En Eva vindt dat zij nog geen kansen heeft gehad.....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef OmaJacky het volgende:
![]()
![]()
![]()
Jolien Axel vrijstelling.
Dit wordt dus vrijstelling voor Axel.
En een flinke discussie tussen Charice en Eva wie de nominatie pin krijgt.
Die wordt best moeilijk want geen van beide wil naast Jane en Elsa op de bank.
Ze mogen vast klaar gaan zitten om het gezicht van Jeffrey in beeld te brengenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:17 schreef Droopie het volgende:
Dit wordt heerlijk vanmiddag of niet.
Jolien kan het niet maken om Axel de vrijstelling niet te gunnen.
Als ze gisteren niks gekocht heeft heeft ze er 1. En daar heeft ze niks aan. Want haar gc is dat ze alle andere gc die zijn ingezet ongeldig worden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:16 schreef Lillfex het volgende:
Sharice heeft toch heel veel van die game dingen? Dacht 3?
Dan komt ie er ook niet op. Dan gaat het boudoir nooit op hem stemmen, daar zorgt Jolien dan wel voor.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:18 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Denk dat Axel aan Jolien de vrijstelling gaat gunnen ....
Ik hoop zo op Jeff erbij dan zijn we eindelijk van hem af.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:19 schreef Kodiak100 het volgende:
Sharice gaat dus op de bank
Want er moet Belg bij denk ik
Ik wil Sharice nog haren uit zien trekken.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:20 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Sharice of Eva eruit, het zou mij niets uitmaken, beiden zijn uitgespeeld .....
laten we het hopenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:14 schreef mazaru het volgende:
Dat is bye, bye Eva! Bye, bye irritante stem![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als Eva er bij komt heeft hij nog kans denk ik...quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop zo op Jeff erbij dan zijn we eindelijk van hem af.
Voorlopig hebben Jeff en Jordy nog altijd geen nominatie pin/target dus tenzij ze nog een game verliezen gaat dat niet gebeurenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:18 schreef Koos1958 het volgende:
Zullen wel 2 namen moeten noemen allemaal en de meeste gaan op jordy en Jeffrey
moet iemand anders er wel ook 1 hebben ingezet anders kan ze nietsquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:15 schreef Puzzie het volgende:
Dat gaat nog wel spannend worden als Sharice de GC in zou zetten
Die laat BB voor Valentijn niet gaan echt nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:20 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ik hoop zo op Jeff erbij dan zijn we eindelijk van hem af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |