Beetje vroeg nog idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:22 schreef basicsaint het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de bank al op dinsdag bekend is.
Nee, morgen nog stemmen en dan donderdag uitslagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:22 schreef basicsaint het volgende:
Ik kan me niet voorstellen dat de bank al op dinsdag bekend is.
Eva vind ik die had nog gezegd dat Sharice mocht verliezen want zij had geen zinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef OmaJacky het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jolien Axel vrijstelling.
Dit wordt dus vrijstelling voor Axel.
En een flinke discussie tussen Charice en Eva wie de nominatie pin krijgt.
Die wordt best moeilijk want geen van beide wil naast Jane en Elsa op de bank.
Die wint van niemand denk ikquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Stel Eva is genomineerd en Jef komt er alsnog bij zou hij het kunnen winnen van haar toch?
oh whahahha dan zijn ze beide jaloers hahahquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:17 schreef zodeju het volgende:
[..]
Zou eerlijk gezegd het zelf ook niet zo leuk vinden....terwijl ze zelfs moest janken toen ze hoorde dan Jeffrey een maaltijd met leuk gedekt voor Jane had gemaakt.....zij wou de eerste zijn waar hij dat mee deed.
Dat zou heel dom van hem zijn. Maakt het boudoirclubje groter.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel geeft sowieso de vrijstelling aan Jolien
ik zie niet waarom Jeff niet gewoon een keer laatste kan worden of kan verliezenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:24 schreef Flow3r het volgende:
Iemand zei eerder ( Pootje ? ) dat Jeff nooit zal verliezen met een spel of laatste zal worden.
Ziet ernaar uit dat ie gelijk gaat krijgen
Maar BB is méer dan alleen spellen, zou oneerlijk zijn als alles van die spellen afhangt
die neemt hem maar!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:18 schreef zodeju het volgende:
[..]
En Eva vindt dat zij nog geen kansen heeft gehad.....
Het zou jolien sieren als ze axel een weekje geen bank gunt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:24 schreef Kodiak100 het volgende:
Axel geeft sowieso de vrijstelling aan Jolien
Dat zou de enige zijn waarbij hij nog een heeeeeeeeeeeeeeeel klein beetje kans heeft om van te winnen. Maar hij wordt echt ontzettend uitgekotst overal. Maar aan de andere kant moet er niet gestemd worden op wie men eruit wil hebben maar wie men wilt houden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:18 schreef Dutchrealitytv het volgende:
Stel Eva is genomineerd en Jef komt er alsnog bij zou hij het kunnen winnen van haar toch?
Zijn het nu slangen of ratten?quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:25 schreef Lrod01 het volgende:
Slangengroepje weer meteen plannetjes bekokstoven buiten. Ratten.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:25 schreef Lrod01 het volgende:
Slangengroepje weer meteen plannetjes bekokstoven buiten. Ratten.
Maar dan zet ie z'n GC in, en dat is onvoorspelbaar.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:26 schreef marky het volgende:
Axel maakt een BB fout. Steeds Jordy erop zetten maakt hem uiteindelijk sterker. Pootje heeft gelijk Matti is de beste optie.
Hij kan dat ding maar 1x inzetten, dat scheelt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:27 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Maar dan zet ie z'n GC in, en dat is onvoorspelbaar.
SPOILER: GC's in het spelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |