Nee ik heb een goed geheugen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schriftje net zoals @:RamboDirk ?
Timber is niet de enigequote:
Je bedoelt @Zipportalquote:Op zondag 2 februari 2025 20:51 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heb jij ook zo'n schriftje net zoals @:RamboDirk ?
Het heeft niet met ROOFBOUW te maken, meer zijn invloed rond de 16 van de tegenstander die drastisch is teruggedrongen qua passing en dergelijke.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber is niet de enige![]()
Ik denk dat het wel meevalt, de eerste twee maanden speelde hij fantastisch. Timber heeft er vooral last dat er roofbouw op hem is gepleegd.
Met name Beelen en Hancko missen Arend.
Kloptquote:Op zondag 2 februari 2025 20:52 schreef maxi-mus het volgende:
Wie zijn de Feyenoorders als grootste concurrent, Utrecht of AZ?
Die missen Geertruida ook wel een beetje.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:52 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Timber is niet de enige![]()
Ik denk dat het wel meevalt, de eerste twee maanden speelde hij fantastisch. Timber heeft er vooral last dat er roofbouw op hem is gepleegd.
Met name Beelen en Hancko missen Arend.
Ik had Ajax v Feyenoord ook juist voorspeld, alleen niet in jouw krantje.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:Tarado (goh) en @:Picommp met de juiste voorspelling van Ajax - Feyenoord.
Jij deed niet aan voorspellingen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:57 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik had Ajax v Feyenoord ook juist voorspeld, alleen niet in jouw krantje.
Ter illustratie Zippy bij de 2-1.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Heeft die ook een schriftje, ja?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Dat is een symptoom en geen oorzaak. Timber was twee maanden lang onze beste speler tot die blessure tegen Utrecht. Daarna bakte hij er niks meer van, tot vanmiddag.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:53 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het heeft niet met ROOFBOUW te maken, meer zijn invloed rond de 16 van de tegenstander die drastisch is teruggedrongen qua passing en dergelijke.
quote:Op zondag 2 februari 2025 20:58 schreef Coco het volgende:
[..]
Ter illustratie Zippy bij de 2-1.Wie had nou eigenlijk de cocototo gewonnen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ja. En Lotomba. Priske opereert met drie verdedigers op één lijn, en daar missen we nu een geschikte derde speler voor.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die missen Geertruida ook wel een beetje.
Dat zegt hij toch net lieverd.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie had nou eigenlijk de cocototo gewonnen?
Dat zei ik net.quote:Op zondag 2 februari 2025 21:00 schreef GGMM het volgende:
[..]
Wie had nou eigenlijk de cocototo gewonnen?
Kan jij iets vinden over doelpunten uit spelhervattingen voor Feyenoord? Aan het begin van het seizoen scheen die Priske nogal een Meester Dokter te zijn daarin, maar dat lijkt me tegen te vallen.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:59 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Mijn favoriete statsite heeft de geavanceerde data voor de Eredivisie helaas stopgezet.
Priske doet de spelhervattingen niet, maar Etienne Reijnen. Overigens maakt Feyenoord vrij veel doelpunten uit spelhervattingen, tegen Lille nog (11 in totaal volgens mij)quote:Op zondag 2 februari 2025 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan jij iets vinden over doelpunten uit spelhervattingen voor Feyenoord? Aan het begin van het seizoen scheen die Priske nogal een Meester Dokter te zijn daarin, maar dat lijkt me tegen te vallen.
In de Champions League 1quote:Op zondag 2 februari 2025 21:07 schreef Adames het volgende:
[..]
Kan jij iets vinden over doelpunten uit spelhervattingen voor Feyenoord? Aan het begin van het seizoen scheen die Priske nogal een Meester Dokter te zijn daarin, maar dat lijkt me tegen te vallen.
werkweigeraars hebben sowieso niet de mentaliteit om in de top te spelenquote:
Die wilde heel graag niet naar Eindhoven volgende week.quote:
FF lekker dit, poah.quote:
Gelachen, Ajax uit wordt de makkelijkste wedstrijd van alle die je noemt.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ heeft met PEC thuis, Fortuna thuis, Heerenveen uit en RKC thuis een simpel programma tot aan Ajax. Maar goed, het blijft AZ.
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 2 februari 2025 22:37 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Gelachen, Ajax uit wordt de makkelijkste wedstrijd van alle die je noemt.
quote:Op zondag 2 februari 2025 21:01 schreef GGMM het volgende:
Ik heb zelf even teruggekeken. Tarado dus.
Gefeliciteerd @:tarado
Misschien terecht, maar niet heel slim natuurlijk. Lekker salaris doorbetalen aan een speler die niet meer gaat leveren. En dan ook nog een transfersom van enkele miljoenen mislopen omdat je als directie even wilt laten zien dat je principieel bent.quote:
Ik worstel me eerst even door Studio Voetbal heen.quote:Op zondag 2 februari 2025 23:29 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Ik probeer Dit Was Het Weekend te kijken, maar ik heb het ontzettend lastig om de intonatie van Marciano Vink uit te zitten.
Knap hoe AZ al vanaf de jaren 80 steeds weer aan de top verschijnt. Ook mooi te zien hoe de oud papier club, waar om gelachen wordt, zo gezond is.quote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Zeer interessante lijst.
Feyenoord opvallend laagquote:Op dinsdag 4 februari 2025 19:33 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Zeer interessante lijst.
Opvallend ?quote:
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:16 schreef Paul het volgende:
Zaterdag 8 februari 2025:
16.30 Heracles Almelo - Go Ahead Eagles: 2 (1-2)
18.45 PSV - Willem II: 1 (2-1)
20.00 FC Groningen - NEC: x (1-1)
21.00 Feyenoord - Sparta Rotterdam: X (1-1)
Zondag 9 februari 2025:
12.15 FC Utrecht - Almere City: 1 (2-1)
14.30 RKC Waalwijk - NAC Breda: 1 (2-1)
14.30 Fortuna Sittard - Ajax: 2 (1-2)
16.45 SC Heerenveen - FC Twente: 2 (1-2)
16.45 AZ Alkmaar - PEC Zwolle: 1 (2-1)
Bonusvragen:
* Hoeveel wedstrijden eindigen in een gelijkspel? 2
* Hoeveel doelpunten worden er gescoord in de blessuretjd van de tweede helft? 2
Akkoordquote:Op zaterdag 8 februari 2025 10:22 schreef Paul het volgende:
Dit worden de uitslagen hoef je niet meer te kijken hee\\
[..]
Verstandige jongen die ver gaat komenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 11:10 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://nos.nl/artikel/25(...)d-deel-van-gods-plan
@:KingRoland
Denk niet dat we daar reactie van krijgenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 16:57 schreef KingRoland het volgende:
[..]
We halen er een expert erbij
@:lordvoldemort
Aanvallende onmacht.quote:
Vraag aan je begeleider of de TV uit mag zou ik zeggen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:13 schreef klaasweetalles het volgende:
walgelijk om malacia in een psv shirt te zien
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:20 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Vraag aan je begeleider of de TV uit mag zou ik zeggen.
Noa is een Turk.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
Wat is PSV matig zeg. Willem II krijgt nog best goede kansen, doen het prima.
Mijn focus ligt vandaag op Noa Lang. Wat een teleurstellende aankoop is dat uiteindelijk toch gebleken.
Zijn Belgische compagnon aan de andere kant doet het nog slechter. Wat is ie technisch beperkt.
Dat ja.quote:
Speelde prima. Malacia valt me ook niet tegen. Maar goed, Willem II.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het waren 53 geweldige minuten voor Nagalo
Serieus? Malacia heeft nog geen voorzet gegevenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Speelde prima. Malacia valt me ook niet tegen. Maar goed, Willem II.
Je bent gewoon een haterquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:08 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Die lul weer met zijn vingertje. Ga gewoon voetballen, aansteller.
Dat heeft ie wel degelijk, maar los daarvan speelt ie ook gewoon beter dan je mag verwachten voor iemand die nog maar nauwelijks heeft meegetraind.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:10 schreef Pablo84 het volgende:
[..]
Serieus? Malacia heeft nog geen voorzet gegeven
De man heeft een paar jaar in de PL gespeeldquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:16 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Dat heeft ie wel degelijk, maar los daarvan speelt ie ook gewoon beter dan je mag verwachten voor iemand die nog maar nauwelijks heeft meegetraind.
Stoere knapen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Was vergeten te zeggen Hup Willem II, dan maar nu voor de gelijkmaker
Die zit echt in zijn 'ik mocht niet weg en nu ga ik opstandig doen' fase.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Lang gaat supporters in zijn tuin krijgen.
Ja maar die man doet wel damagequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:19 schreef PowerLoungen het volgende:
Lang gaat supporters in zijn tuin krijgen.
Brokko doc mach die tata's gaan fixen met scrap met mij.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:22 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Ja maar die man doet wel damage
Mond, spraak, arm? Beroerte alarm!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brokko doc mach die tata's gaan fixen met scrap met mij.
En?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 19:31 schreef bbuddybb het volgende:
Mijn focus ligt vandaag op Noa Lang.
Heb je een beroerte?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:24 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Brokko doc mach die tata's gaan fixen met scrap met mij.
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:09 schreef 3rr0r het volgende:
Was vergeten te zeggen Hup Willem II, dan maar nu voor de gelijkmaker
bijna....quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:29 schreef Szura het volgende:
Zal nog wel een bal goed vallen voor de vervelende Til
Dat is een werelds programmaquote:
Opa moet zich nu inhouden.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:34 schreef Karzai het volgende:
[..]
ook een mooie club die in de eredivisie hoort, maar ze spelen nooit europees
Had je dat op werkdagen maar eensquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:34 schreef tong80 het volgende:
Ik lag in m'n nest. Ik rook dat ik er uit moest
Kijk je niet naar meiden van de Keijleweg danquote:
Woutgod Bramagenotquote:
Guus is de boel aan het saboteren in de hoop bij verlies wel iets te voelenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:37 schreef TweedeKlum het volgende:
Maakt niet uit, Guus kan er toch niet van genieten.
Wat zielig zeg!quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gefeliciteerd aan Ajax met het kampioenschap dus.
Morgen gelijk bij winst inhaal wedstrijd 3quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
020 kan morgen op 4 punten komen....
maar die verliezen morgen
De CL wedstrijden eisen gewoon hun tol...quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:43 schreef DobbyDobby het volgende:
PSV en Feyenoord zijn terminaal ziek. Wat een clubs.
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips. Ik zal morgen eens aanbellen.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:42 schreef Ronald-Koeman het volgende:
Bijzonder hoor. Normaal is PSV thuis tegen Willem II een makkie. Kan een PSVer duiden wat er aan de hand is?
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:44 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De CL wedstrijden eisen gewoon hun tol...
dat is gewoon een feit
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:39 schreef klaasweetalles het volgende:
020 kan morgen op 4 punten komen....
maar die verliezen morgen
ik heb frits nog geleerd hoe hij goede televisies moet makenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:45 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik woon 100 meter van het geboortehuis van Philips. Ik zal morgen eens aanbellen.
Stop hier meequote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:50 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Nee ze zien door de bomen Bosz niet meer
Duurde niet Lang.quote:
Ieder interview begint bij hem met ‘ik weet het ook niet’quote:
Dat weet hij zelf ook niet.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:59 schreef bbuddybb het volgende:
"Er is totaal geen wisselwerking met de supporters. Ze hebben altijd een beetje mensen die zien als de gebeten hond."
Wat bedoelde Noa hiermee?
Welke supporters?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:59 schreef bbuddybb het volgende:
"Er is totaal geen wisselwerking met de supporters. Ze hebben altijd een beetje mensen die zien als de gebeten hond."
Wat bedoelde Noa hiermee?
klaas ga naar bed je zit weer slap te ouwehoerenquote:Op zaterdag 8 februari 2025 20:18 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
De man heeft een paar jaar in de PL gespeeld
jaren op hoog niveau mee getraind
die blessures zeggen niet zoveel
ik kon na een blessure ook gelijk 3 man passeren
het zit allemaal tussen de oren en niet tussen je benen
Vanaf plek 8 is het één grote gevarenzonequote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:04 schreef Marcoss het volgende:
Heracles gewonnen, Groningen op weg naar winst.. als Sparta wint, heeft Willem II eigenlijk gewoon een beroerd weekend
Leuke competitie zoquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Vanaf plek 8 is het één grote gevarenzone
Maar oh wat gaat de camera straks weer schudden bij een goalquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
Kuip halfleeg
Wat een HONDSTROUW publiek @:caland
DE MYTHISCHE KUIPquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:08 schreef GGMM het volgende:
Kuip halfleeg
Wat een HONDSTROUW publiek @:caland
Waarom is dat niet in De Kuip dan?quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:10 schreef Zipportal het volgende:
Superbowl is voor het mindere volk.
Een situatieschets:quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:05 schreef Bill_Hillie het volgende:
[..]
Vanaf plek 8 is het één grote gevarenzone
Watquote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:24 schreef Paul het volgende:
Dat interview van Noa langhij is het psvpubliek zat
Mismatch made in heaven.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:24 schreef Paul het volgende:
Gezien. Viel me nog mee en wellicht heeft hij zelfs een punt.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:24 schreef Paul het volgende:
Dat moet ik terug gaan zien.quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:24 schreef Paul het volgende:
Pffff (x10)quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:28 schreef Paul het volgende:
[..]
https://x.com/ESPNnl/stat(...)eNJQDoJpVSzx5bg&s=19
quote:Op zaterdag 8 februari 2025 21:19 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Een situatieschets:
Ajax
[ afbeelding ]
PSV
[ afbeelding ]
Utrecht t/m Kowet
[ afbeelding ]
Rest
[ afbeelding ]
Gulle bui vandaag zie ikquote:Op zondag 9 februari 2025 00:29 schreef KingRoland het volgende:
Titelkansen ajax niet 1% maar 2% als ze vandaag winnen
kutlulquote:Op zondag 9 februari 2025 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar gezien het feit ik ze verder toch kansloos acht voor lijfsbehoud.
HUP ALMERE CITY.
Laten we het hier gezellig houden.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar gezien het feit ik ze verder toch kansloos acht voor lijfsbehoud.
HUP ALMERE CITY.
Hij ziet eruit als een nerd uit de Big Bang Theory.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Terwijl hun uitmuntende vleugelspelers geblesseerd zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:49 schreef Szura het volgende:
Het Utrechtse tokkiepubliek is ontevreden
Ik hoorde net dat hij even een neut aan het halen is.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er al beelden van Van Seumeren?
Ze zijn goed op wegquote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef mitt het volgende:
Echt zo'n wedstrijd voor Utrecht om het te verkloten.
Brienenoord incomingquote:Op zondag 9 februari 2025 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/RosteboJr/status/1888559686556729468
@:szura
Pics?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Rijsdijk lijkt nu net op de Vieze Man met die tanden en jas
Anders zit je de hele rust lang naar Jan Joost van Gangelen te luisteren.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:16 schreef raptorix het volgende:
Wat ik bij ESPN vrij debiel vind is dat je met een betaald abbo ook nog reclame moet kijken.
Rust lekker uitquote:Op zondag 9 februari 2025 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even wezen hardlopen en zie een prachtige 0-1 staan.
Hier ga ik eens even goed voor zitten.
Het is een commercieel bedrijf. Anders waren de abonnementskosten misschien nog wat hoger geweest.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:16 schreef raptorix het volgende:
Wat ik bij ESPN vrij debiel vind is dat je met een betaald abbo ook nog reclame moet kijken.
Hier maak je het enige juiste punt.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders zit je de hele rust lang naar Jan Joost van Gangelen te luisteren.
Jawelquote:Op zondag 9 februari 2025 13:42 schreef GGMM het volgende:
Laten we mensen niet uitlachen omdat ze hun geloof uitoefenen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |