Ja hij heeft al eerder een spel verloren dacht ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:25 schreef Verida het volgende:
[..]
ik zie niet waarom Jeff niet gewoon een keer laatste kan worden of kan verliezen
ik snap ook niet helemaal waarom Pootje dit zegt
Ja, ieder van dat clubje gaat naar huis als ze op de bank komen ....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
Jane en Axel zijn leuk .. en super dat Pootje zich happy voelt bij dit groepje. Hopelijk lukt het ze om iemand van de boudoir-bedriegers naar huis te spelen.
Hij heeft deze week geen geld uitgegeven hij mag volgende week weer de kluis in.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:28 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Hij kan dat ding maar 1x inzetten, dat scheelt.
Ze voegt ook werkelijk geen moer toe.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef Verity het volgende:
Als Eva de nominatie pakt, dan gaat zij waarschijnlijk naar huis. Ben bang dat Jeffrey wat sterker staat.
janequote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:30 schreef Joyce-43 het volgende:
wie zijn er al genomineerd
Elsa ....... ik ben het echt even kwijt
Die heeft ze wel, maar die doet wat anders.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:31 schreef Lillfex het volgende:
Als Sharice de zwarte gamechanger heeft kan ze haarzelf of Eva er toch afhalen?
Nee, ze kan alleen een andere GC ongedaan maken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:31 schreef Lillfex het volgende:
Ze wilt ook naar huis, dan zal ze ook weinig stemmen krijgen. Wel jammer, want denk dat het huis Jeffrey gaat nomineren.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:30 schreef marky het volgende:
[..]
Ze voegt ook werkelijk geen moer toe.
Het ging over de GC die hij heeft.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:29 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft deze week geen geld uitgegeven hij mag volgende week weer de kluis in.
Waarom zijn Jolien en Axel samen en de andere alleen??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:31 schreef rinardo het volgende:
Dit is wat er momenteel in bezit is
Die van Keanu kostte ¤400 en Axel en Jolien betaalden ¤1200 dus elk ¤600.
Jane heeft de prijs niet genoemd.
[ link | afbeelding ]
Je bedoelt bewoners vermoed ik.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:25 schreef Lrod01 het volgende:
Slangengroepje weer meteen plannetjes bekokstoven buiten. Ratten.
Ik snap hem nu. hahah Dacht dat ze iemand eraf kon halen.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:32 schreef rinardo het volgende:
De Beslissende Stem: Bij gelijkspel of te weinig genomineerden beslissende stem hebben
De Verzamelaar: Iemands persoonlijke geld stelen
De Terugkaatser: Stem op jezelf teruggeven aan degene die ‘m geplaatst heeft/hebben
De Wraak: Iemand nomineren zodra je er zelf uit moet (dit voorkomt geen exit!)
De Redding: Een van de genomineerden vervangen voor een andere
De Zwarte Gamechanger: Een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken
De Censuur: De stem van een bewoner ontnemen
De Dubbele Stem: 2x stemmen tijdens nominatie
De Dief: Gamechanger van een ander stelen
Elsa en jane zijn nu nog de enige 2 zeker?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:31 schreef Flow3r het volgende:
Dus Elsa, Jane en Sharice / Eva op de bank ?
Ja en kan hij die deze week uitgeven en volgende geldspel wint hij geld kan hij maandag weer wat kopen.quote:
nee die werkt alleen als andere een changer ingezet hebbenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:31 schreef Lillfex het volgende:
Dat was het punt nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:34 schreef marky het volgende:
[..]
Ja en kan hij die deze week uitgeven en volgende geldspel wint hij geld kan hij maandag weer wat kopen.
Er mogen een keer andere op. Jordy of Wicky of Axel wederom is steeds het zelfde.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:34 schreef Flow3r het volgende:
Denk ook dat als de club van Keanu, Milena, Jeff en Mattie op de bank komt, ze éen voor éen weggestemd gaan worden, dus BB moet daar iets mee
Jolien denkt dat ze nooit buiten weg wordt gestemd??quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:35 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey gaat even Jolien opjutten om de vrijstelling te pakken
Jolien zegt we gaan dat straks bespreken
Jeffrey blijft door stoken
Jolien blijft voet bij stuk houden
Van @Dotteke mogen we de namen gebruiken, geen scheldwoorden voor bewoners. Maakt uiteraard niet uit wie het is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:36 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel precies wat ik zeg. Of mag dat niet als het niet over Jeff gaat?
We hebben Elsa nu.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:36 schreef marky het volgende:
[..]
Er mogen een keer andere op. Jordy of Wicky of Axel wederom is steeds het zelfde.
Keanu is er nu ook bij, om het extra gezellig te makenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:37 schreef Puzzie het volgende:
Ik ga niet naar die twee kijken , ik lees hier wel weer wanneer er beeld is
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Keanu is er nu ook bij, om het extra gezellig te maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |