Ik vind het jammer, want je blijft gewoon altijd de volle 90 min zitten + eventuele extra blessuretijd. @GGMM moest even weg maar kwam gelukkig weer terug toen NEC de gelijkmaker erin had geschoten.quote:Op zondag 2 februari 2025 01:12 schreef 3rr0r het volgende:
De NECslagJammer dat ik weg moest en knotsgek heb gemist.
quote:Op zondag 2 februari 2025 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat twee clubs uit de top 3 (van dat moment) 3-3 speelden in een speelronde? (exclusief twee top 3-ers die tegen elkaar speelden).
AI kom er maar in.
Ik zal het proberen, die eerstequote:Op zondag 2 februari 2025 01:21 schreef KingRoland het volgende:
[..]
Ik vind het jammer, want je blijft gewoon altijd de volle 90 min zitten + eventuele extra blessuretijd. @:ggmm moest even weg maar kwam gelukkig weer terug toen NEC de gelijkmaker erin had geschoten.
Ik verwacht je morgen aanwezig te zien voor de volle 90 MIN + blessuretijd bij de volgende wedstrijden:
Ajax - Feyenoord
Arsenal - City
Dat gezegdhebbende ga ik nu slapen want ik heb kerk in de ochtend.
Nog nooit, wel een keer 3 keer 3-3, maar dat was niet de top 3:quote:Op zondag 2 februari 2025 00:05 schreef Dagoduck het volgende:
Wanneer was de laatste keer dat twee clubs uit de top 3 (van dat moment) 3-3 speelden in een speelronde? (exclusief twee top 3-ers die tegen elkaar speelden).
AI kom er maar in.
quote:Na grondig onderzoek blijkt dat er in de geschiedenis van de Eredivisie meerdere speelrondes zijn geweest waarin drie wedstrijden eindigden in een 3-3 gelijkspel. Een voorbeeld hiervan is speelronde 3 van het seizoen 2023/2024, waarin de volgende wedstrijden op dezelfde dag in een gelijkspel eindigden:
FC Groningen - AZ Alkmaar (3-3)
Heracles Almelo - Willem II (3-3)
Sparta Rotterdam - Feyenoord (3-3)
Deze gelijke spelen hadden respectievelijk quoteringen van 3.50, 3.45 en 4.80.
UNIBET.NL
Daarnaast zijn er in het verleden andere speelrondes geweest met meerdere 3-3 gelijke spelen. Zo eindigden op 6 december 1970 zowel de wedstrijden MVV - Sparta als Go Ahead - PSV in 3-3. Op 17 februari 1980 speelden Vitesse en Excelsior 3-3 gelijk, en op 21 augustus 2001 eindigde de wedstrijd NAC - FC Twente eveneens in 3-3.
Een degradatieKRAKERquote:Op zondag 2 februari 2025 11:19 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik wens FA GGMM veel plezier bij Almere City - RKC
Hup RKC.quote:Op zondag 2 februari 2025 11:48 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zou op zich leuk zijn als RKC wint, dan komt er ook meer druk op Sparta - Groningen.
?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESPN pruters zenden de verkeerde wedstrijd uit.
Gewoon ESPN 4.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:15 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
ESPN pruters zenden de verkeerde wedstrijd uit.
Ik zie dat de wedstrijd is uitgesteld, vandaar dat Almere - RKC nu ook op ESPN 1 te zien is.quote:
Kun je dan even je excuus aanbieden aan ESPN?quote:Op zondag 2 februari 2025 12:21 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie dat de wedstrijd is uitgesteld, vandaar dat Almere - RKC nu ook op ESPN 1 te zien is.
Excuses aan ESPN voor het noemen dat ze pruters zijn vandaag.quote:Op zondag 2 februari 2025 12:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kun je dan even je excuus aanbieden aan ESPN?
Pruters? Opnieuw!quote:Op zondag 2 februari 2025 12:25 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Excuses aan ESPN voor het noemen dat ze pruters zijn vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |