kutlulquote:Op zondag 9 februari 2025 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar gezien het feit ik ze verder toch kansloos acht voor lijfsbehoud.
HUP ALMERE CITY.
Laten we het hier gezellig houden.quote:Op zondag 9 februari 2025 10:59 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik durf het bijna niet te zeggen, maar gezien het feit ik ze verder toch kansloos acht voor lijfsbehoud.
HUP ALMERE CITY.
Hij ziet eruit als een nerd uit de Big Bang Theory.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:38 schreef Zipportal het volgende:
[ x ]
[ afbeelding ]
Een situatieschets. @:rambodirk
Terwijl hun uitmuntende vleugelspelers geblesseerd zijn.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:49 schreef Szura het volgende:
Het Utrechtse tokkiepubliek is ontevreden
Ik hoorde net dat hij even een neut aan het halen is.quote:Op zondag 9 februari 2025 12:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zijn er al beelden van Van Seumeren?
Ze zijn goed op wegquote:Op zondag 9 februari 2025 12:18 schreef mitt het volgende:
Echt zo'n wedstrijd voor Utrecht om het te verkloten.
Brienenoord incomingquote:Op zondag 9 februari 2025 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
https://x.com/RosteboJr/status/1888559686556729468
@:szura
Pics?quote:Op zondag 9 februari 2025 12:55 schreef SonicVolcano het volgende:
Rijsdijk lijkt nu net op de Vieze Man met die tanden en jas
Anders zit je de hele rust lang naar Jan Joost van Gangelen te luisteren.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:16 schreef raptorix het volgende:
Wat ik bij ESPN vrij debiel vind is dat je met een betaald abbo ook nog reclame moet kijken.
Rust lekker uitquote:Op zondag 9 februari 2025 13:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even wezen hardlopen en zie een prachtige 0-1 staan.
Hier ga ik eens even goed voor zitten.
Het is een commercieel bedrijf. Anders waren de abonnementskosten misschien nog wat hoger geweest.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:16 schreef raptorix het volgende:
Wat ik bij ESPN vrij debiel vind is dat je met een betaald abbo ook nog reclame moet kijken.
Hier maak je het enige juiste punt.quote:Op zondag 9 februari 2025 13:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Anders zit je de hele rust lang naar Jan Joost van Gangelen te luisteren.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |