quote:Op maandag 3 februari 2025 15:00 schreef Ebinas het volgende:
Gaat natuurlijk niets van terecht komen de volgende keer
Nee hetzelfde als met het eten, Jeffrey en Mattie vreten alles opquote:Op maandag 3 februari 2025 15:00 schreef Ebinas het volgende:
Gaat natuurlijk niets van terecht komen de volgende keer
Wat maakt het uit?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom hangt Wickey steeds als een klein kind op Elsa?
Wicky zal een mis-mama-dagje hebben...quote:Op maandag 3 februari 2025 15:01 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Waarom hangt Wickey steeds als een klein kind op Elsa?
Ja maar ze doen het allemaal bij elkaarquote:Op maandag 3 februari 2025 15:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ik vind het ergerlijk, mag dat?
Ja hadden ze het net ook over.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:01 schreef Hznootje het volgende:
[..]
[..]
Nee hetzelfde als met het eten, Jeffrey en Mattie vreten alles op
Nee, dat haat niet.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:02 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Sharica de G uit leren spreken
Ja en kaas, chocopasta, sambal, crackers, perenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja eerder bedoel je over die gummi beren en de pure chocolade?
Kaas met veel sambalquote:Op maandag 3 februari 2025 15:04 schreef Ebinas het volgende:
[..]
Ja eerder bedoel je over die gummi beren en de pure chocolade?
Wicky en Elsa samen schijnt erger te zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 15:06 schreef Hznootje het volgende:
Milena ligt in bed dus..Sharice er bovenop
Met die gummi beren was net iets anders.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:05 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja en kaas, chocopasta, sambal, crackers, peren
Da's dialect, schijnt not done te zijn om iemand dat af te willen lerenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:02 schreef greysbones het volgende:
kan iemand Sharica de G uit leren spreken
Eva vindt het een beetje Jammurrrr
ow nu in dat gevalquote:Op maandag 3 februari 2025 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Da's dialect, schijnt not done te zijn om iemand dat af te willen leren
Jaquote:Op maandag 3 februari 2025 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt .. bruine armen tot over z'n ellebogen.
Uiteraard koos , uiteraardquote:Op maandag 3 februari 2025 15:09 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee geeft hem advies. Vooral om stemming prettiger te houden.
Vind ik ook .. ik versta het welquote:Op maandag 3 februari 2025 15:09 schreef greysbones het volgende:
[..]
ow nu in dat geval
Mok ma nie meer zeurn
dat hethatenhotenhorenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Vind ik ook .. ik versta het wel
nee... ik bedoelde jouw dialectquote:Op maandag 3 februari 2025 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hethatenhotenhoren
is vermoeiend om constant te ontcijferen
Het een sluit het ander niet uit he.quote:
ik spreek geen dialectquote:
samequote:Op maandag 3 februari 2025 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik spreek geen dialect
ken wel vanallus na doen he
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:14 schreef Hznootje het volgende:
Sharice zegt, zodra het kan vliegt ie erop! (Jeffrey)
OH snel naar die stream luisterenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:14 schreef Hznootje het volgende:
Sharice zegt, zodra het kan vliegt ie erop! (Jeffrey)
Daar luister ik ook al niet meer naar…quote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft iemand het Nobel committee al op de hoogte gebracht? Keanu verdiend 'm hoor..
Keanu hoeft hem niet, die gunt hem aan iemand anders.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft iemand het Nobel committee al op de hoogte gebracht? Keanu verdiend 'm hoor..
Het hele huis verdient de Darwin-nominatie.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een leugenaarquote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef basicsaint het volgende:
Matti: ik ben nog nooit in de kluis gewest.
Gast, je hebt de beste GC die er is.
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Het gaat niet lang duren, of ik ga in z'n haren hangen. Nog 2 dagen en ik trek al z'n haren uit.
over Jeff.
Nee mijn fout net gelezen in rinardo zijn topic hij heeft et 1quote:Op maandag 3 februari 2025 15:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zou kunnen ik heb dat niet bijgehouden maar hoorde buiten dat die ook een dubbele stem heeft
Ja dat ze haar winegums aan Mattie had gegeven..en hij heeft al z’n chocolade aan Jeffrey gegevenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva gaat iets vertellen, Milena moet pinky promisen dat ze niks doorverteld.
Niet correct ik had dat direct tegen Mattie gezegd en nu suddert hetquote:Op maandag 3 februari 2025 15:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat ze haar winegums aan Mattie had gegeven..en hij heeft al z’n chocolade aan Jeffrey gegeven
Ze zegt ook, het is mijn schuld ik had een verwachting ..Maar het is meer een opstapeling van dingen.. Mattie en Jeffrey zijn graaiersquote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Niet correct ik had dat direct tegen Mattie gezegd en nu suddert het
Charice en Eva zijn het zat...quote:Op maandag 3 februari 2025 15:26 schreef ledn81 het volgende:
wat zat er in de slob tussen de middag. wat een drama ineens overal
Ik vind sudderen wel leuk in dat huisquote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Niet correct ik had dat direct tegen Mattie gezegd en nu suddert het
Ja klopt maar de halve groep weet het nu al en Mattie weet van niets dat het haar dwars zit.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zegt ook, het is mijn schuld..Maar het is meer een opstapeling van dingen.. Mattie en Jeffrey zijn graaiers
Hij kan ook bij de wc op zijn beurt staan wachten...quote:Op maandag 3 februari 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat je er nog een vraagteken bijzet
Niemand uiteraard ... ze waren een koppel in gemeenschap van goederen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
jeff zegt geld gestolen?
Van wie heeft jane geld gestolen dan
Gaat denk ik over Jeffrey.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Bij Elsa en Wicky en Jane broeit ook iets,
Iemand heeft iets gezegd en Jane wil het persee weten.
owquote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niemand uiteraard ... ze waren een koppel in gemeenschap van goederen.
Dagen gebeurt er niks, en nu 2 streams tegelijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand heeft iets gezegd en Jane wil persee weten wie.
I will call him and whistle.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand heeft iets gezegd en Jane wil persee weten wie.
Tot aan z’n nek..quote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef Puzzie het volgende:
Jordy zit echt diep in de kont van jeff
Hij zal daar kansen zien, als Nederlander met de Belgen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef Puzzie het volgende:
Jeff zit bij Jordy in de kont. De rollen zijn omgedraaid.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Echt .. bruine armen tot over z'n ellebogen.
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef basicsaint het volgende:
Matti: ik ben nog nooit in de kluis gewest.
Gast, je hebt de beste GC die er is.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Hij blijft pispaal, hoe hij zijn best ook zal doen..quote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij zal daar kansen zien, als Nederlander met de Belgen.
Als je iets niet kan daar dan is het geld stelen (mits je de token ervoor hebt).quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
jeff zegt geld gestolen?
Ze zullen 'm graag meenemen, denken van hem te kunnen winnen in een finale.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Hij blijft pispaal, hoe hij zijn best ook zal doen..
Jordy spreekt hem wel aan op gedrag en.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef marky het volgende:
[..]
Jeff zit bij Jordy in de kont. De rollen zijn omgedraaid.
Als het zo doorgaat gaan ze de finale never nooit halenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zullen 'm graag meenemen, denken van hem te kunnen winnen in een finale.
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:33 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff is ook al een heilige ... hij denkt nooit aan zichzelf.
Ik twijfel of hij luistert goed en neemt het voorzichzelf mee maar vind wel dat hij veel aan Jeffrey en Mattie hangtquote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef marky het volgende:
[..]
De wissel heeft ervoor gezorgd dat Jane extra geld heeft en Jeff minder. Dus diefstal niet echt.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
jeff zegt geld gestolen?
Nope, hij gebruikt Jordy en Jordy laat zich graag gebruiken door de “populaire jongens”quote:Op maandag 3 februari 2025 15:32 schreef marky het volgende:
[..]
Is het ook niet, is de keuze van BB om hun geld gezamelijk te maken en bij scheiding te splitsen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
De wissel heeft ervoor gezorgd dat Jane extra geld heeft en Jeff minder. Dus diefstal niet echt.
Jeffreyquote:Op maandag 3 februari 2025 15:34 schreef Droopie het volgende:
[..]
De wissel heeft ervoor gezorgd dat Jane extra geld heeft en Jeff minder. Dus diefstal niet echt.
Dat komt omdat Jordy laten we eerlijk zijn ook best wel een stumpert is.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:35 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nope, hij gebruikt Jordy en Jordy laat zich graag gebruiken door de “populaire jongens”
Ja hij laat zich gebruiken terwijl als hij voor die andere groep zou kiezen veel sterker zou staan.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jordy laten we eerlijk zijn ook best wel een stumpert is.
Eigenlijk van Jordyquote:Op maandag 3 februari 2025 15:35 schreef -river- het volgende:
[..]
Is het ook niet, is de keuze van BB om hun geld gezamelijk te maken en bij scheiding te splitsen.
Inderdaad.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:37 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Ja hij laat zich gebruiken terwijl als hij voor die andere groep zou kiezen veel sterker zou staan.
ik gok er toch op dat Jordy beseft, na vertrek Niels, dat hij niet zo sterk meer staat in de groep.. nu met het “bondje” jeffrey/matthy heeft hij misschien weer wat ‘zekerheid’ door een sterke speler aan zijn zijdequote:Op maandag 3 februari 2025 15:36 schreef -river- het volgende:
[..]
Dat komt omdat Jordy laten we eerlijk zijn ook best wel een stumpert is.
Er is lekker bijna niks meer te koopquote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef Lillfex het volgende:
Jeffrey wil nu als eerste gaan omdat hij weet dat hij slecht staat in de buitenwereld en wil gewoon alles kopen Ga nu niet hypocriet doen
Let op Jordy zegt nu niets hij laat die gasten blazen. Hij luisterd.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:31 schreef Puzzie het volgende:
De volgende keer bedoel ik he Hij is niet domquote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er is lekker bijna niks meer te koop
En dat zal Jeffrey ook nooit gaan doen, die heeft schijt aan Jordy en gebruikt ‘m wanneer het hem uitkomtquote:Op maandag 3 februari 2025 15:40 schreef marky het volgende:
[..]
Let op Jordy zegt nu niets hij laat die gasten blazen. Hij luisterd.
Hij heeft gezegd dat Eva gelijk had over wat er gezegd was. Daarna probeerd hij Jeff duidelijk te maken zijn mond te houden maar dat doet Jeff niet.
Ik zou het dan wel mooi vinden als ze speciaal voor hem stukken fruit in plaats van gamechangers in die kluis hangenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Er is lekker bijna niks meer te koop
Jawel, zolang ze niks inzetten, is er vrijwel niets te koopquote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef Lillfex het volgende:
[..]
De volgende keer bedoel ik he Hij is niet dom
klopt maar Jeffrey staat momenteel wel slechter in de groep dan Jordy en heeft jordy nú waarschijnlijk harder nodig dan andersom hahaquote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En dat zal Jeffrey ook nooit gaan doen, die heeft schijt aan Jordy en gebruikt ‘m wanneer het hem uitkomt
Niemand heeft hem nu op de korrel. Jane is goed met hem en meer aan die kant. Aan de andere kant durven ze nu niet. Jordy heeft op een wat nettere manier de rol van Jolien 2023.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:39 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
ik gok er toch op dat Jordy beseft, na vertrek Niels, dat hij niet zo sterk meer staat in de groep.. nu met het “bondje” jeffrey/matthy heeft hij misschien weer wat ‘zekerheid’ door een sterke speler aan zijn zijde
maar dan ga ik er wel van uit dat hij het spel op een net wat intelligentere manier vooruitdenkt xD
Dat geeft niet, meer beelden voor in de afleveringen voor de stemmers thuis om te kijken.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:43 schreef Koos1958 het volgende:
Keanu probeert ook Jeff te kalmeren, en Jeff blijft maar mensen beschuldigen.
klopt wel inderdaad maar alsnog blijft de gehele groep hem als “sterke” speler zien met een groot hart voor dit programma.. in die geest zullen ze hem er natuurlijk altijd uitspelen wanneer die kans er isquote:Op maandag 3 februari 2025 15:43 schreef marky het volgende:
[..]
Niemand heeft hem nu op de korrel. Jane is goed met hem en meer aan die kant. Aan de andere kant durven ze nu niet. Jordy heeft op een wat nettere manier de rol van Jolien 2023.
Jeff heeft nogal veel steun van BB , dus ik geloof het niet echt meerquote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef Hznootje het volgende:
Ik zit er klaar voor vanavond, dit gaat Jeffrey never nooit winnen. David & David zijn er ook nog
Hij heeft Jordy nu harder nodig dan Jordy hem. Jordy zijn positie in de groep is steviger na het vertrek van Niels. Alleen als hij met Jane en Axel erop komt heeft hij pech denk dat hij verder wel hebben kan.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:41 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En dat zal Jeffrey ook nooit gaan doen, die heeft schijt aan Jordy en gebruikt ‘m wanneer het hem uitkomt
En wat staat Jeffrey al een half uur te doen?quote:Op maandag 3 februari 2025 15:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Jeff : Want Eva is nu heel de tijd aan het bleiten en zagen in de suite
Jolien : Wie zegt dat?
Jeff : Ik ben net naar het toilet gegaan, en heb dat gehoord.
Tuurlijk maar dat zit in de aard van het programma.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:45 schreef Aardappelpantoffel het volgende:
[..]
klopt wel inderdaad maar alsnog blijft de gehele groep hem als “sterke” speler zien met een groot hart voor dit programma.. in die geest zullen ze hem er natuurlijk altijd uitspelen wanneer die kans er is
Ik denk het niet meer, BB is niet gek (hoop ik).quote:Op maandag 3 februari 2025 15:46 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jeff heeft nogal veel steun van BB , dus ik geloof het niet echt meer
Moet ze weer haar bed verschonen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:48 schreef mazaru het volgende:
Oh hoor Jolien eens. Ze krijgt ballen. Die gaat op haar kloten krijgen straks
Ik denk dat je gelijk hebt, maar ook dat Jeffrey dat niet begrijpt.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:47 schreef marky het volgende:
[..]
Hij heeft Jordy nu harder nodig dan Jordy hem. Jordy zijn positie in de groep is steviger na het vertrek van Niels. Alleen als hij met Jane en Axel erop komt heeft hij pech denk dat hij verder wel hebben kan.
Dat zal wel niet aan komen bij hemquote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien en Keanu proberen Jeffrey uit te leggen hoe hij communiceert. Dat dat tegen hem werkt.
De rol van Jordy is ook wel dubieusquote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Jolien en Keanu proberen Jeffrey uit te leggen hoe hij communiceert. Dat dat tegen hem werkt.
Ze zijn geen koppel meer, dus dat telt niet meer. Ze heeft het wel met 'zijn' geld gekocht.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:51 schreef mazaru het volgende:
Ik las dat Jane toch een GC heeft gekocht ondanks het verbod van die halve zool
Jordy deed het eerder in de woonkamer ook al. Jeff heeft zijn emoties niet onder controle en dat zal niet zo snel veranderen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:50 schreef Rhosyn het volgende:
Ja super gaafquote:Op maandag 3 februari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn geen koppel meer, dus dat telt niet meer. Ze heeft het wel met 'zijn' geld gekocht.
En dan knalt Sharice hem er alsnog opquote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof er ook niet meer in
Als Jeff nu op de bank komt, zal het wel gelijkspel zijn en krijgt Keanu de beslissende stem
Dat zou top zijnquote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
En dan knalt Sharice hem er alsnog op
Dan moet hij de keuze hebben gemaakt om die in te zetten voor de nominaties bekend zijn.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Flow3r het volgende:
Ik geloof er ook niet meer in
Als Jeff nu op de bank komt, zal het wel gelijkspel zijn en krijgt Keanu de beslissende stem
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat gaat niet gebeuren zoals ik er nu naar kijk. jeff krijgt altijd het voordeel van BBquote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:55 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Dat kan alleen als de nominaties bekend zijn toch ? En hij moet weten wie er genomineerd zijn en wie hij wil savenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:56 schreef -river- het volgende:
[..]
Dan moet hij de keuze hebben gemaakt om die in te zetten voor de nominaties bekend zijn.
Maar hij had Mattheus ook opgedragen om te zorgen dat ze geen GC zou kopenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:53 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Ze zijn geen koppel meer, dus dat telt niet meer. Ze heeft het wel met 'zijn' geld gekocht.
1 voor 1 kotsen ze hem uitquote:Op maandag 3 februari 2025 15:59 schreef Li0nHeart het volgende:
Bij de afwas wordt de nominatie al besproken .. Axel en Pootje bedenken hoe ze Jeffrey erop kunnen krijgen.
Dat was toch al?quote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef basicsaint het volgende:
Er ontstaat een bondje tegen Jeffrey.
Ja ik denk zelfs niemand van de kant van Jolien…Die hangen de vlag uitquote:Op maandag 3 februari 2025 16:01 schreef mazaru het volgende:
Als het ze lukt om hem op de bank te krijgen dan is hij vertrokken. De enige die op hem stemmen om te blijven zullen zijn vader en zijn broers zijn
Daar heeft hij zelf voor gezorgd.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef basicsaint het volgende:
Er ontstaat een bondje tegen Jeffrey.
Behalve zijn nieuwe mattie Jordy danquote:Op maandag 3 februari 2025 16:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja alleen wordt het steeds groter
Dat denk ik ook. Die kunnen niet wachten om haar uit de klauwen van die gozer te halen.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:02 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja ik denk zelfs niemand van de kant van Jolien…Die hangen de vlag uit
Onbegrijpelijkquote:Op maandag 3 februari 2025 16:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Behalve zijn nieuwe mattie Jordy dan
Matti en Milena zijn er ook nog...quote:Op maandag 3 februari 2025 16:00 schreef Limbus het volgende:
Tot aan Valentijnsdag zal hij waarschijnlijk niet op de bank komen, dat is wat hij gisteren suggereerde dus….
Het gore lef ookquote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef Vino_Tinto het volgende:
Keanu: wat een gierige groep....
Uh wtf??
Ik sliep niet zegt hij, had alleen mijn ogen dichtquote:Op maandag 3 februari 2025 16:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wow Het is verboden dat David S slaapt maar Milena en Matt mogen dat wel..
Wat is het toch een zeikjong.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef Puzzie het volgende:
Te dikke plakken kaas op haar cracker volgens Jeff
en van zichzelf en zijn vriendjes ookquote:Op maandag 3 februari 2025 16:14 schreef Puzzie het volgende:
Kenau heeft een heel verkeerd beeld van BB
Dat Jennifer Lopez geeft aan dat ie haar mooi vindtquote:Op maandag 3 februari 2025 16:14 schreef Harry het volgende:
Keanu over Jane: Er zullen ongeveer 100 mensen op haar stemmen. Ze denkt dat ze Jennifer Lopez is. Volgens mij gaat Jane naar huis.
Dat was hetzelfde toen als met de meidenkamer, Matt lag er lang in en BB zei niets, Eva (dacht ik) wilde even in de spiegel kijken en het was meteen raak.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:06 schreef Rhosyn het volgende:
Wow Het is verboden dat David S slaapt maar Milena en Matt mogen dat wel..
Hij speelt het goed nu. Het is wel een dun lijntje waar hij nu over loopt.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:06 schreef Puzzie het volgende:
Jordy is nu dus ingeburgerd bij de Belgen , en daar heeft hij ook vast belang bij
Heel dun en bij komt het over als kontenkruiperijquote:Op maandag 3 februari 2025 16:20 schreef marky het volgende:
[..]
Hij speelt het goed nu. Het is wel een dun lijntje waar hij nu over loopt.
Nee hij kiest voor zichzelf. Hij maakt ze niets wijzer.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:16 schreef Droopie het volgende:
Maar oke, Jordy heeft dus gekozen voor de Cool kids?
T zat er al aan te komen, maar ongelofelijk. Want een mol is die niet, een slechte vriend wel.
Dat zeker hopelijk denkt de FEBO er ook zo overquote:Op maandag 3 februari 2025 16:04 schreef basicsaint het volgende:
[..]
Matti en Milena zijn er ook nog...
Ook veel leuker om naar te kijken.
Ja kans is groot dat ze die er op willen zetten omdat ze denken dat Axel wint van Jane. Maar ik denk dat er nog een duo op komt..Dus dan Jolien ook maarquote:
Onzin ze kruipen in zijn kont.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel dun en bij komt het over als kontenkruiperij
Ik vind Elsa een leuke vrouw, maar ik heb geen probleem om haar erop te zetten als Jane en Axel erop staan.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja kans is groot dat ze die er op willen zetten omdat ze denken dat Axel wint van Jane. Maar ik denk dat er nog een duo op komt..Dus dan Jolien ook maar
Volgens mij is hij gewoon weer helemaal omgeslagen en adoreert hij Jeffrey weerquote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Heel dun en bij komt het over als kontenkruiperij
Jane blijft sowieso, Axel ook en ik hoop dat er nog een ander bijkomt waar we op kunnen stemmenquote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja kans is groot dat ze die er op willen zetten omdat ze denken dat Axel wint van Jane. Maar ik denk dat er nog een duo op komt..Dus dan Jolien ook maar
Dat idee heb ik ook Hij luistert en neemt alles in zich op een mee en praat met veel groepen hequote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef marky het volgende:
[..]
Nee hij kiest voor zichzelf. Hij maakt ze niets wijzer.
Kontenkruiper dusquote:Op maandag 3 februari 2025 16:22 schreef mazaru het volgende:
[..]
Volgens mij is hij gewoon weer helemaal omgeslagen en adoreert hij Jeffrey weer
Jeff gisteren tegen Jordy: "ik roddel niet"quote:Op maandag 3 februari 2025 16:21 schreef mazaru het volgende:
Keanu memememememe iek ben zo eerlijk... iek gun het iedereen.... iek ben zo betrouwbaar...iekiekiekiekiek
de volgers van Jane daar kan niemand aan tippen, Elsa gaat naar huisquote:
Dat dacht ik ook maar ik weet het niet. Jordy praat nu met veel groepen en neemt mee wat hij hoort maar we zullen het zien.quote:
Maar liegen kan hij als de bestequote:Op maandag 3 februari 2025 16:23 schreef Droopie het volgende:
[..]
Jeff gisteren tegen Jordy: "ik roddel niet"
Er is maar 1 leidende poll.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:23 schreef rinardo het volgende:
[..]
de volgers van Jane daar kan niemand aan tippen, Elsa gaat naar huis
Jane karto
tiktok 181.8K volgers
youtube • 3,19K abonnees
Facebook 7,6 d. volgers •
Instagram 29,3K volgers
Hij had het er met Niels nog over dat hij meer het grijs op moest zoeken en hij doet dat nu op alle mogelijke manieren.quote:Op maandag 3 februari 2025 16:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook Hij luistert en neemt alles in zich op een mee en praat met veel groepen he
Dit is een leuke ontwikkelingquote:Op maandag 3 februari 2025 16:28 schreef mazaru het volgende:
De jongens hebben een akkoord gegeven aan elkaar zegt hij
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |