quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef -river- het volgende:
Ja maar waar laat je al dat zaad als je het in bed doet, niet erg fijn aangezien iedereen daar elkaars sokken draagt.
Die probeert het nog wel te draaien hoor zodat ze er net op hoeft. Hoe weet ik niet maar ze gaat haar best doen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:13 schreef Poesjuh het volgende:
Eva baalt na 2 weken al op de bank. Maar ze houdt zich groot omdat ze Sharice geen rot gevoel wil geven dus poker face. Zo liefff
Iedereen zegt wauw dat je nu nog aan de ander kan denken
Hoop dat het lukt, van mij mag ze erafquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Die probeert het nog wel te draaien hoor zodat ze er net op hoeft. Hoe weet ik niet maar ze gaat haar best doen.
En toch is ze leuk vind ik denk als ze vanaf dag 1 erin zat of bijv op jane op haar plek kwam en jane na haar was alles anders. BB timed alles naar wens dat is regie en daarom geloof ik niet in die 'reality'quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik vind Eva ook saai, maar dat zijn er wel meer
Ja want Jeffje is eerlijk hè, dat zegt hij ook de hele tijd. Maar toen hij in de fout ging bij zijn spel liet ie Jane de nominatiepin nemen, lozerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: eva jij had hem nooit mogen pakken. Hij wilde sharice erop
Hij kon daar wel eens gelijk ik hebben.....maar van mij mag ze erop. Vind haar irritanter dan Charice. Maar Jeff en Charice liggen elkaar niet dus daarom liever eva blijvenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:20 schreef Poesjuh het volgende:
Jeff: eva jij had hem nooit mogen pakken. Hij wilde sharice erop
Precies! Hij blijft dat maar herhalen vanmiddag en niemand die hem erop aanspeektquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat lult Jeffrey nu dat Sharice de nominatiepin had moeten nemen omdat zij het spel heeft gespeeld en verloren? Hij was toch ook zelf de oorzaak dat Jane en hijzelf een pin moesten verdelen? Toen heeft hij deze toch ook niet zelf gepakt?
Geldt niet voor hemzelf waarschijnlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Wat lult Jeffrey nu dat Sharice de nominatiepin had moeten nemen omdat zij het spel heeft gespeeld en verloren? Hij was toch ook zelf de oorzaak dat Jane en hijzelf een pin moesten verdelen? Toen heeft hij deze toch ook niet zelf gepakt?
Snap ook niet dat niemand hem over die leugens aanspreektquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
Ja dat snap ik ook niet Ik had daar allang wat van gezegdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:25 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Snap ook niet dat niemand hem over die leugens aanspreekt
Ja maar zelfreflectie heeft Jeff niet he.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 18:22 schreef DGK-Eric het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |