Ik hoor hem altijd luid en duidelijk, soms zelfs te luid.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Lrod01 het volgende:
Wicky weer aan het fluisteren zonder waarschuwing. Blijkbaar gelden voor hem andere regels.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik stel voor dat we een gironummer inzetten om geld in te zamelen voor de BB bewoners zodat ze goed kunnen eten
Nog een grote show met artiesten erbij, een singeltje Artist for BB en dan moet het toch lukken
Hé wat flauwquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:46 schreef Verida het volgende:
[..]
van mij krijg je dan geen cent
als ik leuke kookprogramma's wil zien, ga ik wel 24kitchen kijken, en voor gezapige sociale gezelligheid is ook al genoeg op tv te vinden.
Ja klopt, maar ook werd een paar keer K genoemd. Dat ze hem er ook graag op willen hebben.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:46 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ik hoor J en M bij Wickey Elsa en Sharice dus Jeffrey en Mattie
Denk ik ook, het is ook nog vrij vroeg voor een definitieve bank.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:49 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat de bewoners nog 1 voor 1 moeten nomineren want waarom zijn anders de vrijstellingen. dus er komt nog 1 bij
Nee hoor die regels gelden voor Milena sharice Jeffrey en die hele kliekquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Lrod01 het volgende:
Wicky weer aan het fluisteren zonder waarschuwing. Blijkbaar gelden voor hem andere regels.
Elsa moet natuurlijk ook bedenken naast wie kom ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:48 schreef Folies het volgende:
[..]
Ja klopt, maar ook werd een paar keer K genoemd. Dat ze hem er ook graag op willen hebben.
Zowel door Sharice, Wicky als Elsa.
Sowieso want anders hadden de vrijstellingen geen zinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:49 schreef rinardo het volgende:
Ik denk dat de bewoners nog 1 voor 1 moeten nomineren want waarom zijn anders de vrijstellingen. dus er komt nog 1 bij
Eva wint van Jeffquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:48 schreef happyme28 het volgende:
Maar op dinsdag zullen nog niet de definitieve genomineerden bekend zijn.
Al denk ik dat het naast Eva niet veel uitmaakt wie er naast komt. Mogelijk kan ze er ook nog af en dan is het wel weer een ander verhaal.
Nou ik heb Axel nog niets zien doen wat niet hoort en Jane eigenlijk ook niet. Elze houdt zich ook goed aan de regels.. is irritant omdat ze zich altijd met het eten bemoeit maar ze steelt volgens mij ook niet.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:35 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
weet je wat het is kunnen hier ook allemaal wel op Jeff afgeven ( ik verdedig hem niet ) maar niemand in het huis houd zich blijkbaar aan de eet afspraken die gemaakt zijn geen 1 persoon dus hete is allemaal de pot verwijt de ketel......
2 of 3 naar huisquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:55 schreef Hznootje het volgende:
Er kunnen prima 6 op de bank..Ik stel voor dat we nog even door gaan met de spellen
Allemaal op de bankquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:55 schreef Hznootje het volgende:
Er kunnen prima 6 op de bank..Ik stel voor dat we nog even door gaan met de spellen
Er zijn er maar een paar waar ze geen invloed heeft maar de rest buigt voor haar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:49 schreef mazaru het volgende:
Die Milena windt ze echt allemaal om haar vingertje met dat geknuffel
[ afbeelding ]
Ik word echt moe van dat kindquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:58 schreef Droopie het volgende:
Ik ik ik.
Ik ben geen groepje met Matt en Jeff
Wel voor Mattiquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:54 schreef Jockari het volgende:
Iedereen zit gefixeerd op Jeff en C°, maar die Milena is ook echt geen meerwaarde, niet voor ons noch voor de bewoners.
Zijn ze vrijgespeeld eindelijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:59 schreef Puzzie het volgende:
Mattie heeft zijn ballen en vraagt als man.....
Hoe irritant is dat.. en ook echt na elk zinnetje doet hij dat..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |