Of het gemeend is is weer een ander verhaal natuurlijkquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:19 schreef zodeju het volgende:
[..]
Doet het goed,,,,hij kan het wel.....
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:18 schreef mazaru het volgende:
Al mijn kringspieren protesteren. Ik ga weer wat anders doen
Dat is niet wat ik zeg, maar daarover… iedereen die er later inkomt brengt info van buiten naar binnenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:11 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik denk dat Jane niet als een furie binnen 1dag de boel moest opruien om dingen van buiten naar binnen te laten en niet op een al te sublieme manier......
Vroeger mocht dat ook niet ook al vroegen ze erom en dan werd er gezegd heb niet gekenen .
Logisch dat er sowieso 3 personen dat altijd in hun achterhoofd houden,
Kost hem moeite, vooral het besef dat Jolien hem misschien nog wel meer gebruikt dan hij haar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:20 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Of het gemeend is is weer een ander verhaal natuurlijk
Dat geloof je zelf ?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:23 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kost hem moeite, vooral het besef dat Jolien hem misschien nog wel meer gebruikt dan hij haar.
Inderdaad! Hypo-cry-eanuquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:28 schreef Snensie het volgende:
Hoe durf je hierover te janken Keanu nadat jullie vannacht weer eten wilden gaan jatten voor de zoveelste keer 😫
Dat dan weer wel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:27 schreef Folies het volgende:
Eva schranst nogal flinke blokken kaas?
dat weet Jolien niet dat de mannen in de avond jattenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:30 schreef Lillfex het volgende:
Jolien hou op als er afgesproken word dat er maar een theelepel choco opmag en jij pakt al twee en andere drie kan je al niets meer zeggen want jij houd je dan ook niet aan de regels en Jeffrey en Keanu al helemaal niet want die jatten in de avond
Maar dan nog zij nam ook twee theelepels choco en was afgesproken een dus dan kan je al niets meer zeggen want je houd jezelf erook niet aanquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:31 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dat weet Jolien niet dat de mannen in de avond jatten
En Jordy, kiki en Matti, die doen net zo hard meequote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:33 schreef Cupfighter het volgende:
Jeff de jatter is de laatste die hier iets over mag zeggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |