elsa heeft misschien wat olie opzij gezet, maar dat was niet voor eigen gebruik, maar voor het eten van iedereenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:30 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa is ook geen zuivere koffie. Maar dit is nasty van jeff
Elsa geeft alles weg! ALLES!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch werkelijk niet te geloven
volgens mij heeft elsa nog niets achtergehouden voor zichzelf
Die komen bij de nominatie pin ....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe komt Jane nu aan rode nagels
Ze had toch zilver?
Er staat nog een potje ergens in de kast met iets..leek op chocopasta...quote:
Ze haalt het bloed bij anderen onder hun nagels vandaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe komt Jane nu aan rode nagels
Ze had toch zilver?
Als Elsa straks terug thuis komt, kan Elsa zichzelf goed in de spiegel aan kijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa heeft meerdere gezichten, net welke haar uitkomt. Ik mag haar wel, but I don't trust her a bit
Ja benieuwd, nu is sneaky wel een slim onderdeel in dit spel, maar als ik 1 niet sneaky vind , dan is het Elsa wel.quote:
Ik ben niet overtuigd. Dat iemand meerdere gezichten heeft, maakt dat iemand veelzijdig is. Dat jij iemand dan niet vertrouwd, maakt de ander nog niet sneaky.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:36 schreef Poesjuh het volgende:
Zie hierboven, gehaaide tante is het dat moge duidelijk zijn
Ja die noemt alles toch een grapjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Elsa straks terug thuis komt, kan Elsa zichzelf goed in de spiegel aan kijken.
~ Elsa, 4 februari 22.30 uur
Gelukkig zijn we hier niet om jou te overtuigenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Dat iemand meerdere gezichten heeft, maakt dat iemand veelzijdig is. Dat jij iemand dan niet vertrouwd, maakt de ander nog niet sneaky.
Moeten de koppeltjes in de bruidssuite nu ook niet gewisseld worden?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze 2x per week koppelswisselen, heeft koppeltje spelen ook niet veel nut meer lijkt me.. ergelijk verwarrend
Ik heb geen idee, wie liggen daar dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moeten de koppeltjes in de bruidssuite nu ook niet gewisseld worden?
Nou, misschien beter opletten.....volgens mij als de keuken opengaat Elsa de indeling wil maken.....quote:
Milenaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wie liggen daar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |