschien wat olie opzij gezet, maar dat was niet voor eigen gebruik, maar voor het eten van iedereenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:30 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa is ook geen zuivere koffie. Maar dit is nasty van jeff
Elsa geeft alles weg! ALLES!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch werkelijk niet te geloven
volgens mij heeft elsa nog niets achtergehouden voor zichzelf
Die komen bij de nominatie pin ....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe komt Jane nu aan rode nagels
Ze had toch zilver?
Er staat nog een potje ergens in de kast met iets..leek op chocopasta...quote:
Ze haalt het bloed bij anderen onder hun nagels vandaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe komt Jane nu aan rode nagels
Ze had toch zilver?
Als Elsa straks terug thuis komt, kan Elsa zichzelf goed in de spiegel aan kijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa heeft meerdere gezichten, net welke haar uitkomt. Ik mag haar wel, but I don't trust her a bit
Ja benieuwd, nu is sneaky wel een slim onderdeel in dit spel, maar als ik 1 niet sneaky vind , dan is het Elsa wel.quote:
Ik ben niet overtuigd. Dat iemand meerdere gezichten heeft, maakt dat iemand veelzijdig is. Dat jij iemand dan niet vertrouwd, maakt de ander nog niet sneaky.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:36 schreef Poesjuh het volgende:
Zie hierboven, gehaaide tante is het dat moge duidelijk zijn
Ja die noemt alles toch een grapjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Elsa straks terug thuis komt, kan Elsa zichzelf goed in de spiegel aan kijken.
~ Elsa, 4 februari 22.30 uur
Gelukkig zijn we hier niet om jou te overtuigenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Dat iemand meerdere gezichten heeft, maakt dat iemand veelzijdig is. Dat jij iemand dan niet vertrouwd, maakt de ander nog niet sneaky.
Moeten de koppeltjes in de bruidssuite nu ook niet gewisseld worden?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze 2x per week koppelswisselen, heeft koppeltje spelen ook niet veel nut meer lijkt me.. ergelijk verwarrend
Ik heb geen idee, wie liggen daar dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moeten de koppeltjes in de bruidssuite nu ook niet gewisseld worden?
Nou, misschien beter opletten.....volgens mij als de keuken opengaat Elsa de indeling wil maken.....quote:
Milenaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wie liggen daar dan?
die dus het overzicht wil houden, zodat er meerdere dagen met iets gedaan kan wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, misschien beter opletten.....volgens mij als de keuken opengaat Elsa de indeling wil maken.....
Eva, Sharice, Milena en Elsa als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wie liggen daar dan?
Wie probeer je dan wel te overtuigen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier niet om jou te overtuigen
Ja, je zit ook nogeens met die andere antwoorden in je hoofd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze 2x per week koppelswisselen, heeft koppeltje spelen ook niet veel nut meer lijkt me.. ergelijk verwarrend
Iedereen is toch gewisseld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moeten de koppeltjes in de bruidssuite nu ook niet gewisseld worden?
Ik denk dat BB een beddendans wil voorkomenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer een staaltje valsspelen van BB, wisselen moet voor iedereen gelden
Is ook gebeurt.....althans om te spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer een staaltje valsspelen van BB, wisselen moet voor iedereen gelden
Klopt, als je baasje gaat spelen daar , ben je de lulquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:43 schreef Verida het volgende:
dat er geen schoonmaakrooster is, of opruimrooster is eigenlijk wel logisch
het is geprobeerd in het begin, maar er luisterde helemaal niemand naar Elsa
dus dan kun je beter stoppen met je rooster doordrammen, want dan ben je daarna de lul als ze iemand weg mogen sturen. Je bent daar niet gekomen om politieagent te spelen
Wel heeft ze een beetje het oog gehouden op de olie, daar regelmatig even wat opzij gezet om de volgende dag nog dingen te kunnen bakken....voor iedereen..
dan maar zelf dingen doen, gezellig doen met de rest en gewoon je gang gaan.
Ja kledingkast voor 1 van de 3 in de keukenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Kan best wel weer even een telefoon afgaan lijkt me
Zijn de bedden in de bruidssuite ook gewisseld? Volgens mij nietquote:
Had graag jeff zijn unhappy reactie gezien!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
KLef en Bef nu een "offiecieël" koppeltje, wie had dat gedacht..
Als dat gebeurt heeft jane waarschijnlijk haar kast, zit dichtste bijquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Kan best wel weer even een telefoon afgaan lijkt me
Waarom? Hij zit nu toch lekker vast aan zijn Princesje, kan 'ie dag en nacht lapdansenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
H
[..]
Had graag jeff zijn unhappy reactie gezien!!!
Oh, dat weet ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn de bedden in de bruidssuite ook gewisseld? Volgens mij niet
Ik lees dat zijn reactie het hele huis verbaasde. Dat had ik natuurlijk graag gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom? Hij zit nu toch lekker vast aan zijn Princesje, kan 'ie dag en nacht lapdansen
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey en Matti over geheelonthouding & natte dromen.
Zij al allebei 34 dagen niet klaargekomen. Jordy maakt zich druk over de gezondheid van zijn prostaat.
Matt, zit er niet zo mee, maar Jordy kan het niet langer dan 36uur onthoudingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey en Matti over geheelonthouding & natte dromen.
Zij al allebei 34 dagen niet klaargekomen. Jordy maakt zich druk over de gezondheid van zijn prostaat.
Hij heeft wel gelijk, veel klaarkomen is goed voor je prostaatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy en Matti over geheelonthouding & natte dromen.
Zijn al allebei 34 dagen niet klaargekomen. Jordy maakt zich druk over de gezondheid van zijn prostaat.
Ja maar die dagen dat hij daarzit met geheelonthouding schaden de prostaat nog niet hoor hahahquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, veel klaarkomen is goed voor je prostaat
Heeft BB niks over gezegd dus hebben ze zo gelaten dacht ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn de bedden in de bruidssuite ook gewisseld? Volgens mij niet
True en mattie wil niet lachen naar jordy is zo besmettelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, veel klaarkomen is goed voor je prostaat
Recente studies wijzen ook uit dat regelmatig de zaad lozen de prostaatkanker tot het minimum reduceert .. dus het is dringend nodzakelijk dat BB een Aftrekkamer vrijmaakt tegen prostaatkanker omdat ze echt neuken daar wel kunnen vergetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy en Matti over geheelonthouding & natte dromen.
Zijn al allebei 34 dagen niet klaargekomen. Jordy maakt zich druk over de gezondheid van zijn prostaat.
Snaptuhquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Recente studies wijzen ook uit dat regelmatig de zaad lozen de prostaatkanker tot het minimum reduceert .. dus het is dringend nodzakelijk dat BB een Aftrekkamer vrijmaakt tegen prostaatkanker omdat ze echt neuken daar wel kunnen vergeten
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Recente studies wijzen ook uit dat regelmatig de zaad lozen de prostaatkanker tot het minimum reduceert .. dus het is dringend nodzakelijk dat BB een Aftrekkamer vrijmaakt tegen prostaatkanker omdat ze echt neuken daar wel kunnen vergeten
Is het bij hem niet zo heet in de mond koud in de kont......Misschien wil hij zo erbij horen of zoiets.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy kga stuk zijn tips over soms de andere hand gebruiken tegen mattie
Meestal wel maar soms is het bij jordy stiekem toch hilarisch zo filterloos. Oh hij denkt nu aan zn ouders muahhah. Ah mattie zegt lieve opbeurende woordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het bij hem niet zo heet in de mond koud in de kont......Misschien wil hij zo erbij horen of zoiets.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja 'Tuurlijk doen ze dat.. dat weten "wij" ook al 25 jaar RLS kijkendquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]![]()
Dat kun je gewoon 's nachts doen in je bed.Je zet je knieën omhoog, en maakt als het ware een tentje van je dekbed. Niemand die wat doorheeft
![]()
En er is ook nog gewoon het toilet
Lekker genieten, heeft groot gelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:04 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy wil op vakantie na BB
En gaat daarna weer in augs
En in okt naar turkije
En 2026 camperreis
Toe maar jordy, levensgenieter
Als Mattie de Ton wint gaat "vrouwtje"overal mee naar toe.. echt waarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:05 schreef Poesjuh het volgende:
Mattie wil met zn vrouwtje naar kaapverdie
Uhhhh vrouwtje gaat niet mee denk ik
Vind dat vrouwtje zo kleinerend klinkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:05 schreef Poesjuh het volgende:
Mattie wil met zn vrouwtje naar kaapverdie
Uhhhh vrouwtje gaat niet mee denk ik
Was het niet Michel die de toilet in het kleine keukentje waar de wasmachine staat gebruikte.....viel niet zo op.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:01 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]![]()
Dat kun je gewoon 's nachts doen in je bed.Je zet je knieën omhoog, en maakt als het ware een tentje van je dekbed. Niemand die wat doorheeft
![]()
En er is ook nog gewoon het toilet
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:07 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Als Mattie de Ton wint gaat "vrouwtje"overal mee naar toe.. echt waar
Jordy mist nu sws zijn wekelijkse escort die zijn moeder voor hem besteld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:53 schreef zodeju het volgende:
[..]
Matt, zit er niet zo mee, maar Jordy kan het niet langer dan 36uur onthouding
Misschien iets normaals in België?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:07 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Vind dat vrouwtje zo kleinerend klinken
Daarom ben ik verbaasd dat ze al 34 dagen niet de hand aan zichzelf hebben geslagen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:04 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ja 'Tuurlijk doen ze dat.. dat weten "wij" ook al 25 jaar RLS kijkend
Heeft zijn moeder je dat verteld?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Jordy mist nu sws zijn wekelijkse escort die zijn moeder voor hem besteld.
Ik hoor ook niets over "spontane lozingen" wat voorkomt bij "dit soort mensen" of is Jordie daar al te oud voor ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:08 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Daarom ben ik verbaasd dat ze al 34 dagen niet de hand aan zichzelf hebben geslagen.
Ze zei in zijn introfilmpje dat je alles voor je kind doet he.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heeft zijn moeder je dat verteld?![]()
Ze koopt ook schone naalden voor hem.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:11 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze zei in zijn introfilmpje dat je alles voor je kind doet he.
"Dit soort mensen"?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:10 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik hoor ook niets over "spontane lozingen" wat voorkomt bij "dit soort mensen" of is Jordie daar al te oud voor ?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef -river- het volgende:
Ja maar waar laat je al dat zaad als je het in bed doet, niet erg fijn aangezien iedereen daar elkaars sokken draagt.
Slaat nergens op.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:12 schreef Folies het volgende:
[..]
Ze koopt ook schone naalden voor hem.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef -river- het volgende:
Ja maar waar laat je al dat zaad als je het in bed doet, niet erg fijn aangezien iedereen daar elkaars sokken draagt.
Die probeert het nog wel te draaien hoor zodat ze er net op hoeft. Hoe weet ik niet maar ze gaat haar best doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef Poesjuh het volgende:
Eva baalt na 2 weken al op de bank. Maar ze houdt zich groot omdat ze Sharice geen rot gevoel wil geven dus poker face. Zo liefff
Iedereen zegt wauw dat je nu nog aan de ander kan denken
Hoop dat het lukt, van mij mag ze erafquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die probeert het nog wel te draaien hoor zodat ze er net op hoeft. Hoe weet ik niet maar ze gaat haar best doen.
En toch is ze leuk vind ik denk als ze vanaf dag 1 erin zat of bijv op jane op haar plek kwam en jane na haar was alles anders. BB timed alles naar wens dat is regie en daarom geloof ik niet in die 'reality'quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Eva ook saai, maar dat zijn er wel meer
Ja want Jeffje is eerlijk hè, dat zegt hij ook de hele tijd. Maar toen hij in de fout ging bij zijn spel liet ie Jane de nominatiepin nemen, lozerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: eva jij had hem nooit mogen pakken. Hij wilde sharice erop
Hij kon daar wel eens gelijk ik hebben.....maar van mij mag ze erop. Vind haar irritanter dan Charice. Maar Jeff en Charice liggen elkaar niet dus daarom liever eva blijvenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: eva jij had hem nooit mogen pakken. Hij wilde sharice erop
Precies! Hij blijft dat maar herhalen vanmiddag en niemand die hem erop aanspeektquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat lult Jeffrey nu dat Sharice de nominatiepin had moeten nemen omdat zij het spel heeft gespeeld en verloren? Hij was toch ook zelf de oorzaak dat Jane en hijzelf een pin moesten verdelen? Toen heeft hij deze toch ook niet zelf gepakt?
Geldt niet voor hemzelf waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat lult Jeffrey nu dat Sharice de nominatiepin had moeten nemen omdat zij het spel heeft gespeeld en verloren? Hij was toch ook zelf de oorzaak dat Jane en hijzelf een pin moesten verdelen? Toen heeft hij deze toch ook niet zelf gepakt?
Snap ook niet dat niemand hem over die leugens aanspreektquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Ja dat snap ik ook niet Ik had daar allang wat van gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat niemand hem over die leugens aanspreekt
Ja maar zelfreflectie heeft Jeff niet he.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |