Vond ook dat niet de moeite waard om daar drama over te maken....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
Was het trouwens niet Mattheus die met die zaklamp in Jordy's ogen scheen en bij wie hij die zaklamp in zijn strot wou rammen?
Nee ik zag het op tv en het was geen pestactie. Maar in de ogen en in het hoofd van Jordy was dat het wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Vond ook dat niet de moeite waard om daar drama over te maken....
Keanu en mattiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
Was het trouwens niet Mattheus die met die zaklamp in Jordy's ogen scheen en bij wie hij die zaklamp in zijn strot wou rammen?
Ja, kan me ook voorstellen op het moment kwaad zijn als je net slaapt. Maar hij maakte de volgende dag daar een drama van....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik zag het op tv en het was geen pestactie. Maar in de ogen en in het hoofd van Jordy was dat het wel.
Jeff beaamde hetquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nee ik zag het op tv en het was geen pestactie. Maar in de ogen en in het hoofd van Jordy was dat het wel.
Yep ,maar Jordy is nogal hypocrietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:56 schreef mazaru het volgende:
En de dag daarna en een paar dagen daarna, maar hij heeft nooit Mattheus erop aangesproken. Wel geklaagd en gescholden bij de rest van het huis.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:59 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, kan me ook voorstellen op het moment kwaad zijn als je net slaapt. Maar hij maakte de volgende dag daar een drama van....
Neuh, er zit geen slechtheid in Jordy. Hij heeft gewoon pech met nadenken.quote:
Jordy is hypocrietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:06 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Neuh, er zit geen slechtheid in Jordy. Hij heeft gewoon pech met nadenken.
Dumb and dumberquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
Mattheus en Jordy willen samen 4 weken met een campertje door Amerika touren
Geef ze een pack crackers mee en veel plezierquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geef ze een pack crackers mee en veel plezier
Hypocriet vind ik persoonlijk nogal een groot woord, maar hij meet wel met twee maten.quote:
Dat is hypocrisiequote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Hypocriet vind ik persoonlijk nogal een groot woord, maar hij meet wel met twee maten.
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:08 schreef DGK-Eric het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:09 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Geef ze een pack crackers mee en veel plezier
Hypocrisie is achterbaksheid. Jordy doet gewoon zijn best, maar het lukt allemaal niet.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Nou mattie kom op zeg jij nu even dat jij het hebt rondverteld en vooral verkeerd
Gezellig met twee van die pessimistenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannen
Wordt er op stream 2 al geschaard?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:15 schreef Kodiak100 het volgende:
Stream 1 Matt en Sjordy![]()
Stream 2 Milena en Sharice
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:15 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Wordt er op stream 2 al geschaard?
Wat een gezellig tripje zal dat zijn met die 4 zegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:11 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Ja met Jeffrey en evt.keanu hebben ze vanmiddag uitgebreid zitten plannen
niet voor niets “koppelweek” haha, hup koppeltje naar huis! (hoop ik)quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Er kunnen ook altijd 2 mensen naar huis
Wauw!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:16 schreef ledn81 het volgende:
Sharice vraagt wie Milena een target zou geven als het gevraagd zou worden nu ze DM is
Als zij het voor het zeggen zou hebben:
David S
Jeffrey
Wicky
Jordy (vermoed ik als ze Mattie wil houden)
Zorgen alleen maar voor overlast in de nacht met onsmakelijke geluiden voor de restquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:20 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
niet voor niets “koppelweek” haha, hup koppeltje naar huis! (hoop ik)
Mattie is echt enorm tegengevallen na de eerste 2 wekenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:12 schreef Koos1958 het volgende:
Nou mattie kom op zeg jij nu even dat jij het hebt rondverteld en vooral verkeerd. En die houdt gewoon zijn mond.
Niet zo slim, want dat maakt hem minder betrouwbaar.quote:
Ze vertrouwd Jeffrey niet en ze ziet ook hoe Jeffrey met Jolien omgaat. Milena heeft al een keer tegen Jolien gezegd dat ze moet oppassen voor Jeffrey, omdat hij hetzelfde doet als de ex van Jolienquote:
Thanks! Maar voor iemand oppassen is nog wat anders dan je tegen iemand keren. Dat is nieuws voor mij!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:25 schreef Verity het volgende:
[..]
Ze vertrouwd Jeffrey niet en ze ziet ook hoe Jeffrey met Jolien omgaat. Milena heeft al een keer tegen Jolien gezegd dat ze moet oppassen voor Jeffrey, omdat hij hetzelfde doet als de ex van Jolien
Ik hoorde haar vanmiddag zeggen dat ze dat niet luste dus wat moet ze ermee?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:28 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: elsa heeft de pot nutella verstopt voor zichzelf, zij is de grootste wegnemerd
Volgens Jeffrey is ze de grootste "dief"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Geeft Jeffrey nu Elsa de schuld dat de chocopasta op is?
Dat is toch werkelijk niet te gelovenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Erg he hoe durft hij als iemand die dingen bewijsbaar achterover heeft gedrukt elsa te beschuldigen. Die is echt eerlijk vind ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:28 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: elsa heeft de pot nutella verstopt voor zichzelf, zij is de grootste wegnemerd, doet ze met alles voor zichzelf ik zweer da u
Ja tuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef DGK-Eric het volgende:
Typisch iets voor Jeff probeert zo spotlight van hem af te halenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:30 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Erg he hoe durft hij als iemand die dingen bewijsbaar achterover heeft gedrukt elsa te beschuldigen. Die is echt eerlijk vind ik.
Heb elsa nooit iets zien pakkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:30 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa is ook geen zuivere koffie. Maar dit is nasty van jeff
Niet gehoord en niet gezien maar denk het haast wel die kan daar goed mee weg met haar gvd.....quote:
elsa heeft misschien wat olie opzij gezet, maar dat was niet voor eigen gebruik, maar voor het eten van iedereenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:30 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa is ook geen zuivere koffie. Maar dit is nasty van jeff
Elsa geeft alles weg! ALLES!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:29 schreef Verida het volgende:
[..]
Dat is toch werkelijk niet te geloven
volgens mij heeft elsa nog niets achtergehouden voor zichzelf
Die komen bij de nominatie pin ....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe komt Jane nu aan rode nagels
Ze had toch zilver?
Er staat nog een potje ergens in de kast met iets..leek op chocopasta...quote:
Ze haalt het bloed bij anderen onder hun nagels vandaanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Kodiak100 het volgende:
Hoe komt Jane nu aan rode nagels
Ze had toch zilver?
Als Elsa straks terug thuis komt, kan Elsa zichzelf goed in de spiegel aan kijken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:32 schreef Poesjuh het volgende:
Elsa heeft meerdere gezichten, net welke haar uitkomt. Ik mag haar wel, but I don't trust her a bit
Ja benieuwd, nu is sneaky wel een slim onderdeel in dit spel, maar als ik 1 niet sneaky vind , dan is het Elsa wel.quote:
Ik ben niet overtuigd. Dat iemand meerdere gezichten heeft, maakt dat iemand veelzijdig is. Dat jij iemand dan niet vertrouwd, maakt de ander nog niet sneaky.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:36 schreef Poesjuh het volgende:
Zie hierboven, gehaaide tante is het dat moge duidelijk zijn
Ja die noemt alles toch een grapjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:36 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als Elsa straks terug thuis komt, kan Elsa zichzelf goed in de spiegel aan kijken.
~ Elsa, 4 februari 22.30 uur
Gelukkig zijn we hier niet om jou te overtuigenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:39 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik ben niet overtuigd. Dat iemand meerdere gezichten heeft, maakt dat iemand veelzijdig is. Dat jij iemand dan niet vertrouwd, maakt de ander nog niet sneaky.
Moeten de koppeltjes in de bruidssuite nu ook niet gewisseld worden?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:40 schreef 5thencounter het volgende:
Als ze 2x per week koppelswisselen, heeft koppeltje spelen ook niet veel nut meer lijkt me.. ergelijk verwarrend
Ik heb geen idee, wie liggen daar dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Moeten de koppeltjes in de bruidssuite nu ook niet gewisseld worden?
Nou, misschien beter opletten.....volgens mij als de keuken opengaat Elsa de indeling wil maken.....quote:
Milenaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 17:42 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ik heb geen idee, wie liggen daar dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |