Ja, het is slikkenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:13 schreef Folies het volgende:
Die zal zo weer even boos zijn op zijn vriendinnetje.
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:13 schreef Folies het volgende:
Die zal zo weer even boos zijn op zijn vrieninnetje.
Liever eerst Jeff weg.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:14 schreef Flow3r het volgende:
Jolien naar huis zou ook wel leuk zijn en dan Jeff nog 2 maanden moeten blijven en zich afvragen wat ze allemaal doet in de buitenwereld, winnen doet hij toch nooit, laat hem dan nog maar effe afzien daar
Jane volgens mij. Jolien doet zonder dat ze het weet iets slims. Axel kan er nu niet op staat voor de rest van de week buitenspel. Straks met een bank van 4 zelfs als Jeff erop staat heeft hij tegen Eva nog wel kans en Axel kan er niet meer op.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:14 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Iemand riep heel hard 'YES!' bij die bekendmaking
Jeffrey reageert daarop: "Dat zegt genoeg"
En misschien wel Jolien. Wat ze is echt niet dom,quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:15 schreef Keane007 het volgende:
Hoop zo dat de bewoners 1 iemand nog mogen nomineren! Dan komt Jeffrey er sowieso op. Dat is wat de kijker en bewoners graag willen.
Ik vermoed Jane, Axel is haar maatje, maar pin me er niet op vast.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:16 schreef Harry het volgende:
Er klonk een luide vrouwelijke gil, toen bekend werd dat Axel de vrijstelling had.
Wie was dat? Milena??
Ik denk Janequote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:16 schreef Harry het volgende:
Er klonk een luide vrouwelijke gil, toen bekend werd dat Axel de vrijstelling had.
Wie was dat? Milena??
Jane!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:16 schreef Harry het volgende:
Wie was dat? Milena??
Nominatiesquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:17 schreef Jockari het volgende:
Zijn het echte nominaties of nominatietargets ?
Doet het goed,,,,hij kan het wel.....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:18 schreef Puzzie het volgende:
Jeff is niet kwaad , hij vindt het gewoon jammer
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |