Oh dat dacht ik. Dan moet hij kleur bekennen en zijn grote liefde de pin opdringenquote:
alleen Jane/ Axel, Wicky/ Sharice en David / David zullen eventueel Jeff wegstemmen als ze de kans krijgenquote:
Bonuspunten voor Janequote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Mijn geld is al geripped door Jane.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
dat zit hem zo dwarsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Maakt mij niets uit als je een andere TT wil hoor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef moffel33 het volgende:
Sorry, wist niet dat ik laatste post had.... (Sinds tijden weer eens gereageerd)
Eerlijk is eerlijk, Jeff heeft wel een reden om nu zuur te zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik. Dan moet hij kleur bekennen en zijn grote liefde de pin opdringen
quote:
Eva krijgt de kans niet met Milena in haar duo, Milena wil Jeff nooit wegquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alleen Jane/ Axel, Wicky/ Sharice en David / David zullen eventueel Jeff wegstemmen als ze de kans krijgen
Eva krijgt de kans niet met Milena in haar duo, Milena wil Jeff nooit weg
Elsa krijgt de kans niet met keanu in haar duo
Jeff en Jolien spreekt voor zich
En Jordy en Mattheus gaan ook nooit op Jeff
Dus dit pakt eerder positief dan negatief uit voor jeffrey
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:11 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
dm moesten nieuwe koppels maken
quote:
Heb het idee dat Jeffrey het spel speelt met BB. Zo voelt hij het......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef Droopie het volgende:
[..]
Eerlijk is eerlijk, Jeff heeft wel een reden om nu zuur te zijn.
Geld weg en straks potentieel gevaar bij verliezen van een spel.
Dat gaat ie zeker inwrijven bij Jolien.
Hij zette net Jeff in zijn gezicht te kakkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:11 schreef DGK-Eric het volgende:
Haha, Axel indirect Jeffrey aan het afzeiken tegen Jane
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:11 schreef mazaru het volgende:
Milena haar ouders heten Olvarit?
Oh nee, Olga en Garid
Nee hoor, dit is primaquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:10 schreef mazaru het volgende:
[..]
Maakt mij niets uit als je een andere TT wil hoor.
Dat zit hij niet. Het enige wat hij doet is luisteren wat ze allemaal lullen. Hij heeft niets doorverteld van de andere hij weet wat de andere willen. Hij laveert nu tussen de groepen in. Let wel in die andere groep zitten heel veel mensen die hem er nog steeds op willen zetten. Hij staat gewoon alleen in dit spel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:03 schreef mazaru het volgende: Die Jordy valt me echt zo ontzettend tegen met die grote bek van vorige week dat die ze wel eens een poepie ging laten ruiken. Hij ruikt zelf nu poep omdat die met zijn neus in de kringspier van Jeffrey zit [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zit hij niet. Het enige wat hij doet is luisteren wat ze allemaal lullen. Hij heeft niets doorverteld van de andere hij weet wat de andere willen. Hij laveert nu tussen de groepen in. Let wel in die andere groep zitten heel veel mensen die hem er nog steeds op willen zetten. Hij staat gewoon alleen in dit spel.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:08 schreef mazaru het volgende:
[..]
Oh dat dacht ik. Dan moet hij kleur bekennen en zijn grote liefde de pin opdringen
Dat gevoel zou niet eens geheel onterecht zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Heb het idee dat Jeffrey het spel speelt met BB. Zo voelt hij het......
Ik zie het toch anders hoor. Hij doet alles om bij hem in de gunst te komen en loopt de hele dag achter hem aan. Gisteren zat hij Jane en Axel af te zeiken tegen zijn nieuwe favoriete groepjequote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Dat zit hij niet. Het enige wat hij doet is luisteren wat ze allemaal lullen. Hij heeft niets doorverteld van de andere hij weet wat de andere willen. Hij laveert nu tussen de groepen in. Let wel in die andere groep zitten heel veel mensen die hem er nog steeds op willen zetten. Hij staat gewoon alleen in dit spel.
Jordy is een sympathieke sukkel. Hij denkt tactisch te zijn, maar snapt er geen zak van.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ik denk dat ik Milena en Jolien door elkaar haaldequote:
Ik zie hem alleen bij Jeffje en Matti laverenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:12 schreef marky het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen tactiek in hoor. Wel heel veel adoratie en geslijmquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen bij Jeffje en Matti laveren
Ik weet niet of BB onterecht of het een leuke kans is om te kijken hoever hij komt voordat hij weet dat je niet kan winnen van BB....Die kan overal een draai aan geven en je kan nog zoveel bedenken maar dat win je nooitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:13 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat gevoel zou niet eens geheel onterecht zijn.
Tis dat wij geen fan zijn van Jeff, maar BB "naait" hem wel erg.
Of netjes gezegd, BB is hem niet erg gunstig gezind
Jordy en Mattheus hebben al verschillende keren gezegd dat Jeffrey dingen doet en zegt die niet kunnen. Dus misschien dat ze hem toch weg willen. Zou wel een prachtige draai zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:09 schreef Flow3r het volgende:
[..]
alleen Jane/ Axel, Wicky/ Sharice en David / David zullen eventueel Jeff wegstemmen als ze de kans krijgen
Eva krijgt de kans niet met Milena in haar duo, Milena wil Jeff nooit weg
Elsa krijgt de kans niet met keanu in haar duo
Jeff en Jolien spreekt voor zich
En Jordy en Mattheus gaan ook nooit op Jeff
Dus dit pakt eerder positief dan negatief uit voor jeffrey
Nieuwe duo's nieuwe kansen , hopelijk morgen een mooie aanvulling op de lijst van genomineerdenquote:
Ik vind het enorm komisch dat ze nu weer die weetjes over elkaar aan het leren zijn. Dat was toch alleen relevant voor het allereerste spel? Daarna is daar toch niets meer mee gedaan?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:15 schreef Puzzie het volgende:
Jane en Axel vergeten wel wat puntjes volgens mij
Ik heb het eerste spel zaterdag niet gezienquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het enorm komisch dat ze nu weer die weetjes over elkaar aan het leren zijn. Dat was toch alleen relevant voor het allereerste spel? Daarna is daar toch niets meer mee gedaan?
Ik denk dat BB ze dat weer opnieuw ingefluisterd heeftquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik vind het enorm komisch dat ze nu weer die weetjes over elkaar aan het leren zijn. Dat was toch alleen relevant voor het allereerste spel? Daarna is daar toch niets meer mee gedaan?
Exact dat, bij de popi jongens willen horen. Jammer voor hem dat ze niet popi zijn bij de kijkersquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik zie er ook geen tactiek in hoor. Wel heel veel adoratie en geslijm
Omdat dat zijn doupartners zijn. Als hij zich te veel met de andere groep in zou laten dan gaat Jeff gelijk al in zijn achteruit.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:16 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Ik zie hem alleen bij Jeffje en Matti laveren
Die gaat nergens heen. Al helemaal niet nu Eva ook genomineerd is.quote:
BB is Elsa ook niet goed gezind hoor, die wordt genomineerd, zit in haar ouwe kleding en tevens zijn dit totaal haar mensen niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik weet niet of BB onterecht of het een leuke kans is om te kijken hoever hij komt voordat hij weet dat je niet kan winnen van BB....Die kan overal een draai aan geven en je kan nog zoveel bedenken maar dat win je nooit
Was zondag, komt vanavond op tvquote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:18 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik heb het eerste spel zaterdag niet gezien
Fluisteren mag niet!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 16:19 schreef rinardo het volgende:
[..]
Ik denk dat BB ze dat weer opnieuw ingefluisterd heeft
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |