Axel wil Jordy erop het was slimmer om Matti erop te zetten Pootje heeft daar gelijk in. Dat was het punt. Axel wil Jordy maar dat is dom steeds dezelfde erop maakt die persoon sterker. Dat was mijn punt. Dat Jordy zijn GC inzet kan ook want hij kan volgende week weer een GC kopen.quote:
Ik zei Jordy kan die GC maar 1x inzetten , dat was mijn punt. Punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Axel wil Jordy erop het was slimmer om Matti erop te zetten Pootje heeft daar gelijk in. Dat was het punt. Axel wil Jordy maar dat is dom steeds dezelfde erop maakt die persoon sterker. Dat was mijn punt. Dat Jordy zijn GC inzet kan ook want hij kan volgende week weer een GC kopen.
het maakt ook de kans groter dat de bewoners die naast jordy komen te staan weggestemd zullen worden. Jordy is al twee keer gebleven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Axel wil Jordy erop het was slimmer om Matti erop te zetten Pootje heeft daar gelijk in. Dat was het punt. Axel wil Jordy maar dat is dom steeds dezelfde erop maakt die persoon sterker. Dat was mijn punt. Dat Jordy zijn GC inzet kan ook want hij kan volgende week weer een GC kopen.
Het maakt me niet uit welke bewoner.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:36 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel precies wat ik zeg. Of mag dat niet als het niet over Jeff gaat?
Dat zie ik hem echt nog wel zeggen! Hij is nu al bezig met op haar inpraten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Droopie het volgende:
Zou Jeff vandaag tegen Jolien zeggen, door de vrijstelling aan Axel te geven zet u ons hier op het spel he?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Jeff: gij hebt het spel gewonnen, en gij verdiend de vrijstelling. Axel niet!
Dan had ie Jane de nominatie ook niet moeten geven, met zijn aziatische etenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Axel wil winnen nu steeds dezelfde erop zetten gaat uiteindelijk Axel verzwakken. Axel staat nu overal bovenaan die kan alleen maar naar beneden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
het maakt ook de kans groter dat de bewoners die naast jordy komen te staan weggestemd zullen worden. Jordy is al twee keer gebleven.
Dat zou ook de gedachte van Axel kunnen zijn.
Ja klopt zat ff niet op te lettenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan beamen dat het net op stream was
Dit was inderdaad net op de stream. Heb het net zelf ook gehoord.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Zegt de kwal die ervoor gezorgd heeft dat hij en Jane verloren en weigerde om die pin te pakken omdat zijn moeder was overledenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Dit kan toch niet!! wat is die jongen erg.. hij verliest 2 keer en zet Jane op de bank. niet te geloven dat dat niet gezegd wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Mooiste zou zijn: Jeff erbij en dan naar huis zodat ie van Eva verloren heeft, dat trekt ie helemaal niet
hahaha ja dan stem ik voor Eva als Jeffrey erop staatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Mooiste zou zijn: Jeff erbij en dan naar huis zodat ie van Eva verloren heeft, dat trekt ie helemaal niet
👍quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Nee, er is nog geen gamechanger ingezet, dus valt er voor Sharice niets ongedaan te maken.quote:
nee Sharice kan niets met haar gamechanger in dit gevalquote:
Maar als Jordy hem zou krijgen kan zij die van hem eraf halen maar weet niet of Jordy zou gaan.van die 3quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee Sharice kan niets met haar gamechanger in dit geval
De Zwarte Gamechanger: Een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken
Die gaat nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:52 schreef Lrod01 het volgende:
Heerlijke bank zeg. Mogen alle 3 wieberen van mij maar het liefts Jane.
Nee joh, de winnares moet altijd tot het laatste blijven hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:52 schreef Lrod01 het volgende:
Heerlijke bank zeg. Mogen alle 3 wieberen van mij maar het liefts Jane.
Idem , ik stem er geen vrouwen uitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:49 schreef Lillfex het volgende:
Deze bank blijft niet maar mocht die blijven stem ik niet want zou niet weten op wie. Het maakt me eigenlijk geen bal uit wie dan gaat
Er gaat nog iets komenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:54 schreef rinardo het volgende:
Het is nog nooit zo zeker geweest als nu, Eva gaat naar huis
De kijker lijkt te trappen in haar krokodillentranen dus waarschijnlijk niet inderdaad maar Eva weg voor nu is ook prima hoor.quote:
Dat zou top zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Jeff kan er altijd nog op Valentijnsdag uit
Maar goed mocht de bank zo blijven krijgen ze alle 3 van mij een stem. en komt er een bij dan krijgt die geen stemquote:
Dat zou de ultieme kers op de taart zijn, en zijn dichte kast op de parking ....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Jeff kan er altijd nog op Valentijnsdag uit
waarschijnlijk wel..als Jeff op de bank had gezeten!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:56 schreef Verity het volgende:
BB: Alles is anders - vrijstellingen blijken nominaties.
Ik weet te ver gezocht! Gaat helaas niet gebeuren.
Nou als ze er te lang in blijft dan weet je zeker dat zij wint met al haar bedrijfjes....daar kan niemand tegenop. Daarom dat jantje lacht jantje verstopt zich onder de dekens van verdriet en gilt als een klein kind als ze op wil vallen. Het is een goede actrice....maar voor mij geen terechte winnaar,,,,dan liever Axel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:54 schreef Lillfex het volgende:
Nee Jane mag van mij nog wel even blijven.
Ja maar Jane gaat toch dan nu niet weg dus ...... Jeetje ik ben dit jaar echt favo loos.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou als ze er te lang in blijft dan weet je zeker dat zij wint met al haar bedrijfjes....daar kan niemand tegenop. Daarom dat jantje lacht jantje verstopt zich onder de dekens van verdriet en gilt als een klein kind als ze op wil vallen. Het is een goede actrice....maar voor mij geen terechte winnaar,,,,dan liever Axel.
durft nou niemand in het huis te zeggen..waar hij mee bezig isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey als ik het spel verlies dan neem ik hem
Uhm.....
Het is niet te bevatten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:59 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik ben zo, als ik een spel verlies, dan neem ik hem.
En niemand die wat zegt! Tot 2 keer toe verliest hij het spel en nog weigert hij die pinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:59 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik ben zo, als ik een spel verlies, dan neem ik hem.
Hier nog één, en weinig kans dat er nog bijkomt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar Jane gaat toch dan nu niet weg dus ...... Jeetje ik ben dit jaar echt favo loos.
Ja want hij gunt anderen altijdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
En niemand die wat zegt! Tot 2 keer toe verliest hij het spel en nog weigert hij die pin
ze hebben echt geen ideequote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
LOL
Eva: Ja het wordt moeilijk. Iedereen wordt hier geliefd door de kijker![]()
![]()
![]()
Niet iedereen Eva, ji wel hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
LOL
Eva: Ja het wordt moeilijk. Iedereen wordt hier geliefd door de kijker![]()
![]()
![]()
Als dit de bank is idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:54 schreef rinardo het volgende:
Het is nog nooit zo zeker geweest als nu, Eva gaat naar huis
Als wie dan ook op dat moment lik op stuk had gegeven over zijn laffe gedrag naar Jane toe dan was dat mijn favoriete bewoner geworden tot het eindquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:02 schreef Droopie het volgende:
Als dit de bank is idd.
En alle voorgaande banken waren ook al voorspelbaar.
Zal de komende 5 weken ook wel zijn.
Begint een beetje saai te worden, op deze manier.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als dit de bank is idd.
En alle voorgaande banken waren ook al voorspelbaar.
Zal de komende 5 weken ook wel zijn.
wat is dat met die schaar ?quote:
Dat is haar anti-stressballquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:04 schreef Verida het volgende:
[..]
wat is dat met die schaar ?
ziet er heel naar uit, straks schiet ze een keer uit, of struikel ofzo.
Dan had hij ook de nominatie moeten pakken en niet aan Jane moeten opdringen want door hem hadden ze verloren 😡quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Ik denk dat Jane niet als een furie binnen 1dag de boel moest opruien om dingen van buiten naar binnen te laten en niet op een al te sublieme manier......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:07 schreef Luna68 het volgende:
Dan h
[..]
Dan had hij ook de nominatie moeten pakken en niet aan Jane moeten opdringen want door hem hadden ze verloren 😡
maar het siert haar welquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:12 schreef mazaru het volgende:
Jeffrey baalt als een stekker dat Axel de vrijstelling heeft
In KLB zijn normalere mensen te vindenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:12 schreef Lillfex het volgende:
Oh echt he wat ben ik klaar met Jeffrey. Wat die allemaal wel niet uitkraamt
Ja, het is slikkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:13 schreef Folies het volgende:
Die zal zo weer even boos zijn op zijn vriendinnetje.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:13 schreef Folies het volgende:
Die zal zo weer even boos zijn op zijn vrieninnetje.
Liever eerst Jeff weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Jolien naar huis zou ook wel leuk zijn en dan Jeff nog 2 maanden moeten blijven en zich afvragen wat ze allemaal doet in de buitenwereld, winnen doet hij toch nooit, laat hem dan nog maar effe afzien daar
Jane volgens mij. Jolien doet zonder dat ze het weet iets slims. Axel kan er nu niet op staat voor de rest van de week buitenspel. Straks met een bank van 4 zelfs als Jeff erop staat heeft hij tegen Eva nog wel kans en Axel kan er niet meer op.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand riep heel hard 'YES!' bij die bekendmaking
Jeffrey reageert daarop: "Dat zegt genoeg"
En misschien wel Jolien. Wat ze is echt niet dom,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:15 schreef Keane007 het volgende:
Hoop zo dat de bewoners 1 iemand nog mogen nomineren! Dan komt Jeffrey er sowieso op. Dat is wat de kijker en bewoners graag willen.
Ik vermoed Jane, Axel is haar maatje, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:16 schreef Harry het volgende:
Er klonk een luide vrouwelijke gil, toen bekend werd dat Axel de vrijstelling had.
Wie was dat? Milena??
Ik denk Janequote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:16 schreef Harry het volgende:
Er klonk een luide vrouwelijke gil, toen bekend werd dat Axel de vrijstelling had.
Wie was dat? Milena??
Jane!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:16 schreef Harry het volgende:
Wie was dat? Milena??
Nominatiesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:17 schreef Jockari het volgende:
Zijn het echte nominaties of nominatietargets ?
Doet het goed,,,,hij kan het wel.....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
Jeff is niet kwaad , hij vindt het gewoon jammer
Of het gemeend is is weer een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet het goed,,,,hij kan het wel.....
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:18 schreef mazaru het volgende:
Al mijn kringspieren protesteren. Ik ga weer wat anders doen
Dat is niet wat ik zeg, maar daarover… iedereen die er later inkomt brengt info van buiten naar binnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane niet als een furie binnen 1dag de boel moest opruien om dingen van buiten naar binnen te laten en niet op een al te sublieme manier......
Vroeger mocht dat ook niet ook al vroegen ze erom en dan werd er gezegd heb niet gekenen .
Logisch dat er sowieso 3 personen dat altijd in hun achterhoofd houden,
Kost hem moeite, vooral het besef dat Jolien hem misschien nog wel meer gebruikt dan hij haar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of het gemeend is is weer een ander verhaal natuurlijk
Dat geloof je zelf ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kost hem moeite, vooral het besef dat Jolien hem misschien nog wel meer gebruikt dan hij haar.
Inderdaad! Hypo-cry-eanuquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:28 schreef Snensie het volgende:
Hoe durf je hierover te janken Keanu nadat jullie vannacht weer eten wilden gaan jatten voor de zoveelste keer 😫
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:27 schreef Folies het volgende:
Eva schranst nogal flinke blokken kaas?
dat weet Jolien niet dat de mannen in de avond jattenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:30 schreef Lillfex het volgende:
Jolien hou op als er afgesproken word dat er maar een theelepel choco opmag en jij pakt al twee en andere drie kan je al niets meer zeggen want jij houd je dan ook niet aan de regels en Jeffrey en Keanu al helemaal niet want die jatten in de avond
Maar dan nog zij nam ook twee theelepels choco en was afgesproken een dus dan kan je al niets meer zeggen want je houd jezelf erook niet aanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat weet Jolien niet dat de mannen in de avond jatten
En Jordy, kiki en Matti, die doen net zo hard meequote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:33 schreef Cupfighter het volgende:
Jeff de jatter is de laatste die hier iets over mag zeggen
weet je wat het is kunnen hier ook allemaal wel op Jeff afgeven ( ik verdedig hem niet ) maar niemand in het huis houd zich blijkbaar aan de eet afspraken die gemaakt zijn geen 1 persoon dus hete is allemaal de pot verwijt de ketel......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar dan nog zij nam ook twee theelepels choco en was afgesproken een dus dan kan je al niets meer zeggen want je houd jezelf erook niet aan
Jordy gister een stuk of 30 popcorn korrels gepakt.Verder eet hij niet extra. Ook niet netjes maar niet zo erg als Jeff. En eva en nog een paar nemen meer kaas.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En Jordy, kiki en Matti, die doen net zo hard mee
Maar dat is weer een heel ander verhaal , Jeff is ook geen elfje, sterker Jeff is manipulatief en dat is per definitie verkeerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Jolien is niet het elfje, en stelletjes doen het goed denken ze.
En zo heeft hij Axel en Jordy ook al gehad.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:36 schreef Lillfex het volgende:
Moet wel lachen om Jeffrey. Eerst was het Jane die hij steeds door de slijk haalde en die heeft afgedaan en nu is het Eva die hij constant als hij kan door de slijk te halen
als er overvloed is, dan krijg je lang niet zo snel ruzie erover, of jatten van dingenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:36 schreef Snensie het volgende:
Mgoed daarom vind ik heel dat armoedige eten gedoe dus verschrikkelijk. En als het gaat om discussies uit te lokken, nou die krijg je toch wel want er zijn altijd mensen die zichzelf het meeste toebedelen. Zoals bv een Jeff en Keanu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Maar dan moet je niet janken dan ben jezelf ook niet eerlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:37 schreef Folies het volgende:
Haha, dus Jolien had ook een extra lepel chocopasta gepakt, omdat ze anders de volgende dag weer zou misgrijpen.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet janken dan ben jezelf ook niet eerlijk.
Eens, maar ook aardappelschillen verstoppen. Ja Jeffje is de dief van BB, maar die andere drie nemen of verstoppen ook eten van de groepquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy gister een stuk of 30 popcorn korrels gepakt.Verder eet hij niet extra. Ook niet netjes maar niet zo erg als Jeff. En eva en nog een paar nemen meer kaas.
Hij is prima verstaanbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Lrod01 het volgende:
Wicky weer aan het fluisteren zonder waarschuwing. Blijkbaar gelden voor hem andere regels.
van mij krijg je dan geen centquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik stel voor dat we een gironummer inzetten om geld in te zamelen voor de BB bewoners zodat ze goed kunnen eten
Nog een grote show met artiesten erbij, een singeltje Artist for BB en dan moet het toch lukken
Ik hoor hem altijd luid en duidelijk, soms zelfs te luid.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Lrod01 het volgende:
Wicky weer aan het fluisteren zonder waarschuwing. Blijkbaar gelden voor hem andere regels.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik stel voor dat we een gironummer inzetten om geld in te zamelen voor de BB bewoners zodat ze goed kunnen eten
Nog een grote show met artiesten erbij, een singeltje Artist for BB en dan moet het toch lukken
Hé wat flauwquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
van mij krijg je dan geen cent
als ik leuke kookprogramma's wil zien, ga ik wel 24kitchen kijken, en voor gezapige sociale gezelligheid is ook al genoeg op tv te vinden.
Ja klopt, maar ook werd een paar keer K genoemd. Dat ze hem er ook graag op willen hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoor J en M bij Wickey Elsa en Sharice dus Jeffrey en Mattie
Denk ik ook, het is ook nog vrij vroeg voor een definitieve bank.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:49 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat de bewoners nog 1 voor 1 moeten nomineren want waarom zijn anders de vrijstellingen. dus er komt nog 1 bij
Nee hoor die regels gelden voor Milena sharice Jeffrey en die hele kliekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Lrod01 het volgende:
Elsa moet natuurlijk ook bedenken naast wie kom ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:48 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook werd een paar keer K genoemd. Dat ze hem er ook graag op willen hebben.
Zowel door Sharice, Wicky als Elsa.
Sowieso want anders hadden de vrijstellingen geen zinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:49 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat de bewoners nog 1 voor 1 moeten nomineren want waarom zijn anders de vrijstellingen. dus er komt nog 1 bij
Eva wint van Jeffquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:48 schreef happyme28 het volgende:
Maar op dinsdag zullen nog niet de definitieve genomineerden bekend zijn.
Al denk ik dat het naast Eva niet veel uitmaakt wie er naast komt. Mogelijk kan ze er ook nog af en dan is het wel weer een ander verhaal.
Nou ik heb Axel nog niets zien doen wat niet hoort en Jane eigenlijk ook niet. Elze houdt zich ook goed aan de regels.. is irritant omdat ze zich altijd met het eten bemoeit maar ze steelt volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je wat het is kunnen hier ook allemaal wel op Jeff afgeven ( ik verdedig hem niet ) maar niemand in het huis houd zich blijkbaar aan de eet afspraken die gemaakt zijn geen 1 persoon dus hete is allemaal de pot verwijt de ketel......
2 of 3 naar huisquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:55 schreef Hznootje het volgende:
Er kunnen prima 6 op de bank..Ik stel voor dat we nog even door gaan met de spellen
Allemaal op de bankquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:55 schreef Hznootje het volgende:
Er kunnen prima 6 op de bank..Ik stel voor dat we nog even door gaan met de spellen
Er zijn er maar een paar waar ze geen invloed heeft maar de rest buigt voor haar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:49 schreef mazaru het volgende:
Die Milena windt ze echt allemaal om haar vingertje met dat geknuffel
[ afbeelding ]
Ik word echt moe van dat kindquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:58 schreef Droopie het volgende:
Ik ik ik.
Ik ben geen groepje met Matt en Jeff
Wel voor Mattiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:54 schreef Jockari het volgende:
Iedereen zit gefixeerd op Jeff en C°, maar die Milena is ook echt geen meerwaarde, niet voor ons noch voor de bewoners.
Zijn ze vrijgespeeld eindelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft zijn ballen en vraagt als man.....
Hoe irritant is dat.. en ook echt na elk zinnetje doet hij dat..quote:
Op Matti! Waarover is me onduidelijk. Matti zegt dat Milena dingen heeft vertelt die niet kloppen. Ik vermoed dat Milena heeft gezegd dat hij twee GC heeft ipv één?quote:
Hij is zo boos, hij gaat na 18 uur even voorbespreking houden om Sharice aan te spreken.quote:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Op Matti! Waarover is me onduidelijk. Matti zegt dat Milena dingen heeft vertelt die niet kloppen. Ik vermoed dat Milena heeft gezegd dat hij twee GC heeft ipv één?
Die mag van mij dan ook na Jeff vertrekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:54 schreef Jockari het volgende:
Iedereen zit gefixeerd op Jeff en C°, maar die Milena is ook echt geen meerwaarde, niet voor ons noch voor de bewoners.
Dacht dat Matt het over een ander had met die agenda?? Hij keek steeds de keuken in terwijl hij diegene bedoelde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:04 schreef Droopie het volgende:
Matt apprecieert dat Milena tijd vrij maakt in haar agenda om met Matt te praten.
Als dank mag Milena een peer van Matt, Milena heeft zelf peren.
Wie wil daar nou nog in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:08 schreef zodeju het volgende:
Het is eerder gebeurt dat de helft weg mocht gaan uit BB zijn huis.
Kan BB niet iedereen naar huis laten gaan en opnieuw beginnen met andere.
Als ze nu kijken zeer zeker niet..Het is ook totaal niet aantrekkelijk zo zonder keuken zonder eettafel zonder warme douche's binnen en zelfs nu nog zonder kleding sommige.quote:
Om over het prijzengeld maar te zwijgen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als ze nu kijken zeer zeker niet..Het is ook totaal niet aantrekkelijk zo zonder keuken zonder eettafel zonder warme douche's binnen en zelfs nu nog zonder kleding sommige.
Ohjaaaa dat was ik al helemaal vergeten....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Om over het prijzengeld maar te zwijgen.
En die schrale vergoeding per dag, en idd drie tientjes prijzengeld.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Om over het prijzengeld maar te zwijgen.
Ze douchen toch elke dagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:08 schreef lojanda het volgende:
Goed van Sharice dat ze tot het besef is gekomen wat voor vieze bewoners ertussen zitten..
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
We gaan nomineren welke Fokker! er verplicht in moet.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:12 schreef Droopie het volgende:
Of de dames even hun privileges willen opgeven. Jolien vond het niet eerlijk.
Ik niet!!!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan nomineer ik de Oostenrijkerquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Ik wil wel vrijwilligquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:11 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dan doe je allemaal dan zelf want jij hebt je dan opgegeven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:15 schreef Snensie het volgende:
Jaaaa kom naar BB. Je wordt als een circusdier in een ruimte geplaatst, krijgt alleen het hoognodige te eten en nauwelijks iets om te doen. Je krijgt een gevangenispak van BB en je mag jezelf niet of nauwelijks verzorgen zodat je eruit ziet als een slons. Veel plezier met ruzie maken met je medegevangenen. De mensen die naar jullie kijken mogen jullie afbranden tot het bot zodat je als je eruit komt ook met de nek wordt aangekeken.
Probeer ik hier wel een fundraiser op te zetten dat je rekeningen thuis betaald op een fatsoenlijke manier.quote:
Hij gaat steeds meer op pater Franciscus te lijkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:15 schreef zodeju het volgende:
Zie dat Keanu zijn pony geknipt heeft....zie zijn wenkbrauwen.
Ik wil wel BB zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, ik was al onder het bed gekropen,
Ik zou het op zich wel willen maar ik ben niet interessant, geen TikTok of andere pagina’s, wel een pittige rugzakquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Echt, ik was al onder het bed gekropen,
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:18 schreef Luna68 het volgende:
[..]
Probleem is wel dat we die ws ook niet kunnen verstaan
Ze wisten nu niet hoe het zou zijn. Dus ik zou denken dat er voor de volgende seizoenen geen kandidaten meer zouden zijn.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:17 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dan doe je allemaal dan zelf want jij hebt je dan opgegeven.
Jordy ook niet, maar die overleefde 2 eliminaties.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:19 schreef Cupfighter het volgende:
[..]
Ik zou het op zich wel willen maar ik ben niet interessant, geen TikTok of andere pagina’s, wel een pittige rugzak
Dan gaat het niet over Jordyquote:Op dinsdag 4 februari 2025 13:21 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jordy ook niet, maar die overleefde 2 eliminaties.
Gewoon jezelf zijn, niet heulen met de vijand, je bestie in het huis steunen, netjes afwassen en niet jatten.
Zit je zo in de top drie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |