weet je wat het is kunnen hier ook allemaal wel op Jeff afgeven ( ik verdedig hem niet ) maar niemand in het huis houd zich blijkbaar aan de eet afspraken die gemaakt zijn geen 1 persoon dus hete is allemaal de pot verwijt de ketel......quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:33 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar dan nog zij nam ook twee theelepels choco en was afgesproken een dus dan kan je al niets meer zeggen want je houd jezelf erook niet aan
Jordy gister een stuk of 30 popcorn korrels gepakt.Verder eet hij niet extra. Ook niet netjes maar niet zo erg als Jeff. En eva en nog een paar nemen meer kaas.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:34 schreef Luna68 het volgende:
[..]
En Jordy, kiki en Matti, die doen net zo hard mee
Maar dat is weer een heel ander verhaal , Jeff is ook geen elfje, sterker Jeff is manipulatief en dat is per definitie verkeerd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:35 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ja, Jolien is niet het elfje, en stelletjes doen het goed denken ze.
En zo heeft hij Axel en Jordy ook al gehad.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:36 schreef Lillfex het volgende:
Moet wel lachen om Jeffrey. Eerst was het Jane die hij steeds door de slijk haalde en die heeft afgedaan en nu is het Eva die hij constant als hij kan door de slijk te halen
als er overvloed is, dan krijg je lang niet zo snel ruzie erover, of jatten van dingenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:36 schreef Snensie het volgende:
Mgoed daarom vind ik heel dat armoedige eten gedoe dus verschrikkelijk. En als het gaat om discussies uit te lokken, nou die krijg je toch wel want er zijn altijd mensen die zichzelf het meeste toebedelen. Zoals bv een Jeff en Keanu.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Maar dan moet je niet janken dan ben jezelf ook niet eerlijk.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:37 schreef Folies het volgende:
Haha, dus Jolien had ook een extra lepel chocopasta gepakt, omdat ze anders de volgende dag weer zou misgrijpen.
Dat bedoel ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:39 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Maar dan moet je niet janken dan ben jezelf ook niet eerlijk.
Eens, maar ook aardappelschillen verstoppen. Ja Jeffje is de dief van BB, maar die andere drie nemen of verstoppen ook eten van de groepquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:35 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Jordy gister een stuk of 30 popcorn korrels gepakt.Verder eet hij niet extra. Ook niet netjes maar niet zo erg als Jeff. En eva en nog een paar nemen meer kaas.
Hij is prima verstaanbaarquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Lrod01 het volgende:
Wicky weer aan het fluisteren zonder waarschuwing. Blijkbaar gelden voor hem andere regels.
van mij krijg je dan geen centquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:45 schreef Cupfighter het volgende:
Ik stel voor dat we een gironummer inzetten om geld in te zamelen voor de BB bewoners zodat ze goed kunnen eten
Nog een grote show met artiesten erbij, een singeltje Artist for BB en dan moet het toch lukken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |