Maar als Jordy hem zou krijgen kan zij die van hem eraf halen maar weet niet of Jordy zou gaan.van die 3quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:52 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee Sharice kan niets met haar gamechanger in dit geval
De Zwarte Gamechanger: Een door een ander ingezette Gamechanger ongedaan maken
Die gaat nietquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:52 schreef Lrod01 het volgende:
Heerlijke bank zeg. Mogen alle 3 wieberen van mij maar het liefts Jane.
Nee joh, de winnares moet altijd tot het laatste blijven hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:52 schreef Lrod01 het volgende:
Heerlijke bank zeg. Mogen alle 3 wieberen van mij maar het liefts Jane.
Idem , ik stem er geen vrouwen uitquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:49 schreef Lillfex het volgende:
Deze bank blijft niet maar mocht die blijven stem ik niet want zou niet weten op wie. Het maakt me eigenlijk geen bal uit wie dan gaat
Er gaat nog iets komenquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:54 schreef rinardo het volgende:
Het is nog nooit zo zeker geweest als nu, Eva gaat naar huis
De kijker lijkt te trappen in haar krokodillentranen dus waarschijnlijk niet inderdaad maar Eva weg voor nu is ook prima hoor.quote:
Dat zou top zijnquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Jeff kan er altijd nog op Valentijnsdag uit
Maar goed mocht de bank zo blijven krijgen ze alle 3 van mij een stem. en komt er een bij dan krijgt die geen stemquote:
Dat zou de ultieme kers op de taart zijn, en zijn dichte kast op de parking ....quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:55 schreef Kodiak100 het volgende:
Ach Jeff kan er altijd nog op Valentijnsdag uit
waarschijnlijk wel..als Jeff op de bank had gezeten!quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:56 schreef Verity het volgende:
BB: Alles is anders - vrijstellingen blijken nominaties.
Ik weet te ver gezocht! Gaat helaas niet gebeuren.
Nou als ze er te lang in blijft dan weet je zeker dat zij wint met al haar bedrijfjes....daar kan niemand tegenop. Daarom dat jantje lacht jantje verstopt zich onder de dekens van verdriet en gilt als een klein kind als ze op wil vallen. Het is een goede actrice....maar voor mij geen terechte winnaar,,,,dan liever Axel.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:54 schreef Lillfex het volgende:
Nee Jane mag van mij nog wel even blijven.
Ja maar Jane gaat toch dan nu niet weg dus ...... Jeetje ik ben dit jaar echt favo loos.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:57 schreef zodeju het volgende:
[..]
Nou als ze er te lang in blijft dan weet je zeker dat zij wint met al haar bedrijfjes....daar kan niemand tegenop. Daarom dat jantje lacht jantje verstopt zich onder de dekens van verdriet en gilt als een klein kind als ze op wil vallen. Het is een goede actrice....maar voor mij geen terechte winnaar,,,,dan liever Axel.
durft nou niemand in het huis te zeggen..waar hij mee bezig isquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:58 schreef Kodiak100 het volgende:
Jeffrey als ik het spel verlies dan neem ik hem
Uhm.....
Het is niet te bevatten.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:59 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik ben zo, als ik een spel verlies, dan neem ik hem.
En niemand die wat zegt! Tot 2 keer toe verliest hij het spel en nog weigert hij die pinquote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:59 schreef Harry het volgende:
Jeff: ik ben zo, als ik een spel verlies, dan neem ik hem.
Hier nog één, en weinig kans dat er nog bijkomt.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:59 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja maar Jane gaat toch dan nu niet weg dus ...... Jeetje ik ben dit jaar echt favo loos.
Ja want hij gunt anderen altijdquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
En niemand die wat zegt! Tot 2 keer toe verliest hij het spel en nog weigert hij die pin
ze hebben echt geen ideequote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
LOL
Eva: Ja het wordt moeilijk. Iedereen wordt hier geliefd door de kijker![]()
![]()
![]()
Niet iedereen Eva, ji wel hoorquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:00 schreef mazaru het volgende:
LOL
Eva: Ja het wordt moeilijk. Iedereen wordt hier geliefd door de kijker![]()
![]()
![]()
Als dit de bank is idd.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 11:54 schreef rinardo het volgende:
Het is nog nooit zo zeker geweest als nu, Eva gaat naar huis
Als wie dan ook op dat moment lik op stuk had gegeven over zijn laffe gedrag naar Jane toe dan was dat mijn favoriete bewoner geworden tot het eindquote:
Dat dusquote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:02 schreef Droopie het volgende:
Als dit de bank is idd.
En alle voorgaande banken waren ook al voorspelbaar.
Zal de komende 5 weken ook wel zijn.
Begint een beetje saai te worden, op deze manier.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 12:02 schreef Droopie het volgende:
[..]
Als dit de bank is idd.
En alle voorgaande banken waren ook al voorspelbaar.
Zal de komende 5 weken ook wel zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |