Ja ik ben akkoord ik zie dat ook.quote:
Hallo Domboquote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:51 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Even lekker met 12 man spelen.
Slimme zet van Danny
Daar valt geen touw aan vast te knopen, ze doen daar maar wat.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Heerenveen is het ook niet hè dit seizoen.
PSV vindt van wel.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Teveel van dit soort bedplassers.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 21:52 schreef WheeledWarrior het volgende:
Het net tien uur geweest.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed dan, denk ik.![]()
Verstandig. Je hebt je rust nodigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:11 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik ga maar naar bed dan, denk ik.![]()
Dankje .quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Verstandig. Je hebt je rust nodig
Slaap lekker!
Heb je een vrouwtje uit Thailand over laten komen?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:12 schreef 3rr0r het volgende:
Ik moet gaan, iemand ophalen bij het vliegveld.
Goed bezig, morgen lekker fitquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:12 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Eens een keer wel op tijd naar bed.
Nou zeg datquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had eerder gekund in mijn ogen, Saibari voelt weer geen enkele relevantie.
Ha, dat is een tijdje geleden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef PSVCL het volgende:
ajacieden kunnen het topic weer verlaten
Iddquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dat had eerder gekund in mijn ogen, Saibari voelt weer geen enkele relevantie.
Iedereen is welkom.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:32 schreef PSVCL het volgende:
ajacieden kunnen het topic weer verlaten
Zal nu wel weer rustig worden.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:26 schreef Zorro het volgende:
Zo zeg, tussen post #60 en #61 zit 11 minuten, en nu is het ineens weer druk. Wat gek.
sowquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:33 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Anders tyf je maar lekker op naar je clubtopic.
Bijna iedereen.quote:
Hij heeft toch ook een dikke kop?quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:33 schreef ISVV het volgende:
[..]
Nou nou nou. Licht discriminerend + fatshaming
Zeuvenquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:34 schreef Zorro het volgende:
[..]
Bijna iedereen.
Users waarvan de naam eindigt op 7 iets minder.
Doe niet zo kinderachtigquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:36 schreef Coco het volgende:
[ Bericht 99% gewijzigd door ISVV op 01-02-2025 22:36 ]
Dank, mijn waarde vrind.quote:
Slaap lekker maatquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga onder de wol, morgen weer een drukke sportdag. Fijne avond mensen.
Mathieugodquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga onder de wol, morgen weer een drukke sportdag. Fijne avond mensen.
Dus tochquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
Zou PSV weer als doel hebben met 3-2 te winnen?
U gaat door voor de koelkast.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:37 schreef Zorro het volgende:
Zou PSV weer als doel hebben met 3-2 te winnen?
Ja dat kan zo maar.quote:
PSV speelde uit.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:56 schreef Coco het volgende:
3-1 weggeven in de laatste 5 minuten.
BOSZOUT
Maar dat kan helemaal niet.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
De sfeer bij PSV zakt onder het vriespunt... bizar dat Ajax morgen gewoon koploper kan zijn
Maar dat kan helemaal nietquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
De sfeer bij PSV zakt onder het vriespunt... bizar dat Ajax morgen gewoon koploper kan zijn
Dagjesvolked.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:57 schreef TheVulture het volgende:
Doe niet zo zielig.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Gefeliciteerd Ajax met het kampioenschap.
Ik zapte weg bij 1-3, wasgebeurt.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Er waait een fris windje daar denk ik.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:59 schreef maxi-mus het volgende:
Volgens Mario zegt dit iets over de vorm van dit PSV.
Doe niet zo ontzettend sneuquote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Jij hebt nooit gehaxballtquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:00 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik zie jou als een stabiel mens.
Die leven enorm boven hun stand, dus dat gaat niet gebeuren.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 22:58 schreef Coco het volgende:
Het is bij Ajax, die vorige week nog van een stel semi-profs verloren, veel stabieler!quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat Ajax kampioen wordt
Weggedoken in z’n eigen kuttopic zekerquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
PSVKKD laat zijn kop niet meer zien hier.
Zorro ook weer weg, zal wel toeval zijn.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
Jaquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Zorro ook weer weg, zal wel toeval zijn.
Die komt in je schriftjequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef Zipportal het volgende:
eem deze quote bewaren heequote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:15 schreef TheVulture het volgende:
Tuurlijk wordt PSV gewoon kampioen maar dit is wel heerlijk
Ik hoop natuurlijk dat Ajax 'm pakt, maar dat is nog steeds niet het meest realistische scenarioquote:
Iemand moet het worden en zo te zien heeft de rest geen interesse meer.quote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:02 schreef GGMM het volgende:
Mensen die denken dat Ajax kampioen wordt
ik zeg jou heel eerlijk ouwe reus, Utrecht kampioen kan gebeuren in het eerst deze geschiedenis, ben eerlijk met jouquote:Op zaterdag 1 februari 2025 23:18 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik hoop natuurlijk dat Ajax 'm pakt, maar dat is nog steeds niet het meest realistische scenario
Ik vind het jammer, want je blijft gewoon altijd de volle 90 min zitten + eventuele extra blessuretijd. @GGMM moest even weg maar kwam gelukkig weer terug toen NEC de gelijkmaker erin had geschoten.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:12 schreef 3rr0r het volgende:
De NECslagJammer dat ik weg moest en knotsgek heb gemist.
quote:Op zondag 2 februari 2025 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat twee clubs uit de top 3 (van dat moment) 3-3 speelden in een speelronde? (exclusief twee top 3-ers die tegen elkaar speelden).
AI kom er maar in.
Ik zal het proberen, die eerstequote:Op zondag 2 februari 2025 01:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, want je blijft gewoon altijd de volle 90 min zitten + eventuele extra blessuretijd. @:ggmm moest even weg maar kwam gelukkig weer terug toen NEC de gelijkmaker erin had geschoten.
Ik verwacht je morgen aanwezig te zien voor de volle 90 MIN + blessuretijd bij de volgende wedstrijden:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - City
Dat gezegdhebbende ga ik nu slapen want ik heb kerk in de ochtend.
Nog nooit, wel een keer 3 keer 3-3, maar dat was niet de top 3:quote:Op zondag 2 februari 2025 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat twee clubs uit de top 3 (van dat moment) 3-3 speelden in een speelronde? (exclusief twee top 3-ers die tegen elkaar speelden).
AI kom er maar in.
quote:Na grondig onderzoek blijkt dat er in de geschiedenis van de Eredivisie meerdere speelrondes zijn geweest waarin drie wedstrijden eindigden in een 3-3 gelijkspel. Een voorbeeld hiervan is speelronde 3 van het seizoen 2023/2024, waarin de volgende wedstrijden op dezelfde dag in een gelijkspel eindigden:
FC Groningen - AZ Alkmaar (3-3)
Heracles Almelo - Willem II (3-3)
Sparta Rotterdam - Feyenoord (3-3)
Deze gelijke spelen hadden respectievelijk quoteringen van 3.50, 3.45 en 4.80.
UNIBET.NL
Daarnaast zijn er in het verleden andere speelrondes geweest met meerdere 3-3 gelijke spelen. Zo eindigden op 6 december 1970 zowel de wedstrijden MVV - Sparta als Go Ahead - PSV in 3-3. Op 17 februari 1980 speelden Vitesse en Excelsior 3-3 gelijk, en op 21 augustus 2001 eindigde de wedstrijd NAC - FC Twente eveneens in 3-3.
quote:
Een degradatieKRAKERquote:Op zondag 2 februari 2025 11:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens FA GGMM veel plezier bij Almere City - RKC
Hup RKC.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn als RKC wint, dan komt er ook meer druk op Sparta - Groningen.
?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESPN pruters zenden de verkeerde wedstrijd uit.
Gewoon ESPN 4.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Ik zie dat de wedstrijd is uitgesteld, vandaar dat Almere - RKC nu ook op ESPN 1 te zien is.quote:
Kun je dan even je excuus aanbieden aan ESPN?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dat de wedstrijd is uitgesteld, vandaar dat Almere - RKC nu ook op ESPN 1 te zien is.
Excuses aan ESPN voor het noemen dat ze pruters zijn vandaag.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je dan even je excuus aanbieden aan ESPN?
Pruters? Opnieuw!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Excuses aan ESPN voor het noemen dat ze pruters zijn vandaag.
Nee hoor. Kijk maar naar de originele post. Toen maakte ik al dezelfde typefout.quote:
quote:
quote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Neenee klopt.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Excuses aan ESPN voor het noemen dat ze pruters zijn vandaag.
Heus wel.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:30 schreef maxi-mus het volgende:
User @:raptorix begrijpt het weer eens niet.
Alleen de heteroseksuele mensen blijven zittenquote:Op zondag 2 februari 2025 13:59 schreef Zorro het volgende:
Mensen gaan naar huis om op tijd te zijn voor het WK veldrijden
quote:Op zondag 2 februari 2025 13:59 schreef Zorro het volgende:
Mensen gaan naar huis om op tijd te zijn voor het WK veldrijden
Ik ben voor inclusi...quote:Op zondag 2 februari 2025 14:04 schreef GGMM het volgende:
[..]
Alleen de heteroseksuele mensen blijven zitten
40-45 keerquote:Op zondag 2 februari 2025 14:07 schreef klaasweetalles het volgende:
[ afbeelding ]
hoeveel keer gaat hij vandaag gras happen en schwalbes maken
Ik heb daar een mening over, user Zorro.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:10 schreef Zorro het volgende:
Twente, waar Salah-Edine mentaal niet in staat is om te spelen
Ik ook, maar na het gezeik met Eiting verdient Twente niet beter.quote:Op zondag 2 februari 2025 14:11 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik heb daar een mening over, user Zorro.
Oh jaquote:Op zondag 2 februari 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh ja, AZ speelt ook nog. Dat is echt altijd mosterd na de maaltijd.
Er is darten.quote:Op zondag 2 februari 2025 19:26 schreef WheeledWarrior het volgende:
Oh ja, AZ speelt ook nog. Dat is echt altijd mosterd na de maaltijd.
We worden kampioen?quote:Op zondag 2 februari 2025 11:54 schreef Lt.Bookman het volgende:
[..]Ik vind dit refrein wel mooier:
En ik loop hier alleen op een stil Stadhuisplein.
O, ik had ook graag kampioen willen zijn.
Maar we spelen slecht voetbal, het is abnormaal.
En dan denk ik aan Mokum, want daar is de schaal.
AZ heeft met PEC thuis, Fortuna thuis, Heerenveen uit en RKC thuis een simpel programma tot aan Ajax. Maar goed, het blijft AZ.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:39 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Het wordt nog een beregezellige draaimolen in de brede middenmoot van de Eredivisie.
Heerenveen-uit is niet per se simpel. Ajax kwam er langs op een moment dat ze door Quick Boys-uit drie dagen eerder naar de tering waren.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:42 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
AZ heeft met PEC thuis, Fortuna thuis, Heerenveen uit en RKC thuis een simpel programma tot aan Ajax. Maar goed, het blijft AZ.
Nee dat ben ik met joun eens maar de reeks an sich. En thuis werden ze kapoet gemaakt natuurlijk door AZ.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:44 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Heerenveen-uit is niet per se simpel. Ajax kwam er langs op een moment dat ze door Quick Boys-uit drie dagen eerder naar de tering waren.
Wellicht hebben ze een halve finale tegen PSV/Feyenoord/FC Utrecht/GAE opzitten waarna ze naar de tering zijn.
Ik schrijf 15 februari op als eindpunt voor Priske.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet gunstig voor Feyenoord, die graag derde willen worden.
Tussen de duels met Milan door, moet Feyenoord op bezoek bij NAC Breda.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:45 schreef GGMM het volgende:
[..]
Dat is niet gunstig voor Feyenoord, die graag derde willen worden.
Ja, akkoord.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schrijf 15 februari op als eindpunt voor Priske.
Niet dat Timber voor zijn blessure een goed seizoen had.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, akkoord.
Al krijgen ze nu wel veel spelers terug. Timber viel alvast goed in.
Die wordt waarschijnlijk wel snel weer gedwongen om een boel wedstrijden te spelen. Al vond ik die Moder niet slecht vandaag.quote:Op zondag 2 februari 2025 20:47 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja, akkoord.
Al krijgen ze nu wel veel spelers terug. Timber viel alvast goed in.
Heb jij ook zo'n schriftje net zoals @RamboDirk ?quote:Op zondag 2 februari 2025 20:46 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik schrijf 15 februari op als eindpunt voor Priske.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |