nee... ik bedoelde jouw dialectquote:Op maandag 3 februari 2025 15:10 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat hethatenhotenhoren
is vermoeiend om constant te ontcijferen
Het een sluit het ander niet uit he.quote:
ik spreek geen dialectquote:
samequote:Op maandag 3 februari 2025 15:12 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik spreek geen dialect
ken wel vanallus na doen he
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:14 schreef Hznootje het volgende:
Sharice zegt, zodra het kan vliegt ie erop! (Jeffrey)
OH snel naar die stream luisterenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:14 schreef Hznootje het volgende:
Sharice zegt, zodra het kan vliegt ie erop! (Jeffrey)
Daar luister ik ook al niet meer naar…quote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft iemand het Nobel committee al op de hoogte gebracht? Keanu verdiend 'm hoor..
Keanu hoeft hem niet, die gunt hem aan iemand anders.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Heeft iemand het Nobel committee al op de hoogte gebracht? Keanu verdiend 'm hoor..
Het hele huis verdient de Darwin-nominatie.quote:Op maandag 3 februari 2025 15:16 schreef Li0nHeart het volgende:
Wat een leugenaarquote:Op maandag 3 februari 2025 15:18 schreef basicsaint het volgende:
Matti: ik ben nog nooit in de kluis gewest.
Gast, je hebt de beste GC die er is.
quote:Op maandag 3 februari 2025 15:20 schreef Li0nHeart het volgende:
Sharice : Het gaat niet lang duren, of ik ga in z'n haren hangen. Nog 2 dagen en ik trek al z'n haren uit.
over Jeff.
Nee mijn fout net gelezen in rinardo zijn topic hij heeft et 1quote:Op maandag 3 februari 2025 15:22 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Zou kunnen ik heb dat niet bijgehouden maar hoorde buiten dat die ook een dubbele stem heeft
Ja dat ze haar winegums aan Mattie had gegeven..en hij heeft al z’n chocolade aan Jeffrey gegevenquote:Op maandag 3 februari 2025 15:23 schreef Li0nHeart het volgende:
Eva gaat iets vertellen, Milena moet pinky promisen dat ze niks doorverteld.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |