quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef BB-King het volgende:
Jeffrey niet blij dat hij met Jolien moet want bang dat ze allebei schietschijf worden.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef BB-King het volgende:
Jeffrey niet blij dat hij met Jolien moet want bang dat ze allebei schietschijf worden.
hij wordt steeds gefrustreerder omdat BB zich helemaal niets van zijn gedreig en gedram aantrekt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:00 schreef DGK-Eric het volgende:
Jeffrey kennelijk niet blij dat hij met Jolien een koppel vormt? Bewoners keken verstoort, Jeffrey mompelde iets onverstaanbaars, audio werd omhoog geschroefd.
Ik zie zo al 4 koppels die never nooit Jeff weg gaan stemmenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 15:59 schreef mazaru het volgende:
Jane en Axel
Keanu met Elsa
Milena met Eva
Jeffrey met Jolien
Wicky met Sharise
David en David
Jordy met Mattheus
Dat is wel vreemd toch, waarom niet Sharice en Wicky? Toch niet alleen vanwege de bedindeling?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Nominaties en targets moesten bij elkaar. De rest ook bij elkaar.
En Sharice geen DM meer, dat is nu Milena.
"Wij zijn meer dan het spel he"quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:00 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff uiteraard weer pissed ... leuk voor Jolien.
Welke dan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ik zie zo al 4 koppels die never nooit Jeff weg gaan stemmen
Dit iddquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ik heb hem nog nooit blij zien kijken.
Ben altijd benieuwd hoe de Jordy apologeet dit weer gaat goedpratenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef mazaru het volgende:
Die Jordy valt me echt zo ontzettend tegen met die grote bek van vorige week dat die ze wel eens een poepie ging laten ruiken.
Hij ruikt zelf nu poep omdat die met zijn neus in de kringspier van Jeffrey zit
[ afbeelding ]
Dan moet BB maar wat verzinnen dat hij er toch op komt. Jolien heeft vrijstelling, dus als die twee een spel verliezen voor nominatie dan zit hij er opquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
jammer dat Eva het nog steeds isquote:
Jolien heeft de vrijstelling aan Axel gegevenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dan moet BB maar wat verzinnen dat hij er toch op komt. Jolien heeft vrijstelling, dus als die twee een spel verliezen voor nominatie dan zit hij er op
Ik zie een paar mensen die niet op Jeff Zouden stemmen maar dat zijn maar helften van koppelsquote:
Geen idee. Ik vind het heel dom.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ben altijd benieuwd hoe de Jordy apologeet dit weer gaat goedpraten
Dat wordt top!! ik hoop het ook..quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:05 schreef Li0nHeart het volgende:
Oh oh oh .. wat hoop ik dat Jeff en Jolien een nominatie mogen gaan verdelen.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef mazaru het volgende:
Die Jordy valt me echt zo ontzettend tegen met die grote bek van vorige week dat die ze wel eens een poepie ging laten ruiken.
Hij ruikt zelf nu poep omdat die met zijn neus in de kringspier van Jeffrey zit
[ afbeelding ]
Eerder andersom toch:quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:02 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Jolien heeft geen vrijstelling.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:05 schreef mazaru het volgende:
Ahhh daar komt de aap al uit de mouw. Hij moet de nominatie wel nemen omdat Jolien vrijstelling heeft.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |