die dus het overzicht wil houden, zodat er meerdere dagen met iets gedaan kan wordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou, misschien beter opletten.....volgens mij als de keuken opengaat Elsa de indeling wil maken.....
Eva, Sharice, Milena en Elsa als ik het goed heb.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wie liggen daar dan?
Wie probeer je dan wel te overtuigen?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:41 schreef Poesjuh het volgende:
[..]
Gelukkig zijn we hier niet om jou te overtuigen
Ja, je zit ook nogeens met die andere antwoorden in je hoofd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze 2x per week koppelswisselen, heeft koppeltje spelen ook niet veel nut meer lijkt me.. ergelijk verwarrend
Iedereen is toch gewisseld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moeten de koppeltjes in de bruidssuite nu ook niet gewisseld worden?
Ik denk dat BB een beddendans wil voorkomenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer een staaltje valsspelen van BB, wisselen moet voor iedereen gelden
Is ook gebeurt.....althans om te spelen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:46 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Lijkt me wel weer een staaltje valsspelen van BB, wisselen moet voor iedereen gelden
Klopt, als je baasje gaat spelen daar , ben je de lulquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:43 schreef Verida het volgende:
dat er geen schoonmaakrooster is, of opruimrooster is eigenlijk wel logisch
het is geprobeerd in het begin, maar er luisterde helemaal niemand naar Elsa
dus dan kun je beter stoppen met je rooster doordrammen, want dan ben je daarna de lul als ze iemand weg mogen sturen. Je bent daar niet gekomen om politieagent te spelen
Wel heeft ze een beetje het oog gehouden op de olie, daar regelmatig even wat opzij gezet om de volgende dag nog dingen te kunnen bakken....voor iedereen..
dan maar zelf dingen doen, gezellig doen met de rest en gewoon je gang gaan.
Ja kledingkast voor 1 van de 3 in de keukenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Kan best wel weer even een telefoon afgaan lijkt me
Zijn de bedden in de bruidssuite ook gewisseld? Volgens mij nietquote:
Had graag jeff zijn unhappy reactie gezien!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:47 schreef 5thencounter het volgende:
KLef en Bef nu een "offiecieël" koppeltje, wie had dat gedacht..
Als dat gebeurt heeft jane waarschijnlijk haar kast, zit dichtste bijquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:47 schreef KinKiJan het volgende:
Kan best wel weer even een telefoon afgaan lijkt me
Waarom? Hij zit nu toch lekker vast aan zijn Princesje, kan 'ie dag en nacht lapdansenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef Poesjuh het volgende:
H
[..]
Had graag jeff zijn unhappy reactie gezien!!!
Oh, dat weet ik inderdaad niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn de bedden in de bruidssuite ook gewisseld? Volgens mij niet
Ik lees dat zijn reactie het hele huis verbaasde. Dat had ik natuurlijk graag gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:50 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Waarom? Hij zit nu toch lekker vast aan zijn Princesje, kan 'ie dag en nacht lapdansen
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey en Matti over geheelonthouding & natte dromen.
Zij al allebei 34 dagen niet klaargekomen. Jordy maakt zich druk over de gezondheid van zijn prostaat.
Matt, zit er niet zo mee, maar Jordy kan het niet langer dan 36uur onthoudingquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey en Matti over geheelonthouding & natte dromen.
Zij al allebei 34 dagen niet klaargekomen. Jordy maakt zich druk over de gezondheid van zijn prostaat.
Hij heeft wel gelijk, veel klaarkomen is goed voor je prostaatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy en Matti over geheelonthouding & natte dromen.
Zijn al allebei 34 dagen niet klaargekomen. Jordy maakt zich druk over de gezondheid van zijn prostaat.
Ja maar die dagen dat hij daarzit met geheelonthouding schaden de prostaat nog niet hoor hahahquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, veel klaarkomen is goed voor je prostaat
Heeft BB niks over gezegd dus hebben ze zo gelaten dacht ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:48 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Zijn de bedden in de bruidssuite ook gewisseld? Volgens mij niet
True en mattie wil niet lachen naar jordy is zo besmettelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk, veel klaarkomen is goed voor je prostaat
Recente studies wijzen ook uit dat regelmatig de zaad lozen de prostaatkanker tot het minimum reduceert .. dus het is dringend nodzakelijk dat BB een Aftrekkamer vrijmaakt tegen prostaatkanker omdat ze echt neuken daar wel kunnen vergetenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:52 schreef DGK-Eric het volgende:
Jordy en Matti over geheelonthouding & natte dromen.
Zijn al allebei 34 dagen niet klaargekomen. Jordy maakt zich druk over de gezondheid van zijn prostaat.
Snaptuhquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Recente studies wijzen ook uit dat regelmatig de zaad lozen de prostaatkanker tot het minimum reduceert .. dus het is dringend nodzakelijk dat BB een Aftrekkamer vrijmaakt tegen prostaatkanker omdat ze echt neuken daar wel kunnen vergeten
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Recente studies wijzen ook uit dat regelmatig de zaad lozen de prostaatkanker tot het minimum reduceert .. dus het is dringend nodzakelijk dat BB een Aftrekkamer vrijmaakt tegen prostaatkanker omdat ze echt neuken daar wel kunnen vergeten
Is het bij hem niet zo heet in de mond koud in de kont......Misschien wil hij zo erbij horen of zoiets.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef Poesjuh het volgende:
Jordy kga stuk zijn tips over soms de andere hand gebruiken tegen mattie
Meestal wel maar soms is het bij jordy stiekem toch hilarisch zo filterloos. Oh hij denkt nu aan zn ouders muahhah. Ah mattie zegt lieve opbeurende woordenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:58 schreef zodeju het volgende:
[..]
Is het bij hem niet zo heet in de mond koud in de kont......Misschien wil hij zo erbij horen of zoiets.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:56 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |