Axel wil Jordy erop het was slimmer om Matti erop te zetten Pootje heeft daar gelijk in. Dat was het punt. Axel wil Jordy maar dat is dom steeds dezelfde erop maakt die persoon sterker. Dat was mijn punt. Dat Jordy zijn GC inzet kan ook want hij kan volgende week weer een GC kopen.quote:
Ik zei Jordy kan die GC maar 1x inzetten , dat was mijn punt. Punt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Axel wil Jordy erop het was slimmer om Matti erop te zetten Pootje heeft daar gelijk in. Dat was het punt. Axel wil Jordy maar dat is dom steeds dezelfde erop maakt die persoon sterker. Dat was mijn punt. Dat Jordy zijn GC inzet kan ook want hij kan volgende week weer een GC kopen.
het maakt ook de kans groter dat de bewoners die naast jordy komen te staan weggestemd zullen worden. Jordy is al twee keer gebleven.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:41 schreef marky het volgende:
[..]
Axel wil Jordy erop het was slimmer om Matti erop te zetten Pootje heeft daar gelijk in. Dat was het punt. Axel wil Jordy maar dat is dom steeds dezelfde erop maakt die persoon sterker. Dat was mijn punt. Dat Jordy zijn GC inzet kan ook want hij kan volgende week weer een GC kopen.
Het maakt me niet uit welke bewoner.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:36 schreef Lrod01 het volgende:
[..]
Nee ik bedoel precies wat ik zeg. Of mag dat niet als het niet over Jeff gaat?
Dat zie ik hem echt nog wel zeggen! Hij is nu al bezig met op haar inpraten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Droopie het volgende:
Zou Jeff vandaag tegen Jolien zeggen, door de vrijstelling aan Axel te geven zet u ons hier op het spel he?
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Jeff: gij hebt het spel gewonnen, en gij verdiend de vrijstelling. Axel niet!
Dan had ie Jane de nominatie ook niet moeten geven, met zijn aziatische etenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Axel wil winnen nu steeds dezelfde erop zetten gaat uiteindelijk Axel verzwakken. Axel staat nu overal bovenaan die kan alleen maar naar beneden.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:42 schreef Verida het volgende:
[..]
het maakt ook de kans groter dat de bewoners die naast jordy komen te staan weggestemd zullen worden. Jordy is al twee keer gebleven.
Dat zou ook de gedachte van Axel kunnen zijn.
Ja klopt zat ff niet op te lettenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:47 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Kan beamen dat het net op stream was
Dit was inderdaad net op de stream. Heb het net zelf ook gehoord.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Zegt de kwal die ervoor gezorgd heeft dat hij en Jane verloren en weigerde om die pin te pakken omdat zijn moeder was overledenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
Dit kan toch niet!! wat is die jongen erg.. hij verliest 2 keer en zet Jane op de bank. niet te geloven dat dat niet gezegd wordtquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:43 schreef Harry het volgende:
quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Mooiste zou zijn: Jeff erbij en dan naar huis zodat ie van Eva verloren heeft, dat trekt ie helemaal niet
hahaha ja dan stem ik voor Eva als Jeffrey erop staatquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Mooiste zou zijn: Jeff erbij en dan naar huis zodat ie van Eva verloren heeft, dat trekt ie helemaal niet
👍quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:51 schreef Flow3r het volgende:
Nee, er is nog geen gamechanger ingezet, dus valt er voor Sharice niets ongedaan te maken.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |