Niet correct ik had dat direct tegen Mattie gezegd en nu suddert hetquote:Op maandag 3 februari 2025 15:24 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja dat ze haar winegums aan Mattie had gegeven..en hij heeft al z’n chocolade aan Jeffrey gegeven
Ze zegt ook, het is mijn schuld ik had een verwachting ..Maar het is meer een opstapeling van dingen.. Mattie en Jeffrey zijn graaiersquote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Niet correct ik had dat direct tegen Mattie gezegd en nu suddert het
Charice en Eva zijn het zat...quote:Op maandag 3 februari 2025 15:26 schreef ledn81 het volgende:
wat zat er in de slob tussen de middag. wat een drama ineens overal
Ik vind sudderen wel leuk in dat huisquote:Op maandag 3 februari 2025 15:25 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Niet correct ik had dat direct tegen Mattie gezegd en nu suddert het
Ja klopt maar de halve groep weet het nu al en Mattie weet van niets dat het haar dwars zit.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:26 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ze zegt ook, het is mijn schuld..Maar het is meer een opstapeling van dingen.. Mattie en Jeffrey zijn graaiers
Hij kan ook bij de wc op zijn beurt staan wachten...quote:Op maandag 3 februari 2025 15:27 schreef Droopie het volgende:
[..]
Dat je er nog een vraagteken bijzet
Niemand uiteraard ... ze waren een koppel in gemeenschap van goederen.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Vino_Tinto het volgende:
jeff zegt geld gestolen?
Van wie heeft jane geld gestolen dan
Gaat denk ik over Jeffrey.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Bij Elsa en Wicky en Jane broeit ook iets,
Iemand heeft iets gezegd en Jane wil het persee weten.
owquote:Op maandag 3 februari 2025 15:30 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Niemand uiteraard ... ze waren een koppel in gemeenschap van goederen.
Dagen gebeurt er niks, en nu 2 streams tegelijk.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand heeft iets gezegd en Jane wil persee weten wie.
I will call him and whistle.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:29 schreef Rhosyn het volgende:
Iemand heeft iets gezegd en Jane wil persee weten wie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |